cipri_mury Postat Aprilie 30, 2015 Partajează Postat Aprilie 30, 2015 Dupa cum se poate observa si din profilul meu sunt incepator in ale electronicii si am mai cerut odata ajutorul in ceea ce priveste realizarea de cablaje dar nu am specificat ca ma intereseaza in special metoda markerului.In prima faza vroiam sa incep cu metoda transferului de toner dar metoda markerului este mai ieftina si dureaza mai putin fara nicio o indoiala plus ca mai trebuie sa exersez cu programul de proiectare pe care il detin.Revenind la metoda markerului stiu pasii care trebuie urmati dar nu m-am apucat sa o pun practica pana nu am studiat asta umpic din niste reviste de electronica si de pe internet.M-am uitat atent la scheme si la cablajele de pe placute dar parca traseele nu erau chiar aceleasi sau n-am observat eu bine?Pana acum am realizat doar montaje care aveau cablajul gata facut dar am zis ca este timpul sa incep a realiza si montaje de la zero.Motivul din care cer ajutorul este acela ca nu vreau sa stric placutele pe care voi da bani,deoarece daca am facut traseele gresit iar apoi am corodat... Link spre comentariu
elmar Postat Aprilie 30, 2015 Partajează Postat Aprilie 30, 2015 (editat) pai ...faceti-ma sa inteleg ...care metoda a markerului? cum doriti sa aplicati aceasta metoda? credeti ca e mai usor de desenat pe placuta (cablaj) cu markerul in loc sa folositi metoda tranferului de toner? dupa parerea mea metoda transferului de toner este cea mai usoara si foarte rapid se poate pune in practica ... ca sa desenati dvs direct pe placuta cu markerul cred ca va complicati prea mult ...si trebuie sa aveti ceva "mana de pictor" pentru asta! plus ca prima data tot cablajul trebuie desenat pe o hartie ...pe urma (dupa o verificare atenta) il redesenati pe placuta! Editat Aprilie 30, 2015 de elmar Link spre comentariu