Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Caut chip de memorie echivalent

Vizitator Loft

Postări Recomandate

Am un PDA Palm IIIe primit de la cineva moka. In ultima vreme am inceput sa ii descopar fel si fel de uitilizari. Din pacate memoria disponibila utilizatorului este de numai 2 MB. Am gasit aici cum sa o upgradez la 8 MB. Ce imi trebuie e un chip de memorie:

The 8M DRAM chip required should be EDO, 60ns or better speed, 4K refresh, and must have self-refresh capability! Some compatible parts are:

* KM416V4104[ABC]S-L6 - Samsung

* uPD42S65165G5-A60 - NEC

* HM5165165LTT-6 - Hitachi

* MT4LC4M16R6TG-6S - Micron

* HY51VS65165CSLTC- Hyundai

* TMS465169P - TI

Acestea sunt echivalentele date in josul paginii. Din pacate nu am gasit nici unul la magazinele online din RO si nici nu stiu cam de unde sa ma apuc sa caut un echivalent.

Va rog ajutati-ma!

PS: Sunt incepator... :smt053

EDIT: Asta e ceea ce am eu:

Posted Image

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• nicu_stef

1

• bogdanm

1

Top autori în acest subiect

Intra pe paginile de web ale producatorilor de memorii (alea de care iti trebuie tie) si daca inca se mai vinde modelul de care ai tu nevoie cere-le "sample"-uri.Unii producatori trimit gratis cateva cipuri, pentru teste si reclama. Nu iti recomand sa le spui ca vrei sa iti upgradezi PDA-ul. :weedman:

Link spre comentariu

Ai sanse minime de sample-uri pentru astfel de chip-uri. Eventual incearca sa le comanzi pe firma, nu ca persoana fizica, dar chiar si asa sansele sunt mici.

Unde le-ai putea gasi:

- http://www.electronic.ro - ei au niste componente mai "exotice"

- http://www.findchips.com - bagi codul chip-ului si gasesti o lista de distribuitori. Unii aduc si in Romania.

- intr-un alt PDA stricat :)

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu