Vizitator AndreiAlex Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Buna seara! Va rog sa ma ajutati cu sfaturi si idei despre alimentarea unui motor. Am cateva poze care spun despre motor mai mult decat as scrie eu Link spre comentariu
Spitfire Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Sfaturi si idei??? Daca nu intelegeti un lucru atat de simplu cum e alimentarea acelui motor, nu va jucati cu electricitatea! Poate ucide! Link spre comentariu
mihaighe Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 (editat) Ce e ciudat ? este un motor monofazat cu rotorul in scurtcircuit ,are infasurare de pornire si infasurare de lucru,scrie pe el si valoarea condensatorului ,ce vrei altceva. Editat August 14, 2015 de mihaighe Link spre comentariu
area51 Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 Ce nu e ciudat, este ca AndreiAlex este incepator si totdeauna exista un inceput......... Link spre comentariu
Vizitator Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 Din motor, ies la rigleta de conexiuni 4 fire colorate (in negru sau galben) doua cate doua. Se identifica care dintre cele doua perechi de fire duc la infasurarea principala (rezistenta ohmica mai mica) si se leaga direct la retea. Celelalte doua fire se leaga tot la retea, dar prin intermediul unui condensator de 4 uF, conform schemelor uzuale pentru motoarele asincrone monofazate. Pentru a gasi aceste scheme uzuale, se cauta cu google spre exemplu dupa cheia lingvistica "alimentarea motoarelor asincrone monofazate". Din miile de titluri, se poate alege de exemplu optiunea "imagini", pusa la dispozitie de google. Spre exemplu, dintre imaginile de la legatura https://www.google.ro/search?q=alimentarea+motoarelor+asincrone+monofazate&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCMQsARqFQoTCNPzsM_yp8cCFcQEGgodtFAMVw&biw=1280&bih=593 se poate alege cea de a doua imagine, caracteristica unui motor asincron monofazat cu rotor in scurt-circuit. Un condensator nepolarizat de 3,5... 4,5 uF, cu tensiune maxima adecvata, poti recupera in mod tipic de la corpurile de iluminat cu tuburi fluorescente mai vechi. Link spre comentariu
Vizitator AndreiAlex Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 Va multumesc, domnule ola_nicolas! Link spre comentariu
Vizitator AndreiAlex Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 Revin cu o intrebare, tot de incepator. Pe eticheta scrie 220V / 0.58A / 60W. Puterea nu ar trebui sa fie 127W sau calculul puterii este mai complex pentru acest tip de motoare? Link spre comentariu
briobit Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 Multumesc si eu Domnlui ola_nicolas pentru explicatie. Link spre comentariu
sesebe Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 Revin cu o intrebare, tot de incepator. Pe eticheta scrie 220V / 0.58A / 60W. Puterea nu ar trebui sa fie 127W sau calculul puterii este mai complex pentru acest tip de motoare? Mai intervine si un cos"fi", adica un defazaj. Cauta si pe net si ai sa te dumiresti. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum