Vizitator sebastianvirlan Postat Iulie 6, 2015 Partajează Postat Iulie 6, 2015 (editat) Salutare și bine v-am găsit ca utilizator nou. Numele meu este Sebastian și sunt programator (web în general). Doresc să construiesc o masă rotativă 360 grade. Masa trebuie să poată fi conectată la un calculator, unde voi face un soft în C#, iar de acolo selectez numărul de cadre pe care aparatul trebuie să îl tragă la o rotație completă de 360 grade. - aceasta poate fi un exemplu de cum ar putea funcționa. Pentru aparat voi folosi un transmițător - receiver wireless pentru a declanșa aparatul. Având în vedere că nu am lucrat niciodată în acest domeniul o iau pas cu pas, deci am nevoie: - arduino - driver (ULN2003A (pentru stepper unipolar), sau cu tranzistori - niște rulmenți - 2 placaje (metalice sau mai văd eu ce găsesc rezistent) - motor (aici sunt ceață totală) În poza atașată cu scris de mână dacă înțelege cineva ceva structura ar veni asta: 2 placaje, pe cea de sus prind o curea dințată iar pe cea de jos motorul și la mijloc un rulment ... dar problema vine la curea că nu cred că ține. Cealaltă schemă mi-a recomandat-o cineva, cu motorul pe mijloc. Dacă motorul e pe laterală nu e mau ușor să tragă? Aș vrea să suporte o greutate de cca 80 kg. Ce părere aveți? Editat Iulie 6, 2015 de sebastianvirlan Link spre comentariu
suspectu Postat Iulie 7, 2015 Partajează Postat Iulie 7, 2015 (editat) Nu este ULN2003A cam extrem de slab pentru ceea ce ai tu nevoie ? Eu as cauta un stepper de peste 4A si un raport foarte mare de forta prin curea-fulie dintata (probabil peste 10:1). Nu cred ca ai nevoie de rolele laterale, doar fa-i axul din mijloc mai solid si rulment dublu sau conici (gen de roata de masina). Pentru o constructie mai usoara poti sa incerci sa te inspiri de la un scaun de birou rotativ. Editat Iulie 7, 2015 de suspectu Link spre comentariu