en Postat Februarie 27, 2014 Partajează Postat Februarie 27, 2014 Si eu am ceva necazuri cu pompa de ulei la SN 320,dar o mai duce inca. Fiind din Bucuresti,cauta pe la centrele colectoare de metal.Poate gasesti un SN320 dezafectat si poate ca dai de pompa, sau pe net poate gasesti.In caz contrar,gandeste-te la posibilitatea montarii unei pompe exterioare pentru ungere. Link spre comentariu
Vizitator florentinel Postat Februarie 27, 2014 Partajează Postat Februarie 27, 2014 am cautat si pe la centru de fier vechi dar nu am gasit nimic de strung si cum as putea sa fac o pompa exterioara? multumesc Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 Banuiesc ca este vorba despre o roata dintata de antrenare si nu despre pinioanele pompei, care nu sunt din fonta. O pompa de ulei exterioara, pune probleme importante de modificari la strung, in sensul ca trebuiesc scoase la exterior cele doua conducte ale pompei, deoarece uleiul trebuie preluat si returnat in baia de ulei. Nu in ultimul rand se pun problemele de etanseitate a pompei, care in cazul montarii la interior nu sunt acute. Orice picatura de ulei se duce inapoi in baie. Apoi sunt destul de complicate solutiile de actionare a pompei, care nu va mai putea utiliza lantul cinematic al strungului. Era de asteptat de la o roata dintata din fonta sa fie "barbierita" chiar si pe toata circumferinta nu doar pe o parte a ei. Solutia este deci reconfectionarea rotii din fonta. Ar fi de preferat insa sa se inspecteze si roata antrenoare, care ar putea fi uzata la limita si deci ar exista necesitatea confectionarii lor in tandem. Link spre comentariu
Vizitator florentinel Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 Va salut Domnule nicolas, da este roata de antrenare nu pinioanele din interiorul pompei. asa m-am gandit si eu ca trebuie facuta alta din otel ca o pompa exterioatra este mult prea complicat, celalalt pinion este bun nu are nici un pic de uzura pt ca este din otel, problema este ca nu stiu unde as putea face aceasta roata la ce atelier, eu sunt din buc. si nu prea am gasit pe cineva sa faca aceasta roata dintata. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 Ai filtru magnetic si filtru mecanic (sita) pe circuitul pompei? Ma gandesc ca "barbierirea" rotii s-a datorat vre-unui span intrat intre pinioane. Daca nu le ai, atunci ar trebui facuta roata tot din fonta. Este preferabil sa se rupa aceasta roata decat sa se deterioreze dintii angrenajului volumetric al pompei. In orice caz, pompa trebuie demontata si inspectate pinioanele si capacele, inainte de repunerea in functiune. Daca gasesti span, atunci nu ar fi rau sa faci schimbul de ulei si sa verifici garnitura capacului (strungului) daca mai etanseizeaza, sau nu.Pentru confectionarea rotii, ai putea pune un anunt la sectiunea Vanzari/cumparari/servicii. Link spre comentariu
Vizitator florentinel Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 am filtrul acela din sita la sorbul pompei si filtri de ulei m-ai am in spatele strungului care se roteste pt a fi curatat (este din tablitele acelea de alama subtiri filtrul de ulei) nu stiu pe unde ar putea intra span in pompa ca are sita la sorb si este uleiul curat tocmai ce l-am schimbat in toamna. dar l-am pornit de cateva ori cand era zapada afara eu il tin afara sub un acoperis, oare sa fi fost uleiul prea inghetat si sa fi tras greu de roata aceea angrenajul motorului ca era prea mazgos uleiul, prea inghetat? sa fi fost asta cauza? stiu ca are si un magnet la filtru sau pe fundul baii de ulei Link spre comentariu
en Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 ... da este roata de antrenare nu pinioanele din interiorul pompei. Imi cer scuze,n-am fost atent la formulare.Da,este vorba de roata care angreneaza cu pinionul de pe axul motorului daca bine imi aduc aminte.Ia legatura cu @radu cnc,colegul de pe forum;un meserias de elita si lucrari asisderea si cred ca te poate ajuta.Se pare ca pinionul asta este unul din punctele slabe ale SN320. Link spre comentariu
Vizitator florentinel Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 da exact despre pinionul acela este vorba dar cum dau de persoana respectiva @RADU CNC? ca nu dau de el Link spre comentariu
Vizitator florentinel Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 V-am trimis un msj pm domnule Radu multumesc Link spre comentariu
mișa Postat Iulie 5, 2014 Partajează Postat Iulie 5, 2014 La strungul meu SN320X750 de Arad fabricat in 1975 nu mai functioneaza bine frina. Adica e utilizabil, dar nu se mai opreste de tot cind il scot din viteza. Nefiind de specialitate, va rog sa-mi spuneti cum sa-l repar. Indeminare si scule am, dar nu vreau sa caut si sa demontez inutil. Multumesc Link spre comentariu
tommymd Postat Iulie 5, 2014 Partajează Postat Iulie 5, 2014 Daca aveti cartea strungului, atunci o sa vedeti acolo ce e de facut. Daca nu, desfaceti capacul din spate, este acces direct la frana, si trebuie reglata un pic dintr-un surub. Nu stiu exact cum sa explic fara poze dar cu siguranta daca desfaceti, o sa va dati seama despre ce-i vorba. O sa caut sa vad daca nu am cartea in format electronic. daca vreti trimiteti-mi pe privat adresa de mail si va trimit cartea prin mail, daca o aveti, frana e la figura 9 Link spre comentariu
tommymd Postat Septembrie 2, 2014 Partajează Postat Septembrie 2, 2014 Are cineva poze cu rotile de schimb de la SN 320? Am gasit la cineva dar nici el nu stie de la ce strung sunt, nici eu cum trebuie sa arate. Deocamdata sunt la 160 km departare de strungul meu, am doar cartea in care sunt prezentate cu numarul de dinti, nu am o poza sa vad cum arata gaura pentru ax. Orice indrumare e binevenita. Multumesc! Link spre comentariu
Vizitator costea cosmin-emanuel Postat Septembrie 25, 2014 Partajează Postat Septembrie 25, 2014 Vezi atasamentele. Valorile sunt verificate pe strungul meu (SN 320x750, fabricat de Orastie). buna. va rog sa imi spuneti unde pot vedea placutele cu avansuri, filete si turatii. Am un strung SN 320 ( fab. la Orastie ) si a-si dorii sa il restaurez ( sa il pot folosii ) dar nu se mai vede nimic pe placutele respective. Cu multumiri. Cosmin buna. ma ajuta cineva cu tablitele de avansuri, filete si turatii pt SN 320 fabricat la Orastie ? Am un asemenea strung si vreau sa il restaurez si sa il pun in functiune Multumesc anticipat. Link spre comentariu
bcristian Postat Septembrie 25, 2014 Partajează Postat Septembrie 25, 2014 manual manete si turatii Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum