Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

boxe in tavan din difuzoare recuperate

xubi

Postări Recomandate

Salut tuturor, 

Nu este vorba de ceva Hi-Fi; am recuperat vreo 6-8 difuzoare ovale din  televizoare CRT si vreau sa-mi fac doua boxe in tavan, deasupra pozitiei de operare(sunt radioamator)  Vor fi doua boxe, pt ca am doua canale de amplificare de la un magnetofon Unitra(2x5W)dar ascult mono, evident.Nu ascult la putere maxima dar nu as putea preciza la ce putere voi fi nevoit sa ascult(tavan la 2,3m iar incaperea are cam 3x2,7m)Vreau sa pun mai multe difuri doar pt ca le am, si in scop decorativ as lasa membranele la vedere in tavan (Pot sa nu le leg pe toate daca fizica o cere dar ma gandeam ca mai multe ar da un sunet mai plin(nu trageti, sunt habarnist in materie de difuzoare, altfel nu as fi deschis subiectul)

as avea cateva intrebari;