ste51 Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 Sunt incepator in lcd si nu prea cunosc functionarea de aceea va rog sa-mi vorbiti ca la clasa 1 am un tv lcd i-joy model displei 8019 hd a disparut imaginea si sunetu ecranu este luminat fara rastru(pureci) nu se vede nici OSD ul UNDE SI CUM sa va avea defectul? MUltam Link spre comentariu
dan cod Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 Deci probabil merge doar backlightul.Eu as incerca un soft Link spre comentariu
BUGHIU Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 Dane,softul de proba....merge ca la ,citez :''clasa 1''?!?! Link spre comentariu
dan cod Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 Da la tren acolo clasa 1 e cea mai tare Link spre comentariu
BUGHIU Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 Da la tren acolo clasa 1 e cea mai tare E nah....dar vagonul de dormit.?... Link spre comentariu
Florinel TV Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 E nah....dar vagonul de dormit.?... pai nu apuci sa adormi cai scurta calatoria Link spre comentariu
electron49 Postat August 5, 2015 Partajează Postat August 5, 2015 cu asemenea sfaturi la ce sa se mai astepte bietul om? 1 Link spre comentariu
ste51 Postat August 5, 2015 Autor Partajează Postat August 5, 2015 Bag sama ca n-am prea multe sanse. Traiesc clipele tineretii cand am inceput sa repar tv-uri pe lampi si ma dispera cand aparea ceva nou. tz,apoi integratele. Acum LCD. orice inceput are ,,franele lui,, DAR EU TOT CRED IN VOI si in disponibilitatea voastra Rabdarea e virtutea electronistului. si suntem de ceva timp impreuna!!!!! Link spre comentariu
dan cod Postat August 5, 2015 Partajează Postat August 5, 2015 O memorie tot are si eu as incerca cu goala Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont