Adrian Pruna Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 (editat) Cred ca @Jakub Exner: o rezolvat si nu mai ii suntem de folos Editat Noiembrie 6, 2015 de Adrian Pruna Link spre comentariu
Vizitator Jakub Exner Postat Noiembrie 11, 2015 Partajează Postat Noiembrie 11, 2015 (editat) Sorry for late answer. Right was really (red) direction. I unscrewed it with hook wrench and hammer hitting to the end of wrench - much easier and better than with tube on wrench, just few hits. :-) Editat Noiembrie 11, 2015 de Jakub Exner Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Noiembrie 13, 2015 Partajează Postat Noiembrie 13, 2015 Great. We spend a lot of time with our machines and tools and it not remains time for photos, posting etc. Anything you want to know, we are here and ready to help you. Good luck. 1 Link spre comentariu
en Postat Decembrie 20, 2015 Partajează Postat Decembrie 20, 2015 Langa universal,se gaseste vizorul pentru controlul ungerii cu ulei. In timpul functionarii,ar trebui sa fie plin de ulei;la mine este aproape gol,desi ungerea functioneaza si uleiul curge in partea de sus a cutiei de viteze. Sa fie infundat orificiul de la vizor sau sunt alte cauze? Ma pune in mare incurcatura acest vizor pentru ca trebuie sa deschid capacul de la rotile de schimb,pentru a vedea daca curge ulei. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 21, 2015 Partajează Postat Decembrie 21, 2015 (editat) Pe acel vizor, trebuie sa se vada nivelul de ulei (cam la jumatatea lui) doar daca strungul a fost oprit si nu a functionat cel putin 10... 15 minute. In timpul lucrului, prin functionarea pompei, o parte din ulei se afla pe circuit, iar la vizor nu se mai vede nimic. De altfel nivelul de ulei se verifica inainte de fiecare punere in functiune a strungului si nu in timpul functionarii lui. Editat Decembrie 21, 2015 de Vizitator Link spre comentariu
en Postat Decembrie 21, 2015 Partajează Postat Decembrie 21, 2015 @ola_nicolas,lasa-i te rog sa raspunda pe cei care au SN 320 si stiu despre ce este vorba. Nu este vorba despre controlul nivelului de ulei.Acelea sunt doua: de maxim si de minim si sunt mult mai jos.Eu fac citire despre vizorul de langa universal,care indica daca pompa de ulei functioneaza.Eh,asta vreau sa aflu; de ce nu este ulei in vizor,desi pompa functioneaza corect. Link spre comentariu
tommymd Postat Decembrie 21, 2015 Partajează Postat Decembrie 21, 2015 Nici la mine nu se vede nimic acolo. Am vorbit cu cineva care facea garantiile si punerea in functiune a strungurilor astea pe vremuri si zicea ca ala nu are nici o importanta, doar cele de jos conteaza. La unele strunguri acel vizor nici nu exista, este un dop in locul lui. Tot el mi-a zis ca a fost sunat odata pentru un strung de pe un atelier mobil al unor pompieri care credeau ca strungul este defect, ca tocmai au bagat 70L de ulei si acesta inca nu ajunsese la vizor . Atat stiu eu despre el, poate cineva mai specializat are alta explicatie. Link spre comentariu
en Postat Decembrie 22, 2015 Partajează Postat Decembrie 22, 2015 Eu o singura data l-am vazut plin.Cred ca pe timp de vara.Ma face sa cred ca acel orificiu este destul de mic si vascozitatea uleiului fiind mare duce la aceasta anomalie.Adevarul este ca are un rol destul de mare.Cu ceva timp in urma,s-a dezamorsat pompa de ulei(intrase o particula metalica intre bila si scaun la sorb),am pornit strungul si dupa ceva timp am observat fum,vapori de ulei care ieseau din cutia de viteze.De atunci m-am lecuit;de cate ori pornesc strungul dupa o pauza mai mare,verific daca ajunge uleiul la rotile de schimb. Concluzia:daca nu opream strungul riscul de a se gripa,era destul de mare.Concluzie a concluziei,este acest vizor este foarte important. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 22, 2015 Partajează Postat Decembrie 22, 2015 (editat) @ola_nicolas,lasa-i te rog sa raspunda pe cei care au SN 320 si stiu despre ce este vorba ... Eu cred ca stiu despre ce vorbesc - la fel ca intotdeauna. Mai fac si eu confuzii, dar asta se intampla rar. Am condus un atelier de reparatii si intretinere a masinilor unelte dintr-o intreprindere cu peste 1300 de lucratori. Am vazut si am avut de-a face cu zeci de strunguri de acest tip. Iar daca nu ai sesizat inca citind prin diferitele topicuri, detin personal un asemenea strung. Insusi faptul ca dupa pornirea strungului, nu se mai vede nivelul de ulei la vizor (pe care l-am descris mai sus) indica faptul ca pompa functioneaza. Altminteri, nu stiu de ce te deranjeaza atat de mult interventia mea. Inteleg ca te deranjam pe cand moderam aceasta sectiune. Dar eu nu mai sunt de mult moderator. Probabil insa, ca esti unul dintre cei pentru care adevarul si informatiile utile, sunt valabile doar daca provin de la cei pe care ii agreezi. Sa fii sanatos! Nici nu am sa iti mai raspund de acum inainte. Editat Decembrie 22, 2015 de Vizitator Link spre comentariu
tommymd Postat Decembrie 23, 2015 Partajează Postat Decembrie 23, 2015 Buna ziua! La strungul meu jocul surubului conductor este cam mare si am inteles ca poate fi redus prin strangerea piulitei. M-am uitat in carte dar nici cum nu pot sa-mi dau seama unde sunt suruburile alea de strangere. Trebuie demontat ceva sa poti ajunge la ele? Ma poate ajuta cineva? Multumesc. Link spre comentariu
acs Postat Decembrie 23, 2015 Partajează Postat Decembrie 23, 2015 (editat) Iar daca nu ai sesizat inca citind prin diferitele topicuri, detin personal un asemenea strung. O poza cu strungul tau? Editat Decembrie 23, 2015 de acs Link spre comentariu
Tony Vijiiac Postat Decembrie 28, 2015 Partajează Postat Decembrie 28, 2015 (editat) Buna ziua! La strungul meu jocul surubului conductor este cam mare si am inteles ca poate fi redus prin strangerea piulitei. M-am uitat in carte dar nici cum nu pot sa-mi dau seama unde sunt suruburile alea de strangere. Trebuie demontat ceva sa poti ajunge la ele? Ma poate ajuta cineva? Multumesc. Editat Decembrie 28, 2015 de Tony Vijiiac 3 Link spre comentariu
gcom61 Postat Decembrie 29, 2015 Partajează Postat Decembrie 29, 2015 Eu am reparat un 320...,si pt ca a trebuit sa refac ambreiajul si circuitele de ungere(conductele),am curatat cu motorina sub presiune toti rulmentii si lagarele.Dupa ce l-am pus in functiune,la vizorul de ulei de pe partea frontala de langa universal ,ajungea ulei dupa 1-3 min ,de la pornirea motorului.La oprire,uleiul ar trebuii sa se scurga . Un Like pt postarea cu reglajul surubului... Link spre comentariu
Tony Vijiiac Postat Decembrie 29, 2015 Partajează Postat Decembrie 29, 2015 Multumesc ,GCOM61. Link spre comentariu
en Postat Decembrie 29, 2015 Partajează Postat Decembrie 29, 2015 @Tony Vijiiac,un like si de la mine... @gcom61,vizorul se umple complet? Eu o singura data l-am vazut plin,vara cand era foarte cald si lucrasem mai mult pe strung.Nu am mai dat jos capacul de vizitare de sus de foarte mult timp;ma bate gandul sa maresc diametrul gauricii aleia de la vizor,asta in cazul ca se poate.Eu,daca bine mi-aduc aminte, stiu ca am bagat o sarma ca sa o desfund dar nu am insistat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum