Vizitator Noty Postat Iulie 15, 2015 Partajează Postat Iulie 15, 2015 Va salut!Va rog să mă ajutați cu îndrumarea către un electrician Auto din Piatra Neamț,problemă cu care mă confrunt este: mi s-a aprins în mers la mașină martorul din bord de la mașină și ulterior și cel de motor.Am dus mașina la un service local,mi-au verificat alternatorul și au ajuns la concluzia ca nu încărca.Am trimis alternatorul la verificat,mi l-au trimis înapoi cu specificația ca alternatorul este bun zi cel mă probabil trebuie montat sau schimbat releul de încărcare care nu se află în alternator...asa mai este la modelele americane.Cei de la service susțin ca alternatorul încărca prea puțin..adică în jur de 11 V...au schimbat deja puntea de diode și vor să schimbe și așa'zisul releu de încărcare,ei susținând ca acel releu se află în alternator.Mă puteți ajuta cu un sfat...un electrician bun?...pur și simplu simt ca mă învârt în loc.Multumesc.Mașină este un chrysler sebring,an 2001 Link spre comentariu
Rx-Tx Postat Iulie 15, 2015 Partajează Postat Iulie 15, 2015 Pentru inceput, daca doresti, poti verifica si singur daca alternatorul e ok. Te costa 15 lei, pretul unui multimetru. Link spre comentariu
Vizitator Noty Postat Iulie 16, 2015 Partajează Postat Iulie 16, 2015 Alternatorul a fot trimis la București la verificat, este bun,mi-au sugerat ca la acest model de masina american este posibil să aiba releul de încărcare din afară alternatorului,aici în Piatra la service-ul unde am fost nu sunt de aceeași părere,cred ca am ales greșit service-ul.Merci de răspuns. Link spre comentariu
Vizitator sound.art Postat Iulie 16, 2015 Partajează Postat Iulie 16, 2015 Nu cred ca releul se afla in afara alternatorului. Asa ceva se facea la masinile din '70. Link spre comentariu
Vizitator Noty Postat Iulie 16, 2015 Partajează Postat Iulie 16, 2015 O să aflu probabil mâine, o să duc mașină la alt service...nici măcar nu știu dacă regulator de tensiune sau releu de încărcare e una și același lucru așa cum mu s-a spus la actualul service. Link spre comentariu
validae Postat Iulie 16, 2015 Partajează Postat Iulie 16, 2015 Releul de încărcare se află actualmente de obicei montat direct pe alternatoare, doar maşinile mai vechi foloseau releu separat. Dar nu e exclus totuşi ca unii producători să mai folosească acest sistem. Pe de o parte era mai avantajoasă varianta cu releu separat, fiind mai uşor de diagnosticat şi de înlocuit pentru un depanator, chiar amator.Dar s-a optat pentru varianta compactă din raţiuni de simplificare a construcţiei.Din păcate la unele maşini alternatorul e aşa de rău pus, că trebuie efectiv dată toată partea frontală a maşinii jos ca să ajungi la el, sau trebuie să fii contorsionist cu articulaţii foarte flexibile să ajungi la el altfel..... Vă poate fi de folos asta: http://www.ehow.com/how_4506215_replace-alternator-chrysler-sebring.html Link spre comentariu
Vizitator Noty Postat Iulie 16, 2015 Partajează Postat Iulie 16, 2015 Multumesc,nu e greu de dat jos...mâine o să pun un alt alternator să vedem ce se întâmplă...sper să fie problemă din alternator...prețurile cu care îl pot găsi pe ebay sunt mai mult decât ok față de ce vând ăștia în țară pe original Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum