Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schema electrica Vw lupo,motor AUC


sk100it

Postări Recomandate

Dragi colegi forumisti,tatal meu si-a cumparat un lupo din 2000,la care instalatia electrica e un dezastru.Am mare nevoie de schema aerului conditionat,cred ca este un scurt undeva,in sensul ca,la actionarea butonului de ac,motoventilatorul de la radiator porneste,insa bobina compresorului nu cupleaza.Am bagat freon,crezand ca asta e motivul si face la fel.La bornele care vin la compresor am 5.5volti,indiferent daca este cuplat sau nu ac.Daca alimentez 12 volti direct compresorul,baga aer rece,deci nu este compresorul de vina.Am dat vina pe sonda de pe radiatorul de ac,ea are 3 fire,unul pe care vin 12 volti,celalalt este la motoventilatorul radiatorului,iar al treilea,nu stiu,arde o siguranta de 5 amperi din bord.Va rog mult,un pic de ajutor.Multumesc cu anticipatie

Link spre comentariu

Eu as zice sa faci o diagnoza la masina, sa vezi cam ce probleme sunt pe partea de clima.in general senzorii: de la evaporator, cel de temperatura exterioara, cel de presiune sunt esentiali pentru functionarea sistemului restul senzorilor au si ei rolul lor, dar la defectarea lor, rolul lor e preluat de alt senzor.Dar sfatul meu e sa faci diagnoza, altfel e mai greu sa rezolvi problema.Si inca ceva, e vorba de A/C sau climatronic??

Editat de marius_pacurar32
Link spre comentariu

nu este climatronic.Eu am vazut o sonda in care intra 3 fire si este pe partea de radiator,in partea din fata.Mai sunt si alti senzori,care pot fi verificati?si unde ar fi ei pusi?multumesc

Link spre comentariu

Aici ai schema electrica. Senzorul de care vorbesti, este senzorul de presiune,  are un semnal pwm cu frecventa de 50hz, si duty cycle iti spune presiunea.

J293 din schema il gasesti pe lonjeronul din stanga. Spor.

polo.zip

Link spre comentariu
  • 3 ani mai târziu...

Va salut cu respect.Am in nou probleme cu aceasta imitatie de masina.Nu mai vrea sa porneasca,iar pe diagnoza imi spune18010 power supply terminal 30

P1602-35-10 voltaje too low intermitent.

Imitial mi-a dat cod de eroare pe senzor volanta,pe care insa nu reusesc sa-l localizez.

Am localizat pe cel de la axa cu came,insa am inteles ca doar cel de pe vilbrochen face figura asta.

30este bateria,imi spune ceva de o siguranta F2 de 80 de ampri,pe care....idem nu stiu unde este.

Va rog un mic ajutor.

Va multumesc

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări