ptraian2 Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 prima si prima data desfa contactul si fai o poza la ce fire sunt acolo dar incearca neaparat cu bujia scoasa cum am mentionat in postul anterior ca daca nu ai scanteie poti so tragi-impingi pana maine Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Cred sigur ca nu am scanteie la bujii, sa va explic..am incercat sa o pornesc, cu contactu pus, si cu fir direct de la baterie la electromotor..invarte motorul da nu da sa porneasca, deci de aici rezulta ca nu are scanteie la bujii, la bujii nu ma mai bag, maine pun masina pe tester, si sper sa imi arate ce are..Acum ma gandesc, ca daca nu vine curent pe firu ala la electromotor..sa fie ceva din contact, poate nu am immo off asa cum stiam eu..si atunci e cu totu altceva, ECU nu da drumu la curent catre bobina, corect? Link spre comentariu
elmar Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Cred sigur ca nu am scanteie la bujii, sa va explic..am incercat sa o pornesc, cu contactu pus, si cu fir direct de la baterie la electromotor..invarte motorul da nu da sa porneasca, deci de aici rezulta ca nu are scanteie la bujii, la bujii nu ma mai bag, maine pun masina pe tester, si sper sa imi arate ce are..Acum ma gandesc, ca daca nu vine curent pe firu ala la electromotor..sa fie ceva din contact, poate nu am immo off asa cum stiam eu..si atunci e cu totu altceva, ECU nu da drumu la curent catre bobina, corect? Corect! si nici injectoarele nu bagă benzină...(adică nu se deschid) Link spre comentariu
ptraian2 Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 domnul elmar are dreptate ! Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat Iulie 27, 2015 Partajează Postat Iulie 27, 2015 Salut baieti, stiu ca nu am mai zis nimic, astazi a venit iar mecanicu, si am testat contactu, nu pleaca nimic la motor.Nici pompa de benzina nu se amorseaza..se aude bazaitul ala cand pui contactu, nu se aude nimic.Am testat fisele la bujii, nu vine deloc curent acolo..Acum ma gandesc ca poate nu am immo off..si ca poate e stricat contactu unde citeste cipul..nu stiu cum se cheama.Nu stiu ce sa fac, mai aveti ceva pareri? Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Iulie 28, 2015 Partajează Postat Iulie 28, 2015 cand pui contactul becul de immo clipeste repede? Link spre comentariu
marius75 Postat Iulie 28, 2015 Partajează Postat Iulie 28, 2015 (editat) Demontati contactul si verificati continuitatea atunci cand este rotit la M. .......... In cazul in care contactul (senzorul de langa contact) nu recunoaste cheia, electromotorul tot se invarte, dar nu porneste motorul... .............. Acum vreo 2 ani ma opreste in trafic un nene in varsta (aveam acelasi model de masina) imi spune ca nu mai porneste masina, dupa vreo 5 minute de verificari am ajuns la concluzia ca are contactul defect. L-am demontat (se vedea parlit/inegrit la baza unde ies firele din el), taiat firele (cu acordul lui) si i-am pornit masina...asta pe marginea drumului...luat pe nepregatite. Era vorbea despre alt model de masina intr-adevar, dar nici Lada nu e departe. Recunosc ca am apelat la varianta "suna un prienten" , ca nu stiam ordinea exacta in care leg firele (care este firul pentru M) Cat dureaza sa demontati un amarat de contact? Daca e bun, il puneti la loc...dar eu zic ca e parlit...99,99% LE:Eu v-am mai spus...cu farurile aprinse, se roteste contactul pe M , daca nu scade intesitatea farurilor, ramane contactul defect (sau fire/mufe)intre contact si electromotor, de vreme ce s-a stabilit ca electromotorul este functional... LEE: Inainte, cand ati avut probleme cu ECU, ati fost de fata sa asistati la repararea/inlocuirea acestuia? Sau nu cumva ati avut probleme tot cu contactul , aia l-au curatat/reparat, au cautat prin depozit un ECU vechi sa vi-l arate...uite domne' am inlocuit ECU. , iar acum problema contactului a recidivat. Eu nu mai plec de langa masina cand e in service, chiar de va fi nevoie sa-mi pun si costum de astronaut Vreau sa vada ochiul meu, ce si cum se schimba. Fise de o cafea se gaseste... Editat Iulie 28, 2015 de marius75 Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat Iulie 28, 2015 Partajează Postat Iulie 28, 2015 Buna seara, da, cand pun contactul becul clipeste.Am desfacut contactul, am scos firele afara cu un mecanic, si am incercat sa o pornim din fire, am reusit sa punem contactul din fire, si dupa am dat sa o pornim, si la fel, acelasi rezultat, nu se intampla absolut nimic.Da, cand s-a schimbat Ecu stiu foarte bine, ca al meu a fost prajit..nu stiu cum de s-a intamplat nenorocirea dar s-a intamplat, si s-a schimbat ECU si bobina, diodele la alternator si inca cateva chestii, contactu nu a avut probleme. Repet..nu am reusit sa pornim masina nici din fire!!! Link spre comentariu
riderinblack Postat Iulie 29, 2015 Partajează Postat Iulie 29, 2015 Du masina la un electrician bun. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Iulie 29, 2015 Partajează Postat Iulie 29, 2015 nenorocirea s-a intamaplat punanad bateria invers.apelati totusi la un electrician pentru ca nu progresati deloc.in doua minute diagnosticheaza acel contact daca este bun sau nu.daca este ok si masina nu porneste trebuie sa faca o diagnoza pt a vedea daca este ecu deblocat.,,alte chestii" care s-au schimbat pe masina dvs se pare ca a fost kitul de pornire.,in acest caz neavand immo off.faptul ca injectoarele nu pulverizeaza,arata ca ECU nu valideaza injectia (este blocat). Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat August 1, 2015 Partajează Postat August 1, 2015 Salut baieti!In primul rand vreau sa va multumesc pentru ajutor!si in al doilea rand vreau sa va zic ca am descoperit bubaa!!Mi s-a spart radiatorul de caldura..si a curs apa cu antigel pe ECU!nu stiu daca e ars..o sa il probez maine, problema e ca antigelu cred ca sta acolo de ceva timp, pentru ca a intrat in mufa ..si cativa pini sunt mancati, si rupti..vreau sa va arat niste poze, cu modelu, si cum arata ECU, dar nu stiu sa le pun:)) Link spre comentariu
dancostea2002 Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 pune indicativul HW (hardware) si SW (software) de pe stickul (eticheta) lipit pe ECU.poate gasim sa il inlocuim. Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat August 2, 2015 Partajează Postat August 2, 2015 https://www.google.it/search?q=ecu+bosch+21114-1411020-40&espv=2&biw=1366&bih=623&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI3MOjpKqLxwIVAdkUCh2DeQAU#imgrc=xIXXGTTwyZDv_M%3AAsta este ECU- doar ca al meu e Made in Germany. nu stiu care sunt codurile, ca nu scrie nimic altceva.Idei? Link spre comentariu
dancostea2002 Postat August 3, 2015 Partajează Postat August 3, 2015 este bosch M7.9.7.ia legatura cu un electronist auto sa faca swap eprom si masina va porni. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum