Adi Florin Postat Mai 9, 2015 Partajează Postat Mai 9, 2015 Salutare, Am o masina de spalat Indesit WG1031TP si de curand i-am schimbat rulmentii si simeringul la cuva. Dupa aceea, in timpul utilizarii incalzeste puternic apa, chiar daca temperatura este setata la o valoare mica sau daca nu doresc incalzirea apei. Aveti idee ce ar putea fi? De mentionat ca atunci cand am demontat-o, a fost o chestie care mi s-a parut ciudata. Pe spatele cuvei erau 2 senzori (banuiesc). In unul intrau 2 fire cu papuci iar din celalalt iesea ca o mica teava inchisa si langa ea mai iesea ca un fir monofilar care era dintr-o bucata cu senzorul. Adica nu putea fi deconectat. Prin urmare l-am taiat si apoi l-am cositorit. Sa nu fi fost un simplu fir acela? Ce rol avea acesta? Dar celalalt senzor? Pareri? Idei? Cele bune. Link spre comentariu
ventzel Postat Mai 9, 2015 Partajează Postat Mai 9, 2015 Nu era fir, era tubu capilar de la termostatu care comanda functionarea rezistentei de incalzire. In interior avea o cantitate fixa de gaz care se dilata/contracta in functie de temperatura bulbului care sta in contact cu cuva masinii si actioneaza in partea unde ai reglaju de temperatura un burduf. Termostatu nu ai cum sa-l repari, numa sa-l schimbi. Da ai grija la ala nou sa ramana intact tot tubu capilar si sa nu fie gatuit nicaieri pe traseu. Link spre comentariu
Adi Florin Postat Mai 9, 2015 Autor Partajează Postat Mai 9, 2015 Multumesc ventzel. Cum se scoate acest termostat de pe cuva? Parca nu am vazut niciun surub... Link spre comentariu
ventzel Postat Mai 9, 2015 Partajează Postat Mai 9, 2015 Iti spun drept ca nu am idee cum ii in particular la modelu asta pozitionarea si fixarea. Poate te ajuta cu explicatii mai detaliate vreun coleg care repara masini de spalat. Link spre comentariu
gabilungu66 Postat Mai 10, 2015 Partajează Postat Mai 10, 2015 Este fixat intr-o garnitura de cauciuc prin presare pe cuva . Cand il montezi pe cel nou, etanseaza-l cu silicon sau prenadez.Mare atentie la capilar ! Link spre comentariu
Adi Florin Postat Mai 11, 2015 Autor Partajează Postat Mai 11, 2015 Salut gabilungu66. Daca este fixat prin presare cum il scot? Sper ca nu trebuie sa desfac iar cuva, caci am fixat-o cu silicon. In calatul celalalt al capilarului cum se procedeaza? Link spre comentariu
gabilungu66 Postat Mai 11, 2015 Partajează Postat Mai 11, 2015 (editat) Pune o poza cu senzorul ,sa ma lamuresc ce fel de senzor e. Nu trebuie sa desfaci cuva. In celelalt capat al capilarului se afla burduful si butonul de reglaj. poate nu m-am exprimat cum trebuie dar trebuie sa cumperi alt termostat complet.Atentie si la sistemul de prindere pe bordul masinii sa corespunda cu gradatia si butonul de reglaj ,precum si lungimea capilarului, asta in cazul in care nu gasesti original. Editat Mai 11, 2015 de gabilungu66 Link spre comentariu
Adi Florin Postat Mai 18, 2015 Autor Partajează Postat Mai 18, 2015 Multumesc pentru lamuriri. Am scos senzorul din cuva destul de usor. Este cel din dreapta in prima poza. Am demontat si termostatul de pe fata masinii. In ultima poza este interiorul termostatului. Link spre comentariu
gabilungu66 Postat Mai 19, 2015 Partajează Postat Mai 19, 2015 Daca spui ca l-ai scos nu-ti ramane decat sa-l inlocuiesti cu altul.Este indicat ca la trecerea dintre cuva si carcasa masinii sa-i faci macar o bucla capilarului, pentru a prelua din vibratiile cuvei. Succes. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum