ptraian2 Postat Iulie 25, 2015 Partajează Postat Iulie 25, 2015 nu ai pentru ce ! deci cele doua pe care le vezi sunt cele groase nu ? iar daca da atunci inseamna ca iti lipseste acel fir subire care tece de la solenoid la contact si tot asta inseamna ca tu ai verificat cu becul cele doua fire groase , am dreptate? si daca am dreptate , atunci acel bec trebuie sa se aprinda 100 %(exclus cazul cand becul este ars ) fie cu cheie fie fara cheie cum ai spus si tu o sa ne spui maine ce si cum Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat Iulie 25, 2015 Partajează Postat Iulie 25, 2015 nu ai pentru ce ! deci cele doua pe care le vezi sunt cele groase nu ? iar daca da atunci inseamna ca iti lipseste acel fir subire care tece de la solenoid la contact si tot asta inseamna ca tu ai verificat cu becul cele doua fire groase , am dreptate? si daca am dreptate , atunci acel bec trebuie sa se aprinda 100 %(exclus cazul cand becul este ars ) fie cu cheie fie fara cheie cum ai spus si tu o sa ne spui maine ce si cum da, becul se aprinde cand fac contact la fire, si daca e contactu pus si daca nu e..becu se aprinde si sta aprins..dar acum chestia e ca..firul rosu nu e chiar atat de gros cum e cel negru..adica nu stiu cum sa zic, cel negru e intradevar ca degetul mic de la mana..dar cel rosu, e pe jumatatea lui..sau chiar putin mai subtire..si e prins cu papuc..O sa ma uit totusi maine mai atent, poate nu vazui eu..poate e sub ele pe undeva pe acolo..totusi, daca electromotorul o ia asa..ce inseamna? ca e contactu de vina? Si inca ceva? Relee ceva..nu exista? poate e ars vreunu.. Link spre comentariu
ptraian2 Postat Iulie 25, 2015 Partajează Postat Iulie 25, 2015 o poza ceva nu se poate pe maine ? Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat Iulie 25, 2015 Partajează Postat Iulie 25, 2015 Ba da, maine dupa masa, o sa postez o poza..la ce mai exact? Link spre comentariu
elmar Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Fă poză din partea dispre conexiuni ...ca să se vadă bine ce fire vine la electromotor...si unde. Link spre comentariu
marius75 Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 (editat) Poate sa fie contactul (cum s-a mai spus). Cu farurile aprinse, puneti contact, daca nu scade intensitatea farurilor, acolo e problema...contactul sau ceva fire/legaturi imperfecte pe traseul contact/electromotor. Ar mai fi desigur si electromotorul suspect, cu toate ca daca n-a pornit impinsa tot la contact ajungem... Editat Iulie 26, 2015 de marius75 Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Buna simineata baieti, s-a probat electronotoru de catre un mecanic cu fir direct de la baterie..si surpriza, electromotoru merge..acum ne orientam spre contact..azi dupa masa il dau jos..e posibil sa o pornesc cumva din fire? Sa vad daca intradevar e contactu defect? Link spre comentariu
elmar Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 (editat) Sigur se poate porni si din fire ...dacă stii cum se poate face asta...dar ,atentie dacă masina are immo activ ...trebuie să aveţi cheia in contact aproape de bucşa de identificare a cheii...altfel electromotorul va învârti motorul fară să-l pornească! Editat Iulie 26, 2015 de elmar Link spre comentariu
suspectu Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 (editat) Daca nu aveti chef sa platiti reparatii pe acolo puteti sa trageti si doua fire unul de la baterie, celalalt de la excitatia electromotorului la un buton in bord. In loc sa invartiti contactul la pornire se poata apasa butonul respectiv. A pornit masina cu fir direct de la baterie pe electromotor ? Editat Iulie 26, 2015 de suspectu Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 (editat) Buna simineata baieti, s-a probat electronotoru de catre un mecanic cu fir direct de la baterie..si surpriza, electromotoru merge..acum ne orientam spre contact..azi dupa masa il dau jos..e posibil sa o pornesc cumva din fire? Sa vad daca intradevar e contactu defect? Ramin la parerea ca bobina care actioneaza bendixul are probleme(posibil intrerupta).Daca mecanicul a reusit sa invirta electromotorul alimentind-ul direct de la baterie,atunci singura problema e bobina bendixului.Cu electromotorul montat pe masina si comandind(din cheie) electromotorul, trebuie sa se auda cum bendixul este actionat de catre bobina(se aude tacanitul caracteristic). Editat Iulie 26, 2015 de GEO 53 BN Link spre comentariu
suspectu Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Si iar apar cei care complica problema fara sa stie cu adevarat cum functioneaza. Creatorul topicului nu este un expert, nu poate sa filtreze informatiile reale de cele false, de ce nu va faceti posturi in topicuri mai putin importante, nu acolo unde un om a ramas blocat cu masina departe de tara. Daca avea bobina intrerupta nu insemna automat ca nu mai pornea electromotorul ? Bobina aia nu este simultan si releul de contact pentru electromotor ? Link spre comentariu
ptraian2 Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Buna simineata baieti, s-a probat electronotoru de catre un mecanic cu fir direct de la baterie..si surpriza, electromotoru merge..acum ne orientam spre contact..azi dupa masa il dau jos..e posibil sa o pornesc cumva din fire? Sa vad daca intradevar e contactu defect? dar pana la urma cate fire ati gasit la electromotor ? un fir din cele 3 trebuie neaparat sa mearga catre contact si apoi din contact la baterie dupa cum ai spus ca ai schimbat instalatia la motor ar putea ca acel fir sa fie pierdut de contact sau contactul da fie defect incearca sa scoti o bujie o pui pe motor sa faca bine masa (ai griji sa nu te curentezi) si pornesti electromotorul direct de la baterie sa vezi daca da scanteie, daca nu da atunci ne va da un motiv si mai mare sa suspectam contactul Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 @ suspectu,ia uita-te la poza postata de @elmar si o sa vezi ca simpla scurtcircuitare a a celor doua borne(cele de pe bobina bendixului )una fiind conectata la borna + a bateriei si cealalta care duce la periile electromotorului, face ca motorul sa porneasca.De fapt autorul topicului pomeneste de faptul ca mecanicul a reusit sa porneasca electromotorul fara ajutorul cheii de contact. Daca nu aveti chef sa platiti reparatii pe acolo puteti sa trageti si doua fire unul de la baterie, celalalt de la excitatia electromotorului la un buton in bord. In loc sa invartiti contactul la pornire se poata apasa butonul respectiv. A pornit masina cu fir direct de la baterie pe electromotor ? Cine complica treaba,eu sau tu? Link spre comentariu
suspectu Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Nu cred ca exista mecanic care sa scurtcircuiteze cele doua borne groase si sa se bucure ca electromotorul invarte in gol dupa ce a facut ditamai scanteia intre borne. Si nu ai nevoie de nici un fel de cheie de contact ca sa pui plus pe excitatia electromotorului si sa invarti motorul. Daca ai reusit sa pornesti un motor excitand electromotorul pe direct si pornirea din contact nu merge chiar crezi ca repararea contactului (sau comandarea altuia nou impreuna cu setul de chei?) sau cautarea firelor intrerupte pe parcurs este mai usor decat un fir intre baterie si excitatia electromotorului cu buton in cabina ? Link spre comentariu
Vizitator csrcorny Postat Iulie 26, 2015 Partajează Postat Iulie 26, 2015 Nu, motorul nu a pornit de dimineata..doar electromotorul a invartiy in gol, fara sa porneasca, eu nu stiu ce s-a intamplat acolo, ca eram la serviciu cand s-a intamplat toata treaba,si am fost instiintat, acum am ajuns acasa, si o sa ma duc la masina sa vad ce pot face, totusi, imi spune cineva cum o pot pornii din fire? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum