Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Nu porneste masina..


Vizitator csrcorny

Postări Recomandate

prima si prima data desfa contactul si fai o poza la ce fire sunt acolo

dar incearca neaparat cu bujia scoasa cum am mentionat  in postul anterior

ca daca nu ai scanteie poti so tragi-impingi pana maine

Link spre comentariu
Vizitator csrcorny

Cred sigur ca nu am scanteie la bujii, sa va explic..am incercat sa o pornesc, cu contactu pus, si cu fir direct de la baterie la electromotor..invarte motorul da nu da sa porneasca, deci de aici rezulta ca nu are scanteie la bujii, la bujii nu ma mai bag, maine pun masina pe tester, si sper sa imi arate ce are..Acum ma gandesc, ca daca nu vine curent pe firu ala la electromotor..sa fie ceva din contact, poate nu am immo off asa cum stiam eu..si atunci e cu totu altceva, ECU nu da drumu la curent catre bobina, corect?

Link spre comentariu

Cred sigur ca nu am scanteie la bujii, sa va explic..am incercat sa o pornesc, cu contactu pus, si cu fir direct de la baterie la electromotor..invarte motorul da nu da sa porneasca, deci de aici rezulta ca nu are scanteie la bujii, la bujii nu ma mai bag, maine pun masina pe tester, si sper sa imi arate ce are..Acum ma gandesc, ca daca nu vine curent pe firu ala la electromotor..sa fie ceva din contact, poate nu am immo off asa cum stiam eu..si atunci e cu totu altceva, ECU nu da drumu la curent catre bobina, corect?

Corect! si nici injectoarele nu bagă benzină...(adică nu se deschid)

Link spre comentariu
Vizitator csrcorny

Salut baieti, stiu ca nu am mai zis nimic, astazi a venit iar mecanicu, si am testat contactu, nu pleaca nimic la motor.Nici pompa de benzina nu se amorseaza..se aude bazaitul ala cand pui contactu, nu se aude nimic.Am testat fisele la bujii, nu vine deloc curent acolo..Acum ma gandesc ca poate nu am immo off..si ca poate e stricat contactu unde citeste cipul..nu stiu cum se cheama.Nu stiu ce sa fac, mai aveti ceva pareri?

Link spre comentariu

Demontati contactul si verificati continuitatea atunci cand este rotit la M.

..........

In cazul in care contactul (senzorul de langa contact) nu recunoaste cheia, electromotorul tot se invarte, dar nu porneste motorul...

..............

 

Acum vreo 2 ani ma opreste in trafic un nene in varsta (aveam acelasi model de masina) :rade: imi spune ca nu mai porneste masina, dupa vreo 5 minute de verificari am ajuns la concluzia ca are contactul defect. L-am demontat (se vedea parlit/inegrit la baza unde ies firele din el), taiat firele (cu acordul lui) si i-am pornit masina...asta pe marginea drumului...luat pe nepregatite. Era vorbea despre alt model de masina intr-adevar, dar nici Lada nu e departe. Recunosc ca am apelat la varianta "suna un prienten" :84 , ca nu stiam ordinea exacta in care leg firele (care este firul pentru M)

Cat dureaza sa demontati un amarat de contact? Daca e bun, il puneti la loc...dar eu zic ca e parlit...99,99%

 

LE:Eu v-am mai spus...cu farurile aprinse, se roteste contactul pe M , daca nu scade intesitatea farurilor,  ramane contactul defect (sau fire/mufe)intre contact si electromotor, de vreme ce s-a stabilit ca electromotorul este functional...

 

LEE: Inainte, cand ati avut probleme cu ECU, ati fost de fata sa asistati la repararea/inlocuirea acestuia? Sau nu cumva ati avut probleme tot cu contactul , aia l-au curatat/reparat, au cautat prin depozit un ECU vechi sa vi-l arate...uite domne' am inlocuit ECU. :96 , iar acum problema contactului a recidivat.

Eu nu mai plec de langa masina cand e in service, chiar de va fi nevoie sa-mi pun si costum de astronaut  :rade: Vreau sa vada ochiul meu, ce si cum se schimba. Fise de o cafea se gaseste...

Editat de marius75
Link spre comentariu
Vizitator csrcorny

Buna seara, da, cand pun contactul becul clipeste.Am desfacut contactul, am scos firele afara cu un mecanic, si am incercat sa o pornim din fire, am reusit sa punem contactul din fire, si dupa am dat sa o pornim, si la fel, acelasi rezultat, nu se intampla absolut nimic.Da, cand s-a schimbat Ecu stiu foarte bine, ca al meu a fost prajit..nu stiu cum de s-a intamplat nenorocirea dar s-a intamplat, si s-a schimbat ECU si bobina, diodele la alternator si inca cateva chestii, contactu nu a avut probleme.

 

Repet..nu am reusit sa pornim masina nici din fire!!!

Link spre comentariu

nenorocirea s-a intamaplat punanad bateria invers.apelati totusi la un electrician pentru ca nu progresati deloc.in doua minute diagnosticheaza acel contact daca este bun sau nu.daca este ok si masina nu porneste trebuie sa faca o diagnoza pt a vedea daca este ecu deblocat.,,alte chestii" care s-au schimbat pe masina dvs se pare ca a fost kitul de pornire.,in acest caz neavand immo off.faptul ca injectoarele nu pulverizeaza,arata ca ECU nu valideaza injectia (este blocat). 

Link spre comentariu
Vizitator csrcorny

Salut baieti!In primul rand vreau sa va multumesc pentru ajutor!si in al doilea rand vreau sa va zic ca am descoperit bubaa!!Mi s-a spart radiatorul de caldura..si a curs apa cu antigel pe ECU!nu stiu daca e ars..o sa il probez maine, problema e ca antigelu cred ca sta acolo de ceva timp, pentru ca a intrat in mufa ..si cativa pini sunt mancati, si rupti..vreau sa va arat niste poze, cu modelu, si cum arata ECU, dar nu stiu sa le pun:))

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări