gcom61 Postat Iunie 23, 2015 Partajează Postat Iunie 23, 2015 Da,functioneaza excelent.Cand am mai mult de lucru(cu chei),incep prin a scoate prin a pregati pistolul si trusa de tubulare.Am uitat practic de clichet...Daca insist in a strange un surub la o roata auto si apoi incerc sa demontez fara pistol,este aproape imposibil cu cheia dedicata din trusa auto si foarte greu cu o inelara cotita... Link spre comentariu
Blak Postat Iunie 24, 2015 Partajează Postat Iunie 24, 2015 Nu iti bate capul cu furtunul. Pistolul este o jucarie. Detin cateva jucarii de genul. Ca sa te poti folosi de ele pana la tubulara de 17mm.. eu dau direct 10 bari din butelie pe furtun de 10mm diametru si am compresor cu butelie de 275 litri si 475l /minut. Ia un pistol calitativ si o sa vezi ca ala merge linistit. Ce scrie lumea pe aici ca desfac si strang cu pistoane de genul sunt utopici ori nu au pus mana pe vreo scula adevarata pneumatica Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Iunie 24, 2015 Partajează Postat Iunie 24, 2015 Pt. Blak ...........daca tu alimentezi la 10 bari o scula la care presiunea maxima de lucru este 6,3 bari aia e treaba ta,dar nu te pune tu sa judeci pe altii,ca nu esti in masura.Pastreaza pt. tine aprecierile despre propria-ti persoana. Alex. Link spre comentariu
one Postat Iunie 24, 2015 Partajează Postat Iunie 24, 2015 Apropos, nu este posibil sa verifici pistolul ala Parkside la un atelier, pe un alt compresor si furtun ? Link spre comentariu
gcom61 Postat Iunie 24, 2015 Partajează Postat Iunie 24, 2015 (editat) Ar mai fi de spus unele lucruri,pe care meseriasii le ignora sau nu le cunosc...Motorul pneumatic are paletii din textolit si nu sunt tocmai bine etansati pe suprafata de lucru.Am observat asta,mai ales cand,dupa schimbarea sensului de rotatie,pistolul doar fasaia fara a se roti.Dupa demontari si montari succesive si dupa ce am reusit sa inlocuiesc 2 placute din textolit(mai scurte decat cilindrul taiat)am gresat rulmentii cu vaselina si am spalat restul cu spray pt frane,pt indepartarea uleiului de pe placute.Am actionat asa pistolul pana cand a inceput sa miroasa a textolit ars Am demontat si bineinteles ca zona care freaca pe cilindru excentric se innegrise si devenise lucioasa.Am pus cateva picaturi de ulei numai pe partea inegrita si de atunci il folosesc asa.Este foarte adevarat ca nu il folosesc in fiecare zi, ci mai degraba de cateva ori pe luna.Prea mult ulei pus in pistol ,duce la formarea unei paste vascoase intre placutele de textolit si locasul in care trebuie sa culiseze f usor ducand la blocarea acestora si implicit la nefunctionarea pistolului...Pt 69 lei cat m-a costat pe mine sunt f multumit. Editat Iunie 24, 2015 de gcom61 Link spre comentariu
suspectu Postat Iunie 24, 2015 Partajează Postat Iunie 24, 2015 Nu am fost niciodata un fan al lucrurilor no-name, m-am prajit de prea multe ori dar probabil ca merge imbunatatit cu ceva munca. Cu siguranta poti sa reconditionezi un astfel de pistol. Am demontat un motor pneumatic si exact asta este, un cilindru, un rotor si niste paleti de textolit. Poti sa lustruiesti bine paletii, sa te asiguri ca sunt perfect drepti, sa polishezi cilindrul, sa pui garnituri bune peste tot, sa etansezi tot ce se poate, sa umpli de ulei, si probabil o sa functioneze ok in regim de folosire acasa. Uleiul ajuta extrem de mult la pneumatice. E totusi posibil ca materialele sa nu reziste bine la uzura. O scula profesionala poate sa aiba o mecanica mai complicata in interior, dar randament mult mai bun. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum