Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Nu porneste masina..


Vizitator csrcorny

Postări Recomandate

Vizitator csrcorny

Nu va mai certati..am nevoie de ajutor!In primul rand..in bord nu apare nimic, pentru ca atunci cand pun contactu mi se aprind ca de obicei toate luminitele:))In al doilea rand..intreb iar, daca problema e de la electromotor, e normal sa nu miste deloc deloc, nimic nimic la motor??

Link spre comentariu
Vizitator chintix

Cred ca va da el de dumneavoastra! Cand are timp.  Domnia sa este de un caracter deosebit. In sens pozitiv, fireste!

 

Pe vremuri, la Dacie, exista posibilitatea sa impingi bobina electromotorului cu o surubelnita si motorul pornea. Facea contact pe forta. Ma gandesc la faptul ca acel contact in electromotorul dvs este oxidat si nu mai face niciun fel de contact, asa ca nici electromotorul nu pleaca. Asta in cazul in care sustineti ca bateria este buna. Cred ca elmotorul dvs este capsulat, asa ca e mai greu sa-l dovediti!

 

Daca este vorba despre computer, discutam despre altceva!

 

 

Atat ! Nu ma cert cu nimeni !

Link spre comentariu

In poza din atasament am facut notarile necesare, acolo se poate vedea un ax care se apasa la electromotorul de dacie si se poate porni motorul (daca este contactul pus, evident).

La masinile straine acel ax nu este disponibil (carcasa nu are o gaura acolo).

Deci mai intai verifica-ti electromotorul apoi te gandesti la motor.

O alta varianta ar fi sa incerci sa pornesti masina trasa/impinsa, sa te lamuresti daca asa porneste.

post-179626-0-02966300-1437831061_thumb.jpg

Editat de riderinblack_tm
Link spre comentariu

Dacă credeţi că maşina se repară prin internet ...fără să faceţi şi dvs ceva...vă înşelaţi!

Conectaţi un bec ...aşa cum am arătat eu ...si încercaţi sa porniţi motorul (cheia rotită in ultima pozitie)...becu ar trebui să se aprindă...si sa se stingă la revenirea contactului in penultima pozitie...

Dacă se aprinde becul(asa cum am zis) atunci sigur electromotorul(sau starterul acestuia) e defect!Succes!!

post-175623-0-10430700-1437832546_thumb.jpg

Editat de elmar
Link spre comentariu

Daca e doar electromotorul masina ar trebui sa porneasca impinsa... nu e greu de probat :)

Scuze, acum am citit ca a mai recomandat cineva asta.

Editat de marianx
Link spre comentariu

D-le Chintix...să-ţi spun un ”secret” pe care ar trebui să-l ştii dacă tot recomanzi pe cineva...

@bibanu47 e mecanic nu electrician auto...dacă nu ştii, sunt două  meserii diferite ...deşi sunt strâns legate! :rade:

Editat de elmar
Link spre comentariu
Vizitator csrcorny

@elmarAm probat cu un bec..exact asa cum mi.ati zis, dar problema sta in felul urmator..becu se aprinde imediat ce pun firele..si sta aprins permanent, si cu contact pus..si fara contact pus, si cu contact in pozitia 2 care porneste motoru si fara el..deci permanent! Ce inseamna asta?

Link spre comentariu

Ce bec aţi pus ? unul de putere mai mare?(de far)

Dacă si becul de far se aprinde atunci cred că aveţi probleme atât cu contactul cât si cu electromotorul ...cred că cel putin starterul e ars ...altfel nu-mi explic...cum poate fi tensiune continuu acolo...sigur aţi identificat corect  electromotorul?

Link spre comentariu
Vizitator chintix

D-le Chintix...să-ţi spun un ”secret” pe care ar trebui să-l ştii dacă tot recomanzi pe cineva...

@bibanu47 e mecanic nu electrician auto...dacă nu ştii, sunt două  meserii diferite ...deşi sunt strâns legate! :rade:

Aveti dreptate! Va rog sa ma scuzati ca v-am bagat in seama si sa va ajute Dumnezeu prin intermediul unui electrician foarte bun!

 

Demaraj !

Link spre comentariu
Vizitator csrcorny

Da, atata lucru stiu si eu:)) acelasi electromotor ca cel din poza pusa de dumneavoastra..am pus un bec de faza scurta..H7.

Probat la baterie, becu merge la fel cum merge cand ii fac contact la electromotor..la masa si la firul rosu + care vine in electromotor...becul sta aprins continuu si cand cheia nu este in contact!Eu tind sa cred totusi ca problemele mele sunt din nou din ECU...

Link spre comentariu

A pus becul gresit. Nu trebuie pus pe papucul gros, acolo e tensiune mereu, trebuie pus pe firul subtire.

Este gresit in poza. Trebuie verificat la papucul subtire

Editat de suspectu
Link spre comentariu

 

Cu bunavointa Domnului @bibanu47, tu nu o sa mai completezi!

 

 

 

//begin offtopic

Ai scri tu asta sau cealalta personalitate a ta (ceva jandarm daca nu ma insel). Nu de altceva dar se intelege ca de la o varsta incoace te mai lasa memoriile.....

//end offtopic, scuzati

 

@suspectu, e corect, pe firul subtire trebuia, si nu e musai un bec, e suficient un voltmetru, plusul pe acel fir si minusul ..... la masa, logic.

Link spre comentariu

Electromotorul nu are legătura cu ECU!(la majoritartea masinilor...cred că asta nu face o exceptie)...Cănd se pune contactul pentru pornire motor ...acesta alimentează direct Starterul(acel solenoid de pe electromotor) ...si acest starter face contact pentru a porni electromotorul...deci nici vorbă de probleme cu ECU...dar dacă doriţi să daţi banii pe unul nou...e treaba dvs!

Editat de elmar
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări