Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme încărcare alternator chrysler


Vizitator Noty

Postări Recomandate

Vizitator Noty

Va salut!Va rog să mă ajutați cu îndrumarea către un electrician Auto din Piatra Neamț,problemă cu care mă confrunt este: mi s-a aprins în mers la mașină martorul din bord de la mașină și ulterior și cel de motor.Am dus mașina la un service local,mi-au verificat alternatorul și au ajuns la concluzia ca nu încărca.Am trimis alternatorul la verificat,mi l-au trimis înapoi cu specificația ca alternatorul este bun zi cel mă probabil trebuie montat sau schimbat releul de încărcare care nu se află în alternator...asa mai este la modelele americane.Cei de la service susțin ca alternatorul încărca prea puțin..adică în jur de 11 V...au schimbat deja puntea de diode și vor să schimbe și așa'zisul releu de încărcare,ei susținând ca acel releu se află în alternator.Mă puteți ajuta cu un sfat...un electrician bun?...pur și simplu simt ca mă învârt în loc.Multumesc.Mașină este un chrysler sebring,an 2001

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Rx-Tx

    1

  • validae

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator Noty

Alternatorul a fot trimis la București la verificat, este bun,mi-au sugerat ca la acest model de masina american este posibil să aiba releul de încărcare din afară alternatorului,aici în Piatra la service-ul unde am fost nu sunt de aceeași părere,cred ca am ales greșit service-ul.Merci de răspuns.

Link spre comentariu
Vizitator Noty

O să aflu probabil mâine, o să duc mașină la alt service...nici măcar nu știu dacă regulator de tensiune sau releu de încărcare e una și același lucru așa cum mu s-a spus la actualul service.

Link spre comentariu

Releul de încărcare se află actualmente de obicei montat direct pe alternatoare, doar maşinile mai vechi foloseau releu separat. Dar nu e exclus totuşi ca unii producători să mai folosească acest sistem. Pe de o parte era mai avantajoasă varianta cu releu separat, fiind mai uşor de diagnosticat şi de înlocuit pentru un depanator, chiar amator.Dar s-a optat pentru varianta compactă din raţiuni de simplificare a construcţiei.Din păcate la unele maşini alternatorul e aşa de rău pus, că trebuie efectiv dată toată partea frontală a maşinii jos ca să ajungi la el, sau trebuie să fii contorsionist cu articulaţii foarte flexibile să ajungi la el altfel.....

Vă poate fi de folos asta: http://www.ehow.com/how_4506215_replace-alternator-chrysler-sebring.html

Link spre comentariu
Vizitator Noty

Multumesc,nu e greu de dat jos...mâine o să pun un alt alternator să vedem ce se întâmplă...sper să fie problemă din alternator...prețurile cu care îl pot găsi pe ebay sunt mai mult decât ok față de ce vând ăștia în țară pe original

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări