Vizitator Postat Septembrie 12, 2015 Partajează Postat Septembrie 12, 2015 Aceste strunguri au printre accesorii si niste dispozitive de rectificat rotund si de rectificat filet. Daca le-ai achizitionat odata cu strungul, atunci ai dat lovitura. Vei avea la dispozitie si posibilitatea finisarii prin rectificare. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 14, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 14, 2015 Felicitari si sa-l stapanesti sanatos. Mersi mult Aceste strunguri au printre accesorii si niste dispozitive de rectificat rotund si de rectificat filet. Daca le-ai achizitionat odata cu strungul, atunci ai dat lovitura. Vei avea la dispozitie si posibilitatea finisarii prin rectificare. Am primit la el doar lineta originala, cutite, conuri, varf rotativ, cheie universal. Link spre comentariu
razvanmarius Postat Septembrie 14, 2015 Partajează Postat Septembrie 14, 2015 Arata foarte bine, sau e deja spalat si curatat? Cred ca a costat destul. Probabil este printre ultimele fabricate inainte de distrugerea fabricii. Parca nici nu-ti vine sa crezi ca am avut o tara lasata" la cheie" in '90 si acum nu mai e nimic. Sau aproape nimic. Dam o gramada de bani pe toate rahaturile aduse de afara, cand se construiau bine-mersi aici. Chiar ai de lucru cu atelierul? Sau e asigurare pentru zile mai rele, in cazul in care nu mai ai serviciu? Cum ai zis, nu prea mai este hobby. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 14, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 14, 2015 De spalat nu am facut chiar nimica la el, zicea proprietarul ca a fost folosit doar la rectificarea colectoarelor de rotoare. Intradevar uzurile sunt minime si asta m-a captat, mai exact atat caruciorul cat si sania transversala nu strang deloc la sfarsit de cursa. La servici avem unul la fel (chiar e printre ultimele fabricate -2003- l-au luat de nou) si se simte ca lucra doua schimburi, in gama de diametre obisnuite merge usor dar cand retragi sania transversala pana la capat merge foarte greu. De costuri unii se cam feresc sa spuna dar nu vad de ce, eu am dat pe el 2000 de euro plus 300 de lei transportul, nu a vrut sa negocieze nici 50 de euro, ba mai mult la un moment dat o zis ca imi da un SNB 400 ca vrea sa isi tina lui SN 502-ul si nu il mai da, dar eu anume am cautat de multa vreme acest model in special pentru alezajul de 105. La o adica un universal de 315 costa 150, sau o lineta 100 deci pretul zic eu a fost rezonabil. Oricum mi-am cam depasit bugetul pe anul acesta. De lucrari avand in vedere ca acuma in septembrie am un an de cand m-am apucat sunt multumit, incet-incet mai aude unu altu, bucse, bolturi la buldoexcavatoare, mai suduri in aluminiu, tot felul. Nu am serii sau contracte ca inca am servici si e destul de greu cu amandoua, dar daca continui sa ma dezvolt si am mai mult de lucru sunt in stare sa las job-ul, oricum idealul meu asta este, mai ales ca aici in zona sunt multe fabrici, e o zona industriala mare. Deci, da, se poate spune si asigurare mai ales ca la astea nu le scade valoarea ca la un auto si meseriasi si ateliere nu mai sunt. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Septembrie 14, 2015 Partajează Postat Septembrie 14, 2015 Felicitari pentru achizitiile facute. De lucrat, lucrezi pe amindoua odata? Strungurile arata foarte bine. Se vede ca le "bibilesti". Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 14, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 14, 2015 Mersi, mda.....ar fi ceva. 320-ul ar merita o vopsea ca are vreo 3-4 straturi dar imi place cum merge si deocamdata mai poate astepta. As avea doi clienti la el dar nu il dau ca imi place ca raspunde bine frana si ma pot apropia de bacuri linistit la filetare si in plus de luat mai greu dar de imprastiat una doua se duc banii. Prezon M20-M24 Link spre comentariu
TITI Postat Septembrie 14, 2015 Partajează Postat Septembrie 14, 2015 Felicitari si din partea mea pentru noul membru . Eu, fizic, nu am vazut un strung mai frumos ca al tau. Am o singura remarca si anume ca pe langa marirea spatiului cred ca trebuie sa mai si izolezi cate un pic pe la acoperis si in general atelierul mai trebuie etansat de frig ca este pacat sa nu poti lucra si in anotimpul rece. Nasol este ca asta inseamna sa rupi de la alte investitii poate chiar in utilaje si sa bagi bani in constructii , stiu cum e. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 15, 2015 Partajează Postat Septembrie 15, 2015 Prezon M20-M24 Da de 20/24mm? Sper ca nu s`a rupt ceva filet in bloc. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 16, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 16, 2015 Felicitari si din partea mea pentru noul membru . Eu, fizic, nu am vazut un strung mai frumos ca al tau. Am o singura remarca si anume ca pe langa marirea spatiului cred ca trebuie sa mai si izolezi cate un pic pe la acoperis si in general atelierul mai trebuie etansat de frig ca este pacat sa nu poti lucra si in anotimpul rece. Nasol este ca asta inseamna sa rupi de la alte investitii poate chiar in utilaje si sa bagi bani in constructii , stiu cum e. Multumesc, da, deja m-am apucat de spart si betonat incaperea alaturata (casa veche din dreapta), bag o soba si utilajele iar dincoace vor ramane materialele si prelucrari ca polizare, sudare, taiere. Deja chiar nu mai am loc nici macar la menghina si la bancul de lucru, si e curent mare, sufla din toate partile. Cu bugetul cam greu.....chiar am gasit la un fost strungar cinci perechi de bacuri si niste conuri pt SN 502 dar nu pot sa le iau acuma tre sa termin aici, orice lucrare, orice leutz sunt binevenite. Da de 20/24mm? Sper ca nu s`a rupt ceva filet in bloc. Nu chiar, e de la sunca de la tractor U650, in spate la tiranti, s-a dus filetul in blocul grupului cu sateliti si am marit filetul la M24 iar prin sunca tre sa treaca tot 20 ca nu vrea sa ii maresc gaura altfel era simplu: un surub M24. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 16, 2015 Partajează Postat Septembrie 16, 2015 Da, e in carcasa cutiei de viteze. Decit sa faci asaceva foloseste cu incredere inserturi. Iasa o treaba mult mai simpla, rapida si buna decit cu prezon marit. Grig Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 17, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 17, 2015 Mai simplu si mai rapid cred, dar mai bun nu prea. Oricum, atata timp cat strungul produce span pentru client............. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 17, 2015 Partajează Postat Septembrie 17, 2015 http://www.boellhoff.com/static/pdf/downloadcenter/RO/HELICOIL-RO-0140.pdf Mai simplu, mai bun , mai rapid , de aia este versiunea profesionala de reparat astfel de defecte. La piese din dural se aplica din start astfel de inserturi , spirala filetului este din otel inalt aliat de mare rezistenta. Nu in ultimul rind ramine prezonul ramine cel original, daca`i de clasa 12 ... Ca preturi nu te rup acele inserturi: http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.XHelicoil.TRS0&_nkw=Helicoil&_sacat=0 Grig Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 17, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 17, 2015 Da, e ok. Practic ce primesc de facut aia fac, dar e de luat in calcul si varianta sa ai in stoc un astfel de set de insertii si ceri tot cam cat pe un prezon pe care ai lucrat ceva timp. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 25, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 25, 2015 (editat) Prelucrare OL 52 fi 170 flansa inaltare suspensie SUV pe SN 320 inainte sa am SN 502-ul. Editat Septembrie 25, 2015 de Adrian Pruna Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Septembrie 30, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 30, 2015 Am gasit la un fost mester care a avut strung acasa niste materiale printre care si fonta fi 80 si 120 la lungimi de aprox 1000. Otelurile le-am luat, fonta la ce ar fi buna ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum