dany_cta Postat Aprilie 9, 2017 Partajează Postat Aprilie 9, 2017 Frumos dar in ambele cazuri si la debitare si la frezarea din top-ul paginii ceva pare in neregula, finisarea nu arata prea bine pare ca mai degraba a frecat nu taiat. Nu ar trebui totusi ceva lubrefiat putin la debitarea pe strung ? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 9, 2017 Partajează Postat Aprilie 9, 2017 La carbura? Pentru ce? Link spre comentariu
spik Postat Aprilie 9, 2017 Partajează Postat Aprilie 9, 2017 (editat) Pentru racire, ungere... Cand practicam strungaria, pe vremea lui Ceasca, se lucra 90% cu racire cu emulsie...era mai "deranjant" dar f. "sanatos"...pentru cutit! Editat Aprilie 9, 2017 de spik Link spre comentariu
dany_cta Postat Aprilie 9, 2017 Partajează Postat Aprilie 9, 2017 Eu am invatat ca daca apar marginile alea trase, fara contur clar, ceva este in neregula. Si da, eu folosesc mereu ungere la carbura (motorina/wd40) in principal ca sa tin materialul departe, sa nu se lipeasca si sa frece pe piesa. Poate o fi normal in cazul de fata din cauza materialelor, dar eu ma alarmez cand imi iese ceva asa. Doar intrebam, nu am dat cu parul. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Aprilie 10, 2017 Autor Partajează Postat Aprilie 10, 2017 Folosesc emulsie doar la gaurire, respectiv la HSS. La cnc-uri unde este emulsie sub presiune si usi e altceva, dar la un strung deschis la turatii, se consuma imediat. Multa ramane si se evapora, se pierde prin stropire etc. Carbura de regula tine la uzare destul de mult, la materiale fantoma se duce (vechi, cu suduri etc). Se schimba si gata, se imputa la pret. Link spre comentariu
spik Postat Aprilie 10, 2017 Partajează Postat Aprilie 10, 2017 O carbura buna rezista bine, dar emulsia e sfanta! Din pacate nu mai este la moda la strungurile deschise! La noi in atelier a revenit "moda", mai ales la masinile ce lucreaza "serie", se uzeaza cutitul mai greu, reglajele sunt mai rare, e mai OK asa! Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Aprilie 10, 2017 Autor Partajează Postat Aprilie 10, 2017 Da, asa-i. La serie e important - cum zic strungarii - "sa tina cota" strungu. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Mai 9, 2017 Autor Partajează Postat Mai 9, 2017 Un mic proiect. Asta asa ....... ca sa dispun de toate metodele de debitare. 2 Link spre comentariu
mihaighe Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 Perfect cu o singura obiectie,butonul de pornit oprit si de oprit daca se poate ciuperca cu autoretinere. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Mai 10, 2017 Autor Partajează Postat Mai 10, 2017 Stiu, ai dreptate, urmeaza. Plus aparatoare si la curea. Link spre comentariu
v67 Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 TCA-RG nu au fost dezastrosi comparativ cu AR-urile cautati un electrician intretinere -reparatii faceti rost de schema electrica sa faca revizie(clitatea suprafetei de contact presiunea de contact starea conexiunilor reglati releele termice ) e posibil sa functioneze mult si bine, la contactorii moderni nu se pre pot face reparatii sunt cu ,,clicuri,, Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Mai 13, 2017 Autor Partajează Postat Mai 13, 2017 Se vinde ! Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Mai 14, 2017 Autor Partajează Postat Mai 14, 2017 Mai lucram si pe langa atelier. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Mai 14, 2017 Autor Partajează Postat Mai 14, 2017 (editat) Strunjire cauciuc pt montare pe janta din doua bucati. Asa, mai cu teama la-nceput, sa nu ma fugareasca prin atelier, dar a mers chiar OK. Editat Mai 14, 2017 de Adrian Pruna 2 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum