bcristian Postat Iulie 23, 2017 Partajează Postat Iulie 23, 2017 (editat) Multumesc. E cumparat de pe ebay, SH. N-as zice chiar chilipir daca pui si vreo 80 de dolari transportul, dar tot binisor mai ieftin decat un set CXA echivalent. Plus ca CXA are o problema din punctul meu de vedere - portsculele sunt pentru maxim 19/20 mm, iar aproape toate cutitele mele sunt de 25. Exista si portcutite de 25 pt CXA, dar rare si mai scumpe. Adaptarea a fost usoara, a trebuit doar sa frezez plan sania (avea un fel de guler mic in jurul surubului original) si sa fac alt surub. http://www.ebay.co.uk/itm/Enco-Q45-Lathe-Tool-Post-Holder-3-Way-Quick-Change-/322573630312 (click pe poza pt detalii) IMG_20170723_142731 by bcristian, on Flickr IMG_20170723_142710 by bcristian, on Flickr Editat Iulie 23, 2017 de bcristian 1 Link spre comentariu
en Postat Iulie 23, 2017 Partajează Postat Iulie 23, 2017 Tinand cont ca dispozitivul include patru portcutite,cred ca merita banii... Link spre comentariu
emil.gabor Postat Iulie 23, 2017 Partajează Postat Iulie 23, 2017 Nu cred ca pentru 4 portcutite merita efortul , dar daca ai 10 Da , merita . Link spre comentariu
znecula Postat Iulie 23, 2017 Partajează Postat Iulie 23, 2017 (editat) Portcutitele se pot face relativ usor. Chinezii de ce nu fac asa mari? Am vazut numai mici pe ebay si banggood Editat Iulie 23, 2017 de znecula Link spre comentariu
bcristian Postat Iulie 23, 2017 Partajează Postat Iulie 23, 2017 Tinand cont ca dispozitivul include patru portcutite,cred ca merita banii... Asa mi-a iesit si mie, un CXA cu 4 portcutite similare de 25 se ducea pe la 300 cu tot cu transport. Iar asta e in stare foarte buna, nu are uzuri vizibile pe ghidaje sau prinderi. L-am folosit cu cutitul de interior din ultima poza, care iese in afara suportului 115 mm, nu are niciun fel de vibratii. Portcutitele se pot face relativ usor. Chinezii de ce nu fac asa mari? Am vazut numai mici pe ebay si banggood Ba fac, vezi pe aliexpress sau Alibaba. Problema e ca standardele cele mai comune (dupa care fac si chinezii) folosesc cutite mai mici la diametrul asta. Plus ca din cauza greutatii mari si transportul e scump. Al meu a avut 11 kg cu totul, si l-am adus cu transporturi-sua.ro, ca altfel ma ducea mai mult, intrucat depaseste 20 lb. Link spre comentariu
gonzila64 Postat Octombrie 7, 2018 Partajează Postat Octombrie 7, 2018 buna ziua ,am un strung sn 320 nu stiu unde se afla filtru de ulei, iam schimbat uleiul. si vreau sa schimb rulmentii la axul principal, vreau sa ma ajutati cu seria de rulmenti la axul principal va multumesc Link spre comentariu
bcristian Postat Octombrie 8, 2018 Partajează Postat Octombrie 8, 2018 Filtrul este pe spate, in dreptul axului cu cap patrat. Se curata invartind de ax, e facut din table subtiri care se rotesc unele printre altele. Sunt 2 rulmenti 7211 catre exterior (stanga) si unul NN3014K catre universal. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 8, 2018 Partajează Postat Octombrie 8, 2018 (editat) Da, filtru de ulei ca la Molotov! M`a pus gaia sa desfac si sa curat unu cu simt de raspundere, cred ca 4 ore am tot spalat si asamblat pe el. A iesit bec, nu se merita da fiind in armata cu timp suficient am facut`o ca experienta. In mod normal se invirteau citeva ture si apoi se desfacea, dadea cartusul jos si se spala in benzina. Mai erau pe GAZ 66 filtru centrifugal de ulei, dupa ce opreai motorul mai fluiera vreo 10-20 de secunde, depinde de cit de cald era motorul si afara. Editat Octombrie 8, 2018 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
gonzila64 Postat Octombrie 10, 2018 Partajează Postat Octombrie 10, 2018 va multumesc o zi buna Link spre comentariu
gonzila64 Postat Octombrie 10, 2018 Partajează Postat Octombrie 10, 2018 buna ziua, va rog sa mi trimiteti si mie o poza sa vad unde se afla, singurul ax cu capul patrat este la pinioanele de la avans. Link spre comentariu
Daniel Rotea Postat Noiembrie 27, 2018 Partajează Postat Noiembrie 27, 2018 Va salut ,am achiziționat si eu un strung sn 320 ,cu mici probleme .Am observat că sare din viteza la o anumită poziție a manetelor , serile trecute am citit tot ce este scris pe forum despre sn 320 si am desfăcut capacul superior si cel din spate ca să văd care este problema la cutia de viteze si sa vad daca are ungere. Din păcate am observat că are 2 pinioane cu probleme ( unul parțial ras dinți și unul cu un dinte lipsă plus fragmente lipsă din alții doi) pinioanele defecte se afla pe trenul fix de jos chiar lângă distribuitorul de ulei . La ungere are 2 conducte lovite de pinioane ,plus tăviță de sus cu găurile puse ca să nu curgă uleiul pe pinioane. Vreun coleg de forum nu știe unde as putea găsi cele două pinioane defecte? Nu as cumpără toată cutia de viteze pentru cele 2 pinioane... Link spre comentariu
mircea56 Postat Noiembrie 28, 2018 Partajează Postat Noiembrie 28, 2018 Uite, incearca aici de exemplu.Bafta. https://www.olx.ro/oferta/vand-componente-strung-sn-320-IDaCjHf.html#d4d248c7bf Link spre comentariu
Daniel Rotea Postat Noiembrie 28, 2018 Partajează Postat Noiembrie 28, 2018 Am încercat la toate anunțurile de pe olx ,dar nu am reușit nimic . Mă gândeam poate are cineva vreun strung de piese sau piese.... Link spre comentariu
Daniel Rotea Postat Decembrie 19, 2018 Partajează Postat Decembrie 19, 2018 Am găsit pinioanele defecte ,am și două conducte de ulei care au frecat pe pinioane ,trebuiesc înlocuite . Nu știe cineva de unde să cumpăr bila aia cu gaura in care intra conducta și care este strânsă cu niplul ăla daca scriu corect?Conducta de cupru am acasă dar ,,mărgică aia " nu știu cum se numește nu am ... Link spre comentariu
Balazs Andras Postat Aprilie 20, 2019 Partajează Postat Aprilie 20, 2019 Bună ziua, primul meu post pe acest forum, multumesc pt accept. Recent am achiziționat un strung sn 320 și cu ajutorul vostru am inceput sa pun la punct, exista multă informati despre acest subiect pe forumul elf. Am găsit acest strung intrun depozit acolo a stat si a ruginit timp de 10 ani nu a fost folosit, după urmele era o mașină abuzat și neglijat dar pretul era corect am cumparat după câteva zile de gândit. Probleme? Sunt multe primul e rugină, lipsa de șuruburi si manete, ulei gros ca nămol, distribuitor slăbit, țevi lipsa la ungere, ambreaj blocat. Am acces la un strung tos sui 50 la firma unde lucrez ca sculer acolo am refăcut manetele care lipsesc, am de montat tot am curățat am uns tot, am facut rost de un motor monofazat de 2.2kw cu flansa b5 de la electroprecizia săcele, din pacate nu am bransament trifazic asa am decis să schimb motorul. Ambreajul era blocat, după ce am scos am constatat că cineva a reglat greșit era prea strâns unul dintre ambreaje si nici nu primea ulei corect, am reușit să curăț si sa reglez, acum trebuie să montez totul la loc si sa pornesc. In rest nu e rau deloc nu prea are uzura Pun si cateva poze cand am reușit să pornesc. 2 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum