Vizitator xsorinn Postat Iulie 10, 2015 Partajează Postat Iulie 10, 2015 Buna ziua , detin un sony cdx-gt20 care stie doar mp3(cd) si radio . As vrea sa ii montez o intrare aux pe un jack de 3.5 mm . Las link cu manualul service al casetofonului , as vrea daca se poate explicatii foarte banale deoarece sunt incepator dar vreau sa invat . http://www.site cu continut explicit.ro/34920552.7 Multumesc. Link spre comentariu
mircea888 Postat Iulie 11, 2015 Partajează Postat Iulie 11, 2015 Ca sa poti sa creezi o intrare AUX trebuie sa renunti la una din sursele existente: adica radio si CD. Ca exemplu, daca renunti la partea de radio, se poate deconecta semnalul care venea de la tuner si poti sa-i dai tu semnal din exterior direct in circuitul de volum (IC401). Adica atunci cand dai pe radio va fi de fapt intrarea AUX. Altfel nu ai cum sa selectezi sursa AUX, adica tu ori asculti pe radio ori pe CD, nu mai ai alta sursa de intrare pe care sa o poti modifica. Asa vad eu problema dupa 2 min de gandire, o fi si alte solutii, poate modulator FM, etc. Eu am facut o modificare asemanatoare la un FORD RDS5000, unde am renuntat la partea de casetofon in favoarea unei intrari AUX. Link spre comentariu
Vizitator xsorinn Postat Iulie 11, 2015 Partajează Postat Iulie 11, 2015 Se poate sa imi desenati sau aratati unde trebuie sa ma leg cu jack-ul de 3.5 ? Am facut poze la tot ansamblul si , cred eu la modulul de radio . As vrea sa anulez partea de radio si sa ma leg la aceasta . Link spre comentariu