DanuAL Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 Da, e diferit, la mine ungerea se face prin barbotaj. Acum imi dau seama ca eu ma gandeam la carucior si de fapt era vorba de baia de ulei principala, de la universal.Ai o iesire din distribuitor, se vede in poza 2 si 3. Nu e legat, e doar piulita cu parte filetata - de acolo as lega teava pana la ungatorul universalului. Pun o poza modificata in paint, cum as proceda eu. Punctele negre sunt gauri in conducte pentru a ajunge uleiul mai facil/usor si repede. Nu-mi dau seama din poze prea bine ce si cum e acolo in cutie ... cate iesiri are distribuitorul - 8?Eu am facut la 4 + acel niplu iesit in lateral. Restul le pui in asa fel incat sa cuprinzi cat mai multe pinioane pe care sa ai ungere.Uita-te la poza si poate te mai inspiri putin. Nu am vazut un SN 320 desfacut ca sa stiu exact cum ar trebui asezate acele conducte. Link spre comentariu
gcom61 Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 La SN320 conductele nu sunt gaurite ci intra in gaurile respective de la lagare(acolo unde sunt);in rest sunt pozitionate deasupra pinioanelor si picura(curge) pe ele.Singura teava care trece prin gaura este cea care duce la cutia laterala de roti dintate si este pozitionata astfelincat sa unga ambele roti. Link spre comentariu
DanuAL Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 Da, tot ce e posibil! Era de ajutor o poza de la un SN 320.Asa arata distributia conductelor la caruciorul meu. Link spre comentariu
Vizitator florentinel Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 da sa vedem ce rezolv maine sa ma uit dupa gaurile de lagare si pe unde m-ai pot sa le trag sa aiba ungere, multumesc pt sfaturi si va tin la curent cu ce am facut . Link spre comentariu
Vizitator alex petrutiu Postat Iunie 12, 2013 Partajează Postat Iunie 12, 2013 viewtopic.php?p=1075442#p1075442 Link spre comentariu
Vizitator florentinel Postat Iunie 12, 2013 Partajează Postat Iunie 12, 2013 salut alex am vazut ca ai postat niste poze cu distribuitorul de ulei si ai acelasi model sn 320 ca mine. poate ma ajuti cu niste poze cu conductele acelea unde duc si o poza facuta sus la capac daca poti sa vad cum vin conductele acolo s-au spune-mi daca imi poti face un desen cu fiecale locatie unde vin. as fi tare recunoscator multumesc. Link spre comentariu
Vizitator user2010 Postat August 31, 2013 Partajează Postat August 31, 2013 Buna ziua!Imi poate spune cineva cum pot demonta un sn 320 pentru transport. Mai exact ma intereseaza cum as putea scoate surubul conductor si bara de avans pentru al desface in 2 parti.Multumesc anticipat! Link spre comentariu
mkreszan Postat August 31, 2013 Partajează Postat August 31, 2013 Buna ziua!Imi poate spune cineva cum pot demonta un sn 320 pentru transport. Mai exact ma intereseaza cum as putea scoate surubul conductor si bara de avans pentru al desface in 2 parti.Multumesc anticipat!In partea stanga unde intra surubul si bara de avans in cutia de avansuri sunt doua stifturi ce fixeaza cele doua piese. Dupa ce scoti stifturile, surubul si bara ies destul de usor. Desfaci si lagarul cu rulmenti din partea dreapta si dai jos caruciorul cu tot cu bare Link spre comentariu
Vizitator florinrob Postat Octombrie 1, 2013 Partajează Postat Octombrie 1, 2013 Am o rugaminte. Trebuie sa ajut un posesor de strung SN320-750. Are nevoie de roata dintata cu 96 de dinti de la lira? Ceva ce tine de filetat.Ma poate ajuta/indruma cineva? Macar cu o schita sa o pot reproduce. Link spre comentariu
bcristian Postat Octombrie 1, 2013 Partajează Postat Octombrie 1, 2013 Modul 1.25, latime 12, material OLC45, tratament de imbunatatire. Link spre comentariu
radu cnc Postat Octombrie 2, 2013 Partajează Postat Octombrie 2, 2013 Modul 1.25, latime 12, material OLC45, tratament de imbunatatire.Diametru exterior Ø122.5mm, adancimea dintelui 2.8mm, gaura Ø19mm (trebuie verificat!), canal de pana 4mm. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 2, 2013 Partajează Postat Octombrie 2, 2013 Duritatea dupa imbunatatire va fi de maximum 300 HB pentru pastrarea tenacitatii materialului la radacina dintelui. O varianta mai sigura ar fi utilizarea unui otel de cementare - spre exemplu OLC15 - si un tratament termic de cementare intr-un strat superficial de minimum 0,8...1,2 mm, urmata de o calire in strat de 54...58 HRC si de o revenire joasa. In urma acestui tratament, miezul va ramane tenace in timp ce stratul cementat va oferi protectie la interactiuni diverse. Link spre comentariu
fanefane Postat Octombrie 12, 2013 Partajează Postat Octombrie 12, 2013 De cateva zile sant posesorul unui SN320, pana acum am facut putina "curatenie" atat la exterior cat si la interior unde am spalat baia de ulei , filtrul de ulei , interiorul caruciorului mobil, etc...Am de schimbat pana de la axul cu canal care deplaseaza caruciorul mobil dar nu vrea sa iasa din locas , cred ca ar trebui sa o pot scoate pe exterior fara sa demontez caruciorul mobil , dar din cauza uzurii posibil sa fie deformata nu cred sa fie ceva constructie speciala.Cum a-ti procedat la demontare daca a-ti schimbat pana ? Link spre comentariu
DanuAL Postat Octombrie 13, 2013 Partajează Postat Octombrie 13, 2013 Ori se da jos caruciorul ori se demonteaza bara din stifturile de pe partea stanga. Trebuie demontata si sustinerea barilor si a surubului conducator de pe partea dreapta. Pana are forma de ''U'' si se prea poate ca sub acea pana sa mai fie o tabla ceva care sa mai inalte putin pana. Dupa demontarea stifturilor si a sustinerii de pe partea stanga, bara cu canal de pana ar trebui sa iasa. Pentru o ''manipulare'' mai buna, ar trebui caruciorul mutat in capat, spre pinola mobila si asta pentru ca, nu sunt 100% sigur, dar cred ca mai este un stift ce regleaza pana chiar deasupra gaurii de trecere din carucior, care trebuie si ala slabit. La reansamblare se aseaza pana prima data in gaura/locas.Am gasit niste poze de la strungul meu, poate ajuta. Link spre comentariu
fanefane Postat Octombrie 13, 2013 Partajează Postat Octombrie 13, 2013 Merçi , o sa ma distrez maine . Am crezut ca e gadita sa se poata schimba prin exterior fara sa demontez asa multe ,asta e.Se vede in imagine pana cu pricina. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum