Vizitator Postat Noiembrie 19, 2011 Partajează Postat Noiembrie 19, 2011 A mai fost postatEste foarte bine ca ai readus-o pe topic, intrucat atasamentele vechi s-au pierdut la reorganizarea forumului. Link spre comentariu
Vizitator xpshl Postat Noiembrie 22, 2011 Partajează Postat Noiembrie 22, 2011 Salut, sunt nou pe aici si am vazut o discutie despre Strung SN 320. Cineva vorbea despre info pe care le are despre acest strung. Am si eu nevoie de fotografia etichetelor metalice si tabelele cu levierele filetelor. Ceva in plus fata de linkul de flickr.Multumesc frumos, Link spre comentariu
bcristian Postat Noiembrie 22, 2011 Partajează Postat Noiembrie 22, 2011 Exact ce ai nevoie si nu e acolo? Link spre comentariu
Vizitator xpshl Postat Noiembrie 22, 2011 Partajează Postat Noiembrie 22, 2011 Fotografia cu tablitele de la vitezele strungului de la manetele de sus. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 22, 2011 Partajează Postat Noiembrie 22, 2011 Fotografia cu tablitele de la vitezele strungului de la manetele de sus.Rasfoieste cu atentie topicul, caci vei gasi ceea ce te intereseaza. Link spre comentariu
Vizitator xpshl Postat Noiembrie 22, 2011 Partajează Postat Noiembrie 22, 2011 Multumesc mult ! Link spre comentariu
Vizitator iustin Postat Noiembrie 30, 2011 Partajează Postat Noiembrie 30, 2011 buna!as dori si eu sa stiu cum se monteaza capacul cutiei de avansuri si filete,maneta cu 6 pozitii.. Link spre comentariu
en Postat Decembrie 14, 2011 Partajează Postat Decembrie 14, 2011 Cartea tehnica a strungului SN 320, in format pdf. https://rapidshare.com/files/3013887918 ... _SN320.PDF Link spre comentariu
en Postat Februarie 1, 2012 Partajează Postat Februarie 1, 2012 Foarte buna prezentarea poliamidei facuta de @Fenobarbital si @Radu_cnc, in viewtopic.php?f=198&t=98846&start=45Nu am rotile de schimb pentru SN320, am cautat sa le cumpar, dar fara succes, desi s-ar putea sa n-am nevoie de ele niciodata, dar asa cum zicea un prieten,"goanga-i goanga si trebuie hranita permanent".Intrebarea este, daca ar fi indicata poliamida in cazul asta, tinand cont ca fac parte din lantul cinematic al filetarii, unde eforturile nu sunt asa de mari.Strungul, are zece roti de schimb, din care trei sunt montate pe strung. Mai raman sapte buc, pentru care trebuie facute calcule si toate cele pentru a putea fi date in executie. Link spre comentariu
mihaighe Postat Februarie 1, 2012 Partajează Postat Februarie 1, 2012 dar asa cum zicea un prieten,"goanga-i goanga si trebuie hranita permanent".Daca este asa si daca mai raman de facut 7 roti nu crezi ca ar trebui sa la faci din metal ca sa hranesti " goanga " Link spre comentariu
radu cnc Postat Februarie 1, 2012 Partajează Postat Februarie 1, 2012 Chiar azi am vorbit si eu tot pentru rotile de schimb de la strungul meu sa le confectionez intr-o fabrica care mai are danturare si inca mai functioneaza...Le voi confectiona din OL si fara tratament.Ramane sa duc desenele si sa mi se comunice pretul. Link spre comentariu
en Postat Februarie 1, 2012 Partajează Postat Februarie 1, 2012 @mihaigheDa, nu este exclus sa le fac si din metal, dar mie imi inspira incredere materialele plastice de buna calitate.@radu_cnc Te contactez pe PM, pentru detalii. Link spre comentariu
radu cnc Postat Februarie 2, 2012 Partajează Postat Februarie 2, 2012 Am de executat 10 roti dintate cu modul 1.25, din OL si pentru strungarie cu materialul lor 200RON iar pentru danturare 150RON.In felul acesta strungul este complet si pot taia si filete Withwoth si metrice plus mai un model pe care eu nu l-am folosit niciodata si am sa-l expun, presupun ca este vorba de diametral pitch.Este vorba de tipul de filet PI*mm/rotatie.Stie cineva la ce se foloseste?; si daca vrea sa explice caci eu nu stiu si nu am gasit documentatie pentru studiu. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 2, 2012 Partajează Postat Februarie 2, 2012 Se taie filetul melcilor de la angrenajele melc - roata melcata. Link spre comentariu
en Postat August 8, 2012 Partajează Postat August 8, 2012 Azi, am pornit strungul SN320 dupa o perioada mai lunga de repaus total si am constatat ca nu mai am ungere. Cel mai usor se vede daca ai ungere demontand capacul de la cutia rotilor de schimb.Ca sa amorsez pompa, a trebuit sa demontam capacul de la filtru de ulei, sa bagam un furtun de plastic pe gaura de racord cu teava de refulare a pompei de ulei si cu seringa sa impingem uleiul in pompa.Cand impingeam uleiul sub presiune, curgea pe undeva pe la axul pompei. Dupa operatiunea asta destul de anevoioasa si murdara, pompa s-a amorsat si am putut sa ne facem treburile.Partea proasta este ca lucrurile se pot repeta.Intrebare: a mai avut cineva necazuri similare si cum le-ati rezolvat? Pompa de ulei ce tip de etansare are pe ax? Vreau pe cat posibil sa stiu ce pregatesc din timp, pentru a nu sta cu pompa demontata prea mult. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum