Vizitator Catoiu Ionut Postat August 1, 2015 Partajează Postat August 1, 2015 (editat) Salutare tuturor, Din dorinta de initializare in domeniu a celui mic, cat si a mea pentru ca sunt incepator si avand prin casa diverse lucruri legate de electronica, m-am gandit sa construiesc un amplificator home-made de 2x100W. De la bun inceput vreau sa va spun ca amplificatorul va fi construit din kituri, asadar sper sa nu fiti prea "acizi" in replici si sa ma ajutati pe cat posibil. Am gasit prin casa urmatoarele lucruri: 1. O carcasa metalica recuperata de pe la un amplificator (Detox sau cam asa ceva) 2. Un transformator toroidal scrie pe el 27V cred ca e cu mediana si din cate stiu eu ar avea vreo 3,5A dar nu sunt sigur 3. Un alt transformator despre care nu stiu prea multe, doar ca pe el scrie ceva de 12V si 24 V 4. Un corector de ton cu TDA1524 5. Sursa AD-051 de la Adelaida 6. Amplificatorul l-am comandat si trebuie sa vina la inceputul sapt viitoare este 2x100W, quad 405 7. 2 Vumetre bicolore O sa postez aici toti pasii pe care o sa-i urmez si sper sa ma ajutati. Deocamdata am inceput cu reconditionarea cutiei (o sa adaug poze). Va fi vopsita in negru! O sa elimin partea din fata si probabil si cea din spate si o sa le inlocuiesc cu plexi vopsit tot negru, pe care o sa le gauresc dupa cum doresc. Acum intrebarile: 1. Credeti ca transformatorul toroidal este suficient pentru acest amplificator? 2. Cum sa alimentez corectorul, sa cumpar un transformator micut separat? Daca ar fi sa il alimentez de la cel cu care alimentez si amplificatorul trebuie sa cumpar o punte redresoare separata? 3. Vu-metrele se pun intre boxe si amplificator? Cum se alimenteaza acestea? Va multumesc pentru eventualele raspunsuri; pe masura ce avansez o sa pun si poze si o sa revin si cu eventuale intrebari... Editat August 1, 2015 de Catoiu Ionut Link spre comentariu