Vizitator Santaxstef Postat August 19, 2015 Partajează Postat August 19, 2015 (editat) Am achizitionat un motor de barca 2T 18CP si sub capac am gasit o punte de diode cu iesirile izolate.Ma poate ajuta cineva cu o lamurire: ce tensiune si curent pot avea cele 2 iesiri.Am cuplat un acumulator de 12V 7A( care avea cca.11v la cele 2 fire si dupa pornirea motorului timp de cateva minute acumulatorul mai functiona pret de 10-15min. dupa care ajungea la 11v). Acumulatorul alimenta un sonar ore bune,apoi sonarul arata ca tensiunea a ajuns la 11V.Nu stiu daca motorul are magnetou sau alternator? Am incercat o data sa masor tensiunea si pe alternativ imi arata cca. 8v pe continuu nu imi arata nimic.Puntea am masurat-o si este buna.Motorul se recomanda a fi pornit numai in apa,iar acasa nu am apa iar pe apa nu am sculele necesare. Editat August 19, 2015 de Santaxstef Link spre comentariu
ratza Postat August 20, 2015 Partajează Postat August 20, 2015 Nu poţi face rost de manualul motorului? S-ar putea să fie scris acolo. Link spre comentariu
Vizitator Santaxstef Postat August 20, 2015 Partajează Postat August 20, 2015 Manualul are 1.5Mb si nu poate fi incarcat pe forum.Ideea este ca nu stiu cu ce sa masor tensiunea de iesire.Sa vad daca e fixa sau variabila?Nu am cunostinte despre dinam sau magnetou si nu stiu cu ce se ''mananca''. Link spre comentariu
ratza Postat August 20, 2015 Partajează Postat August 20, 2015 Tensiunea de ieşire o poţi măsura cu voltmetru sau multimetru pus pe gama de tensiune continuă. E foarte probabil să varieze în funcţie de turaţie, dacă nu are regulator. Link spre comentariu
Vizitator Santaxstef Postat August 21, 2015 Partajează Postat August 21, 2015 (editat) Am aflat ce trebuia, va multumesc! Cred ca se poate inchide topicul. Acesta era raspunsul: De regula nu-i nevoie de regulator, "generatorul" e o banala bobina cu miez, de putere mica, montata in dreptul magnetului de pe volanta, care incarca bateria prin puntea redresoare, calculata sa nu debiteze un curent prea mare la turatii mari, la fel in manual scrie ca se recomanda o baterie de minim 40 Ah. Ce ai de facut, e sa cuplezi un ampermetru/voltmetru si sa masori curentul si tensiunea pe bateria ta, la turatii mari, daca sunt valori prea mari pt bateria ta, mult mai mica, inseriezi o rezistenta de putere sau un bec de 12V, de putere adecvata, sa limiteze curentul de incarcare. Daca nu poti lua aparatul de masura pe apa, poti raci motorul cu apa de la robinet, ca-n service, improvizand un dispozitiv asemanator unor casti audio, care se monteaza peste fantele de alimentare cu apa. L-m postat pentru cei interesati. Editat August 21, 2015 de Santaxstef Link spre comentariu
ratza Postat August 21, 2015 Partajează Postat August 21, 2015 Bravo! Majoritatea celor care îşi rezolvă problemele nu mai revin să spună cum au rezolvat. Link spre comentariu
Vizitator Santaxstef Postat August 22, 2015 Partajează Postat August 22, 2015 (editat) Am aflat raspunsul pe un alt forum,va multumesc! Editat August 22, 2015 de Santaxstef Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum