Vizitator mirell2000 Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 Cum se verifica orice tip de integrate cu multimetrul? Explicațiimi , sunt începător Link spre comentariu
Rx-Tx Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 Nu prea poti sa verifici asa cum o faci in cazul diodelor si a tranzistoarelor. Link spre comentariu
Barbu Andrei Postat August 3, 2015 Partajează Postat August 3, 2015 Fiecare integrat are o schema de test. Dar nu cred ca poti face pentru fiecare integrat care il ai cate un montaj de test sa verifici tot ce scrie in foaia de catalog. Cel mai simplu de incercat e sa il pui intr-un montaj care foloseste acel integrat. Sunt destul de putine integrate care le poti verifica cu multimetrul. Link spre comentariu
leo 17 Postat August 3, 2015 Partajează Postat August 3, 2015 cum au spus colegii cate un montaj cu circuitul respectiv care trebuie sa fie pe un soclu ..sa fie usor de scos si pus Link spre comentariu
dan cod Postat August 3, 2015 Partajează Postat August 3, 2015 Ceva testere de integrate se gasesc.Binenteles ca nu testeaza orice CIuri. Link spre comentariu
mars01 Postat August 3, 2015 Partajează Postat August 3, 2015 (editat) Programatorul acesta ar face si testarea pentru unele circuite integrate, apare in specificatii la final. http://www.ebay.com/itm/TL866A-High-Speed-Programmer-USB-IC-ICSP-EPROM-EEPROM-FLASH-BIOS-Mini-Pro-AVR-/171730932167?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item27fbf611c7 O verificare foarte sumara o puteti face pe pinii de alimentare ai circuitului integrat. Daca aveti scurt circuit atunci sansele sa fie defect sunt mari. La amplificatoarele operationale, daca oricare dintre intrari este in scurt cu pinul GND atunci iar e bun de aruncat. Editat August 3, 2015 de mars01 Link spre comentariu