albasete Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Ma bucur ca treaba s-a rezolvat. De inlocuit placi si fiica-mea se pricepe, a mai vazut pe la mine cand mai mesteream cate ceva.. Deci, si ea, la 16 ani se poate face "depanator Tv". Link spre comentariu
dan cod Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Eu sunt curios ce pregatire au cei care stiu doar sa inlocuiasca placi???La asta si eu ma pricep dar nu cred ca m-ar angaja nimeni din simplu motiv ca nu am pregatire in domeniul electronicii.Probabil ingineri electronisti.Si poate chiar stiu teorie dar practica zero Link spre comentariu
cipri_mury Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Pai in electronica daca nu imbini teoria cu practica cat mai bine nu faci nimic.Degeaba esti destept daca iti lipseste indemanarea sau invers. Link spre comentariu
Eugen Chirila Postat August 13, 2015 Autor Partajează Postat August 13, 2015 Exact ce ziceam si eu in semnatura mea. Link spre comentariu
cipri_mury Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Am citit pe acest forum si nu numai ca la facultatile de electronica sunt studenti brici la rezolvat ecuatii dar care se chinuie sa introduca un stecher in priza. Link spre comentariu
dan cod Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Se prea poate sa fie asa.Am un amic care a facut electronica si apoi a venit sa ma intrebe cum masoara un tranzistor,o dioda si ce fac ele. Link spre comentariu
gabiz_ro Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Stiu ca sunt offtopic.Dar ce aveti asa toti contra taxei de constatare.Fie ea buna sau rea,constatarea.Faptul ca aici ai primit idei sfaturi,ce si cum sa faci pentru a delimita problema sau a o rezolva fara vreun cost suplimentar e altceva.La un service iti vine un televizor,clientul nu stie ce are,mergea si nu mai merge.Poate fi ceva defect,identificabil repede,soft corupt,poate ai sau gasesti soft sau poate mai greu sau deloc,poate fi trasnit,nici nu stii ce sa evaluezi pe acolo.Rezolvi una si mai dai de alta.Daca pretul reparatiei sare de un prag poate clientul nu mai doreste repararea acestuia.Acel service poate are un singur angajat sau mai multi,plateste chirie,taxe impozite,curent electric,unele in functie de locatie pot fi mai mari sau mai mici.Dar daca diagnosticul pus in urma constatarii este corect,trebuie platit,chiar daca nu e cerut in mod expres.Cineva a muncit,demontat,montat,facut verificari,estimat un cost al reparatiei.Astea nu le face cineva asa,gratis,totul implica timp,cunostinte,aparatura.Toate astea costa.Plus ca o parte din banii aia ii revin statului.Plus ca in unele situatii,astia prefera schimbarea intregului subansamblu,cu unul testat,probabil stiu ca nu pot apare probleme ascunse,asazisa reparatie se efectueaza repede,cat dureaza sa schimbi o placa daca o ai disponibila?Daca va conveni clientului bine,daca nu nu.Clienti vor mai avea. Link spre comentariu
cipri_mury Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Se prea poate sa fie asa.Am un amic care a facut electronica si apoi a venit sa ma intrebe cum masoara un tranzistor,o dioda si ce fac ele. Dar sa demonstreze respectivele chesti prin calcule poate se descurca de minune. Link spre comentariu
dan cod Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 Eu personal nu am nimic impotriva taxei de constatare ba in majoritatea cazurilor o percep si eu.Cu unii clienti nici nu poti fara.Eu nu de taxa ziceam ci de verdictul dat de cei care au perceput taxa. Link spre comentariu
Eugen Chirila Postat August 13, 2015 Autor Partajează Postat August 13, 2015 (editat) @gabiz_ro, atunci cum explici ca alt service a putut repara TV-ul meu fara a schimba placa de baza, fara sa ceara taxa de constatare, si la un pret mai mult decat rezonabil si de bun simt?. Eu am lucrat intr-un service de calculatoare, si atunci cand puteam repara o placa de baza, o placa video, sau un modul de alimentare al unui monitor sau sursa PC, nu ii spuneam clientului ca trebuie sa ii schimb placa de baza, sau sa ii inlocuiesc sursa sau tot blocul de alimentare. Nu eram pusi pe japca, incercam sa ajutam pe cat posibil clientul, cu costuri minime atat pentru noi cat si pentru client, ca sa fim recomandati si sa avem mai multi clienti. Nu mergeam pe priincipiul, clienti putini, munca putina, preturi mari si profit maxim, preferam sa avem clienti mai multi, preturi rezonabile si de bun simt, chiar daca munceam mai mult si nu percepeam taxa de constatare. Acest mod de a trata clientii si de a lucra, de a jefui clientii, cu minim de efort, atat fizic cat si intelectual, se intalneste la marile SERICE-uri, mod pe care vad ca tu il agreezi si il impartasesti. Eu zic sa mai reflectezi un pic asupra celor spuse de tine. Nu iti impartasesc opinia. Editat August 13, 2015 de Eugen Chirila Link spre comentariu
naetv Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 @gabiz_ro, atunci cum explici ca alt service a putut repara TV-ul meu fara a schimba placa de baza, fara sa ceara taxa de constatare, si la un pret mai mult decat rezonabil si de bun simt?. Eu am lucrat intr-un service de calculatoare, si atunci cand puteam repara o placa de baza, o placa video, sau un modul de alimentare al unui monitor sau sursa PC, nu ii spuneam clientului ca trebuie sa ii schimb placa de baza, sau sa ii inlocuiesc sursa sau tot blocul de alimentare. Nu eram pusi pe japca, incercam sa ajutam pe cat posibil clientul, cu costuri minime atat pentru noi cat si pentru client, ca sa fim recomandati si sa avem mai multi clienti. Nu mergeam pe priincipiul, clienti putini, munca putina, preturi mari si profit maxim, preferam sa avem clienti mai multi, preturi rezonabile si de bun simt, chiar daca munceam mai mult si nu percepeam taxa de constatare. Acest mod de a trata clientii si de a lucra, de a jefui clientii, cu minim de efort, atat fizic cat si intelectual, se intalneste la marile SERICE-uri, mod pe care vad ca tu il agreezi si il impartasesti. mie mi se pare normal sa iei o taxa atunci cind ajungi la o concluzie , ii spui omului un pret si i se pare prea mult si renunta la reparatie - totusi depanatorul a pierdut timp - altfel , daca este de acord cu reparatia si pretul , timpul pierdut cu constatarea intra la manopera toate astea cu conditia sa gasesti defectul si sa schimbi ce este defect nu sa schimbi placi Link spre comentariu
Florinel TV Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 gata pina aici fiecare cu service-u lui alti stiu mai mult alti nu stiu nimic ca la service-le renumite nu sint depanatori ci cirpaci dar clientu este ca romanu prost si se duce tot acolo cu tv-ul ca acolo sint depanatori renumiti , la care ei nu stiu cei ala tranzistor ma refer la service-urile renumite Link spre comentariu
iuliantv Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 (editat) taxa de constatare trebuie si dovedita ,,parerea mea,, cunosc 2 persoane in bacau care merita o bataie zdravana pentru acesta taxa unul e si prost si nesimtit ,a avut anunt si in ziarul local ,depanari tv electronice etc,,vine desface tv-ul si se apuca de treaba la prima masuratoare gaseste siguranta arsa depanatorul ,,cam grav domnule client asta nu se duce asa usor degeaba,,clientul om serios ,,o cafea ?,, depanatorul ,,daca se poate,, si in timp ce clientul pregateste cafeaua depanatorul scoate ceva piese defecte de prin buzunare si le pune pe masa,face ceva lipituri in sursa si continua masuratorile ,intre timp apare si cafeaua ,,clientul ,, ei cum e treaba sant sanse sa ma uit azi la tv sau e de aruncat?,, depanatorull ,, sa speram ca da am schimbat aceste piese ,(cele din buzunar) mai fac ceva masuratori si speram ca e gata,inca 2 diode si gata,,(in sfarsit a schimbat si cele 2 diode ce au dus la arderea sigurantei, porneste tv-ul totul ok, depanatorul ,,asta e ,gata treaba va costa 100lei,,clientul cam suparat 100lei reparatie pentru un tv ce a costat 300lei ,,clientul ,,asta e bine ca e rezolvat ,uitati si cei 100lei,, depanatorul ,,aveti noroc ca nu l-ati dus la service ca fara 150-200lei nu scapati,, cel de sus este un caz fericit al teparului totusi tv-ul merge,in multe din cazuri cand buba e mai serioasa si nui da de cap,scoate traful din tv mai pierde ceva timp prin sursa,si se hotaraste,pune clientului traful in brate ,,trebuie cumparat asta si va mai costa 60lei ce am facut pana acum ,ia cei 60lei si ramane ca propietarul sa-l sune cand ia noul traf,,dupa cateva zile 1 saptamana incerca si propietarul sa sune sai dea vestea ca a luat traf nou,dar pe cine sa mai suni ca depanatorul a mai tepuit vre-o 10 clienti de atunci si a mai schimbat si vre-o 2 cartele,in caz de clientul suna in aceeasi sau a 2 zi se da plecat din localitate ca revine in cateva zile deci taxa de constatare trebuie dovedita daca ceri 20-40lei ca ai constatat ca este sursa defecta dar nu era sursa ,ci altceva bloca sursa ce e de facut? ,dai bani clientului? Editat August 13, 2015 de iuliantv Link spre comentariu
Florinel TV Postat August 13, 2015 Partajează Postat August 13, 2015 taxa de constatare trebuie si dovedita ,,parerea mea,, cunosc 2 persoane in bacau care merita o bataie zdravana pentru acesta taxa unul e si prost si nesimtit ,a avut anunt si in ziarul local ,depanari tv electronice etc,,vine desface tv-ul si se apuca de treaba la prima masuratoare gaseste siguranta arsa depanatorul ,,cam grav domnule client asta nu se duce asa usor degeaba,,clientul om serios ,,o cafea ?,, depanatorul ,,daca se poate,, si in timp ce clientul pregateste cafeaua depanatorul scoate ceva piese defecte de prin buzunare si le pune pe masa,face ceva lipituri in sursa si continua masuratorile ,intre timp apare si cafeaua ,,clientul ,, ei cum e treaba sant sanse sa ma uit azi la tv sau e de aruncat?,, depanatorull ,, sa speram ca da am schimbat aceste piese ,(cele din buzunar) mai fac ceva masuratori si speram ca e gata,inca 2 diode si gata,,(in sfarsit a schimbat si cele 2 diode ce au dus la arderea sigurantei, porneste tv-ul totul ok, depanatorul ,,asta e ,gata treaba va costa 100lei,,clientul cam suparat 100lei reparatie pentru un tv ce a costat 300lei ,,clientul ,,asta e bine ca e rezolvat ,uitati si cei 100lei,, depanatorul ,,aveti noroc ca nu l-ati dus la service ca fara 150-200lei nu scapati,, cel de sus este un caz fericit al teparului totusi tv-ul merge,in multe din cazuri cand buba e mai serioasa si nui da de cap,scoate traful din tv mai pierde ceva timp prin sursa,si se hotaraste,pune clientului traful in brate ,,trebuie cumparat asta si va mai costa 60lei ce am facut pana acum ,ia cei 60lei si ramane ca propietarul sa-l sune cand ia noul traf,,dupa cateva zile 1 saptamana incerca si propietarul sa sune sai dea vestea ca a luat traf nou,dar pe cine sa mai suni ca depanatorul a mai tepuit vre-o 10 clienti de atunci si a mai schimbat si vre-o 2 cartele,in caz de clientul suna in aceeasi sau a 2 zi se da plecat din localitate ca revine in cateva zile deci taxa de constatare trebuie dovedita daca ceri 20-40lei ca ai constatat ca este sursa defecta dar nu era sursa ,ci altceva bloca sursa ce e de facut? ,dai bani clientului? exact asa se intimpla cu depanatori cei smecheri si clienti cind ajung la noi , noi il investigam sii spunem ca nu se poate sal facem pe loc ca ba nu este piesa sau trebuie sai dam de capat ca doar nu poti stii fara investigatii amanuntite si atunci clientu zice nu pot sal las ca daca iei ceva din el si asa nu are incredere clienti in depanatori pentru niste ........ eu sint satul de asa numiti depanatori radio tv asta cred ca o stie fiecare dintre noi Link spre comentariu
Mircea Postat August 14, 2015 Partajează Postat August 14, 2015 (editat) Eu zic ca un service serios (care da si garantie dupa) nu va rezolva un defect prin metoda folosita la aceasta "reparatie": taiere de trasee, etc. Asta e metoda de folosit intre amici/rude/colegi de forum.Ulterior, presupunand ca acel TV ar ajunge la fabricant (cine stie cum da clientul in judecata service-ul), fabricantul nici n-ar mai discuta la vederea modificarilor. Iar de ar fi facute de un service autorizat, foarte posibil ar deveni neautorizat.Costul investigatiei e justificat (si probabil a fost discutat inainte de a se investiga): placa de baza era defecta. Nu au gresit cu nimic in diagnostic acei tineri (nepregatiti si fara experienta neestimata a anilor petrecuti in fabricile si uzinele patriei). Trebuia inlocuita (asta ar fi facut-o service-ul) sau "schingiuita" prin taierea traseelor (metoda amicului).Sa nu fiu inteles gresit, si eu tai trasee (destul de des ) dar o fac in regim de amator, numai pentru mine. Daca altul mi-ar lua si bani pentru o astfel de metoda, as fi foarte dezamagit de serviciul primit. Indiferent de suma data.LE: imagineaza-ti si service-ul auto care innadeste cablul de la frana de mana, ca ar fi mai ieftin decat unul nou, nu?! Este un exemplu extrem. Un alt exemplu extrem: toti Romanii vor salarii occidentale, cu servicii platite la valoarea Congo (eventual gratis).Important e ca tu esti fericit cu rezolvarea defectului, indiferent de metoda aleasa de colegul de forum. Dar nefericirea ta cu service-ul e doar o consecinta a situatiei personale. Din pacate, asa cum ai indicat-o, era o cheltuiala importanta si sigur nu era momentul.In rest, multa sanatate sa avem cu totii! Editat August 14, 2015 de thunderer Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum