Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Indesit WG1031TP incalzeste mereu apa


Adi Florin

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am o masina de spalat Indesit WG1031TP si de curand i-am schimbat rulmentii si simeringul la cuva. Dupa aceea, in timpul utilizarii incalzeste puternic apa, chiar daca temperatura este setata la o valoare mica sau daca nu doresc incalzirea apei. Aveti idee ce ar putea fi?

 

De mentionat ca atunci cand am demontat-o, a fost o chestie care mi s-a parut ciudata. Pe spatele cuvei erau 2 senzori (banuiesc). In unul intrau 2 fire cu papuci iar din celalalt iesea ca o mica teava inchisa si langa ea mai iesea ca un fir monofilar care era dintr-o bucata cu senzorul. Adica nu putea fi deconectat. Prin urmare l-am taiat si apoi l-am cositorit. Sa nu fi fost un simplu fir acela? Ce rol avea acesta? Dar celalalt senzor?

 

Pareri? Idei?

 

Cele bune.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Adi Florin

    4

  • gabilungu66

    3

  • ventzel

    2

Nu era fir, era tubu capilar de la termostatu care comanda functionarea rezistentei de incalzire. In interior avea o cantitate fixa de gaz care se dilata/contracta in functie de temperatura bulbului care sta in contact cu cuva masinii si actioneaza in partea unde ai reglaju de temperatura un burduf.

Termostatu nu ai cum sa-l repari, numa sa-l schimbi. Da ai grija la ala nou sa ramana intact tot tubu capilar si sa nu fie gatuit nicaieri pe traseu.

Link spre comentariu

Iti spun drept ca nu am idee cum ii in particular la modelu asta pozitionarea si fixarea. Poate te ajuta cu explicatii mai detaliate vreun coleg care repara masini de spalat.

Link spre comentariu

Este fixat intr-o garnitura de cauciuc prin presare pe cuva . Cand il montezi pe cel nou, etanseaza-l cu silicon sau prenadez.Mare atentie la capilar !

Link spre comentariu

Salut gabilungu66. Daca este fixat prin presare cum il scot? Sper ca nu trebuie sa desfac iar cuva, caci am fixat-o cu silicon. In calatul celalalt al capilarului cum se procedeaza?

Link spre comentariu

Pune o poza cu senzorul ,sa ma lamuresc ce fel de senzor e. Nu trebuie sa desfaci cuva. In celelalt capat al capilarului se afla burduful si butonul de reglaj. poate nu m-am exprimat cum trebuie dar trebuie sa cumperi alt termostat complet.Atentie si la sistemul de prindere pe bordul masinii sa corespunda cu gradatia si butonul de reglaj ,precum si lungimea capilarului, asta in cazul in care nu gasesti original.

Editat de gabilungu66
Link spre comentariu

Multumesc pentru lamuriri. Am scos senzorul din cuva destul de usor. Este cel din dreapta in prima poza. Am demontat si termostatul de pe fata masinii. In ultima poza este interiorul termostatului.

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

Link spre comentariu

Daca spui ca l-ai scos nu-ti ramane decat sa-l inlocuiesti cu altul.Este indicat ca la trecerea dintre cuva si carcasa masinii sa-i faci macar o bucla capilarului, pentru a prelua din vibratiile cuvei. Succes. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări