Vizitator paul_muresan Postat Februarie 7, 2007 Partajează Postat Februarie 7, 2007 sunt incepator. am acasa un pickup care scoate 2*5W si care il folosesc ca tuner cu doua boxe de 15W care suna calumea cu volumul dat pana la jumatate dupa aia are distorsiuni. am auzit ceva de legarea in punte pt a scoate mai multa putere. cum as putea sa il leg in punte ? Link spre comentariu
zal Postat Februarie 7, 2007 Partajează Postat Februarie 7, 2007 Prin legare in punte obtii din 2 amplifuri mai slabe unul singur dublu ca putere. Asta cu anumite conditii stricte: egalitate de cistig, simetrie egala, curent de repaos egal, un etaj defazor de preferat la intrare etc. Nu merita sa te complici ptr. 5+5W=10W. Nu vei auzi mare diferenta mai ales ca va trebui sa folosesti cele 2 boxe inseriate, deci practic obtii aceeasi ''galagie''. Link spre comentariu
Vizitator paul_muresan Postat Februarie 8, 2007 Partajează Postat Februarie 8, 2007 cum pot sa leg in punte pickup-ul cu un magnetofon de exemplu? in ce consta legare in punte ? Link spre comentariu
MifTy Postat Februarie 8, 2007 Partajează Postat Februarie 8, 2007 nu poţi... adică poţi, dar trebuie ca amplificatoarele alea să fie identice (vezi răspunsul lui zal), plus că o să mai ai nişte probleme de natură mecanică... adică o sa fii nevoit să modifici mufele etc...dar poţi face altceva: faci un amplificator cu mai multe intrări de linie, la ce putere iţi pofteşte inimioara, conectezi ieşirile de linie la intrările corespunzătoare ale amplifului, şi gata. Link spre comentariu