Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

schema alimentator 12V

alex_07

Postări Recomandate

Buna seara. Sunt incepator si as dori o schema de alimentator de 12V care sa asigure alimentarea unor aparate gen cd-player auto.V-as ruga ca schema sa fie pentru alimentare cu transformator.Va multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 32
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• UDAR

11

• alex_07

10

• Marian

6

• ovy83

3

Zile populare

Ca tensiune ar trebui sa aiba transformatorul ca sa faca fata consumului?

Dar cui ai spus cât e consumul ? 

Si , apropo, nu tensiunea transformatorului arată dacă acesta face față sau nu . 

Spune clar ce vrei și poate vei primi și răspunsuri constructive .

Editat de UDAR
Link spre comentariu

Am un transformator 2*13,5V 5A si vreau un montaj care sa scoata 12V si sa pot alimenta un cd-player auto.Nu stiu cat are consumul un cd-player.

Editat de alex_07
Link spre comentariu

Păi pare OK , cu o redresare cu două diode și filtraj barosan . Nu e cazul de stabilizare . Problema e cât de tolerant e CD-playerul tău la brum . 

Dar tot n-ai spus de consum . O fi secret ? Că sunt și CD-player-e de 4x45W ( cel putin in specificatii ) 

Link spre comentariu

Păi pare OK , cu o redresare cu două diode și filtraj barosan . Nu e cazul de stabilizare . Problema e cât de tolerant e CD-playerul tău la brum . Dar tot n-ai spus de consum . O fi secret ? Că sunt și CD-player-e de 4x45W ( cel putin in specificatii )

Da asa scrie in specificati.Dar tensiunea de 13,5V dupa redresare nu se mareste? De aceea m-am gandit la o stabilizare.
Link spre comentariu

Păi tensiunea aia cum e - e in gol masurată sau cum ? Că dacă e în gol ea mai scade in sarcina , mai cade ceva si pe diode , asa ca nu cred sa treci de 17-18V . Normal la 18V n-ar trebui sa fie probleme - depinde de brand.