alex_07 Postat Mai 27, 2015 Partajează Postat Mai 27, 2015 Buna seara. Sunt incepator si as dori o schema de alimentator de 12V care sa asigure alimentarea unor aparate gen cd-player auto.V-as ruga ca schema sa fie pentru alimentare cu transformator.Va multumesc. Link spre comentariu
Electronicserver Postat Mai 27, 2015 Partajează Postat Mai 27, 2015 (editat) Cam asa: Editat Mai 27, 2015 de Electronicserver Link spre comentariu
alex_07 Postat Mai 27, 2015 Autor Partajează Postat Mai 27, 2015 Ok dar asta e o schema simpla de redresare Ca tensiune ar trebui sa aiba transformatorul ca sa faca fata consumului? Link spre comentariu
UDAR Postat Mai 27, 2015 Partajează Postat Mai 27, 2015 (editat) Ca tensiune ar trebui sa aiba transformatorul ca sa faca fata consumului? Dar cui ai spus cât e consumul ? Si , apropo, nu tensiunea transformatorului arată dacă acesta face față sau nu . Spune clar ce vrei și poate vei primi și răspunsuri constructive . Editat Mai 27, 2015 de UDAR Link spre comentariu
alex_07 Postat Mai 27, 2015 Autor Partajează Postat Mai 27, 2015 (editat) Am un transformator 2*13,5V 5A si vreau un montaj care sa scoata 12V si sa pot alimenta un cd-player auto.Nu stiu cat are consumul un cd-player. Editat Mai 27, 2015 de alex_07 Link spre comentariu
dan cod Postat Mai 27, 2015 Partajează Postat Mai 27, 2015 Ca sa fii cat de cat acoperit ar fi bine macar 3A.Depinde si cat cresti volumul Link spre comentariu
UDAR Postat Mai 27, 2015 Partajează Postat Mai 27, 2015 Păi pare OK , cu o redresare cu două diode și filtraj barosan . Nu e cazul de stabilizare . Problema e cât de tolerant e CD-playerul tău la brum . Dar tot n-ai spus de consum . O fi secret ? Că sunt și CD-player-e de 4x45W ( cel putin in specificatii ) Link spre comentariu