alin 105 Postat Iunie 16, 2015 Partajează Postat Iunie 16, 2015 Salut, Am cumparat respectiva pocnitoare cu ceva vreme in urma.Am incercat zilele trecute sa desfac prezoanele de la roata - n-am reusit sa desfac nici unul.Datele sculei sint: 310 NM turatie maxima 7000 ture in gol presiunea maxima 6.3 bari Cel mai penal fapt e ca am incercat sa desfac si niste suruburi mai mici de pe masina, alea care prind amortizoarele spate pe caroserie.Niciunul nu s-a miscat.Mentionez ca presiunea in compresor era de 6.5 bari, debit suficient de la compresor, aerul nu scapa pe nicaieri, pistolul era setat pe treapta 4 -cea mai mare.In cutie se gasesc tubulare de dimensiu mari, pentru roti auto, cea mai mare e de 27.Adica nu a fost gandit pentru roti de bicicleta, ma gandesc.Se poate face ceva cu scula asta sau e buna de aruncat la gunoi?Interesant e ca mai am scule Parkside si cam toate isi fac treaba.Nu se compara cu sculele profesionale dar is niste chinezarii in general binisor facute si mult peste trompetele din supermarketuri. Oare furtunul de legatura dintre compresor si pistol ar putea sa nu asigure debitul suficient?E subtirel si cam lung....Are interiorul de cc 6 mm, exterior 8 mm. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Iunie 17, 2015 Partajează Postat Iunie 17, 2015 Salut. Daca e cu gaura de 6 si e lung,atunci in mod sigur ai cadere mare de presiune pe el.Pistoalele de impact au consumuri relativ mari..........eu am furtun cu gaura de 10mm pt. ciocan si regulator de presiune de 300litri/minut si merge de rupe tot,desi nu e o scula profi. Alex Link spre comentariu
mihaighe Postat Iunie 17, 2015 Partajează Postat Iunie 17, 2015 Daca e cu gaura de 6 si e lung,atunci in mod sigur ai cadere mare de presiune pe el.Pistoalele de impact au consumuri relativ mari..........eu am furtun cu gaura de 10mm pt. ciocan si regulator de presiune de 300litri/minut si merge de rupe tot,desi nu e o scula profi. Poate debit insuficien pe sectiunea furtunului ca dupa legile fizici presiunea este aceeasi si nu depinde de sectiune sau lungime. Link spre comentariu
alin 105 Postat Iunie 17, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2015 Fara sa fiu foarte sigur as zice ca in conditii dinamice de lucru intradevar exista cadere de presiune cauzata de diametre mici si lungimi mari....in conditii statice , stim ca intrun sistem inchis,fluidele au aceasi presiune. Alex, regulatoarele de presiune sant gandite pe un anume debit?adica regulatorul montat de fabrica pe compresor ar putea sa ii limiteze debitul? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 17, 2015 Partajează Postat Iunie 17, 2015 Ia pistolul si du`l la o vulcanizare. Expune problema si roaga`i sa te ajute. Daca nici la ei nu functioneaza returneaza`l la Lidl, ai garantie 3 ani, cred. Daca la ei functioneza probabil se lasa cu upgrade, furtune, compresor.... Grig Link spre comentariu
alin 105 Postat Iunie 17, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2015 Asa o sa fac, e o idee buna! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 17, 2015 Partajează Postat Iunie 17, 2015 Demonteaza mai intai furtunul de racordare si convinge-te ca nu este obturat. Link spre comentariu
alin 105 Postat Iunie 17, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2015 Nu e obturat pentru ca folosesc cu acelasi furtun si alte scule pneumatice, ce e drept alea is consumatoare mai mici ( dpdv al debitului doar) Link spre comentariu
one Postat Iunie 17, 2015 Partajează Postat Iunie 17, 2015 (editat) Poate debit insuficien pe sectiunea furtunului ca dupa legile fizici presiunea este aceeasi si nu depinde de sectiune sau lungime. Legea lui Pascal este valabila pentru fluidele aflate in echilibru si oricum nu garanteaza ca presiunea este aceeasi (presiunea intr-un bazin cu apa variaza cu adancimea). Vezi caderea de presiune (en. friction loss). Incearca sa sufli intr-un tub subtire si vei intelege ca presiunea la capatul unde sufli tu nu este egala cu presiunea atmosferica, de la celalalt capat. Totusi 6.5bar la compresor mi se par putini nu stiu de ce.... Nu se poate mari la macar 8? Se poate folosi un tub larg (10mm) sau macar scurt ? Compresorul da suficient aer pentru a mentine presiunea? Am si eu scule Parkside sunt ieftine si relativ slabe, functioneaza prost dar de obicei functioneaza. Editat Iunie 17, 2015 de one Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Iunie 17, 2015 Partajează Postat Iunie 17, 2015 Daca folosesti cumva regulatorul de pe compresor,atunci ala clar e o problema,avand debit mic.Foloseste iesirea de 1/2" de pe butelie,cu regulatorul aferent.............si da,si regulatoarele sunt de diferite debite.Foloseste furtun de 10mm.Eu folosesc de multe ori pistolul de impact si cu 30m de furtun si nu am probleme.Zilele trecute am avut de desfacut niste piulite M32.E drept ca nu s-au desfacut foarte usor,dar ajutate cu un spray penetrant,a mers acceptabil.Si inca ceva,extrem de important............daca pe pistol scrie 6,3 bar..........apoi nu-i da mai mult,daca vrei sa te tina.Si mai baga-i cateva picaturi de ulei in racordul de aer,din cand in cand,ca sa ungi motorul pneumumatic. Alex Si inca ceva...........diametrul unei conducte se dimensioneaza in functie de debit si de lungime. Link spre comentariu
suspectu Postat Iunie 21, 2015 Partajează Postat Iunie 21, 2015 (editat) Pistoalele cu impact NU au nevoie de debite mari. Am un yato de 1300nm, e o bestie, cred ca e in stare sa si rupa prezoanele. Am strans si desfacut inclusiv piulita de la planetara cu siguranta cu tot (aia de 32mm care se strange, nu gluma). Pe un compresor mititel de 50l, folosind-ul ca cheie normala la lucrul la masina (nu nonstop) porneste compresorul odata la 10minute, nu consuma mai nimic pentru cateva secunde cat dureaza sa stranga sau sa desfaca un surub. Cred ca desfaci/strangi 20-30 de prezoane de roti pana incepe sa scada presiunea din compresor de 50l si e nevoie sa faca ridicarea de presiune la loc. Merge bine si la presiuni mici, l-am folosit si la 2-3 bari cand nu aveam chef sa bag compresorul sa faca zgomot si si-a facut treaba perfect, deci nu e problema de debit sau de presiune. Este posibil sa fie complet uscat si de aia sa nu faca etansarea bine in motorul pneumatic, daca nici dupa cateva picaturi de ulei nu merge bine, e pocnitoare pistolul, eu l-as duce inapoi daca as avea sansa asta. Editat Iunie 21, 2015 de suspectu Link spre comentariu
alin 105 Postat Iunie 22, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 22, 2015 (editat) Mda, tu ai un pistol cu doar 400% mai puternic....nu cred ca se pune comparatia .De curiozitate, ce diametru are furtunul tau de aer? Editat Iunie 22, 2015 de alin 105 Link spre comentariu
suspectu Postat Iunie 22, 2015 Partajează Postat Iunie 22, 2015 Folosesc furtun de oxigen de 8mm, si am zis de putere ca sa arat ca pistoalele nu au nevoie de debit mare. Daca e de 400% mai puternic ar trebui sa consume de 4 ori mai mult aer nu ? si totusi merge perfect pe "furtunas" de 8. Link spre comentariu
gcom61 Postat Iunie 22, 2015 Partajează Postat Iunie 22, 2015 Si eu am ceva de genul...310Nm,si la inceput nu se putea folosi.Dupa ce l-am demontat am observat ca,motorul pneumatic era pozitionat [putin rotit] in interiorul carcasei .Aceasta (carcasa)are ceva profile de dirijare a aerului,care trebuie sa corespunda cu cele de pe motor si se centreaza pe un stift care trebuie sa intre si in carcasa si in motor.De asemenea cu pistolul demontat si apasand tragaciul,in interior ajungea f putin aer;am curatat totul si acum functioneaza f bine. Link spre comentariu
alin 105 Postat Iunie 22, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 22, 2015 @gcom61, dupa reparatie ai putut sa desurubezi roti auto cu acel pistol de 310 nm? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum