no_onne Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 (editat) Am decis sa imi construiesc un amplificator cu tda7294 si am dat peste proiectul urmator: http://www.te1.com.br/2011/06/brutus-circuito-amplificador-estereo-tda7294-bridge-300-watts/#axzz3hfSYMvVb Dupa cum am vazut se poate folosi si in punte montajul. Intrebarea e: e functionala schema, cablajul, si amplasarea componentelor. Alimentarea o sa fie facuta cu 2 trafuri identice fiecare 1x28v la 3,8A E suficient curentul de 7.6A pentru cele 4 tda ? Editat August 2, 2015 de no_onne Link spre comentariu
Tomsa Cosmin Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 28v este prea mare tensiunea pentru cele doua kituri, mai ales ca sunt in punt,e si banuiesc ca vrei sa folosesti pe boxe de 8 ohm. Dupa redresare o sa ai 39 V cea ce pentru Ci este mult prea mare Schema pare a fi functionala ... cam atata am avut sa iti zic ,sunt si eu incepator si de curand am facut si eu un ampl cu tda7294 in punte Las pe ceilalti colegi sa te ajute . Link spre comentariu
no_onne Postat August 2, 2015 Autor Partajează Postat August 2, 2015 Mai pot scoate din spire nici o problema, probelma e curentul transformatoarelor daca e suficient. Link spre comentariu
Tomsa Cosmin Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 Mai pot scoate din spire nici o problema, probelma e curentul transformatoarelor daca e suficient. Cei 7 amperi iti ajung doar pentru un kit in punte Link spre comentariu
flores72 Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 Pentru 300w iti trebuie un transformator de cel putin 500w. Ce ai tu nu este ok. Ai tensiune prea mare si curent prea mic. Ar fi ok un traf de 2x22Vca si 10A Parerea mea. Link spre comentariu
no_onne Postat August 2, 2015 Autor Partajează Postat August 2, 2015 AM INTELES. MULTUMESC MULT PENTRU RASPUNSURI Link spre comentariu