Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Allview city life


liviu_mad

Postări Recomandate

Am o tableta allview citylife si de multe ori nu pornea decat pana la logo si se restatra , sau ajungea pana la deblocare ecran si apoi apareau tot felul de mesaje ca lansatorul s-a oprit si altele. Am incercat sa o resetez din fabrica si degeaba, asa ca am inceput sa caut pe net cum sa-i schimb softul si am ajuns aici. Am incercat cu cardul cum spune mai sus forallex , sa instalat cu succes s-a schimbat imaginea in cityplus dar problemele erau aceleasi . asa ca am trecut la planul B sa instalez cu PC-ul , am urmat pasii cu image burn tool si la 75% a aparut o eroare patratica albastra licarea rosu si scria fail . am apasat pe stop sa reiau pasii si acum calculatorul nu-mi mai vede tableta ca WORLD CUP_DEVICE si scrie external drive nici softul nu o mai vede si nici nu mai apare pictograma de incarcare. Cum pot sa o resetez si sa o iau de la capat? oare daca o demontez si ii scot bateria ajuta la ceva? sau are ceva un jumper ceva de resetare intern? 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • liviu_mad

    5

  • rimache

    3

Exact asa, cu patratelul rosu, am patit si eu dar cu city life plus . Din fericire era in garantie. Am sunat la service si mi-au rezolvat-o gratuit. (foarte de treaba cei de la allview). Pe fisa de reparatii scria "formatare flash si resoftare". De aici am tras concluzia ca trebuia sa-i dau un format si pe urma sa mai incerc alt firmware.

Link spre comentariu

Eu le-am spus adevarul. De fapt nu am gresit cu nimic, am urmat instructiunile de pe site-ul lor.Au fost foarte ok. Le-am trimis tableta vineri si marti am avut-o inapoi. Nu m-a costat nimic si nici nu am pierdut garantia.

Link spre comentariu

Tableta a fost cumparata prin emag. Am dus-o la showroom, le-am spus defectul si ca am vorbit la service. S-a ocupat emag-ul de transport.

Cei de la service allview au spus ca pot sa o trimit ori prin emag ori sa-i anunt pe ei cand este ambalata si-mi trimit ei curier (gratuit) sa o ridice de la domiciliu.

Oricum ar fi, trebuie sa discuti cu service-ul allview si-ti spun ei ce si cum sa faci.

Cred ca cel mai mult in toata istoria asta conteaza sa nu incerci sa-i "prostesti". Le spui ca ai luat update-ul de pe site-ul lor, ca ai urmat intocmai instructiunile lor si ca ti-a aparut patratelul rosu.

Bafta!

Editat de rimache
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări