Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

pestii din acvariu

Radiotelegrafist

Postări Recomandate

salut colegi si buna seara,decurand am primit de la cineva un acvariu de zece litri cu cinci pestisori adica un mascul si patru femele de rasa xphifo,iar la interval de o saptamana am mai luat de la cineva inca trei femele si un mascul tot de aceeasi rasa.problema este urmatoarea:si anume ca masculii se bat intre ei unul dintre ei fiind mai mic este fugarit de celalalt mai mare si nici sa manance nu il lasa si sta toata ziua intrun colt al acvariului.ce ar trebui sa fac ca nu mai am alt acvariu ca sa ai impart?mentionez ca sunt incepator si nici titlul la subiect nu stiu daca l-am pus bine.astept sugesti de la cei care au cunostinte.multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 34
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Radiotelegrafist

13

• XAN77

7

• Dxxx

4

• Stefan

2

Top autori în acest subiect

Scapa de unul din ei( de cel mic),da-l la cineva care are acvariu.Probabil unul din ei va muri de inanitie.Vezi pe google daca intr-un acvariu pot fi mai multi masculi din specia xphifo.

Link spre comentariu

Scapa de unul din ei( de cel mic),da-l la cineva care are acvariu.Probabil unul din ei va muri de inanitie.Vezi pe google daca intr-un acvariu pot fi mai multi masculi din specia xphi

va multumesc domn geo.dar am vazut la cineva un acvariu de 60litri si erau la gramada si masculi si femele din aceasta specie,sa fie oare cauza ca a doua tura de pesti pe care iam adus nu au fost de la aceeasi persoana si cred ca nu se cunosc intre ei.

Link spre comentariu

7 femele xipho și 2 masculi în 10 litri...glumești nu? Ăla e maternitate eventual, în nici un caz acvariu. 

Se pot ține mai mulți masculi de xifo nu e problemă ca la beta splendens, dar la bazin așa mic toți vor fi stresați. Xifo e un pește care crește mărișor, mai ales femelele.