UnD3aD Postat Februarie 13, 2007 Partajează Postat Februarie 13, 2007 veau sa fac un circuit care sa ma avertizeze cu privire la nivelul apei intr-un vas.... mai precis daca nu se umple vasul intr-un anumit timp... sa se aprinda un bec... sa bazaie un buzzer ceva... Am incercat eu ceva... dar nu stiu ce sa pun unde e semnul intrebarii... un comparator sau un 555.... vasul va fi de vreo 10-20 l .... si circuitul vreau sa functioneze cu o baterie...sunt incepator... fara comentarii stupide.... :weedman: Link spre comentariu
ghimpe-- Postat Februarie 13, 2007 Partajează Postat Februarie 13, 2007 http://www.zen22142.zen.co.uk/Circuits/Alarm/walarm.htm http://www.zen22142.zen.co.uk/Circuits/ ... ev_alm.htm Link spre comentariu
stefanev Postat Februarie 13, 2007 Partajează Postat Februarie 13, 2007 pai e foarte simplu ... folosesti conductibilitatea apei sa declansezi alarma. Link spre comentariu
UnD3aD Postat Februarie 13, 2007 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2007 nu ati inteles.... eu vreau sa tzipe buzzerul daca NU se incarca vasul in 5 min de ex... Link spre comentariu