mircea888 Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Buna ziua, Am o masina de spalat haine MIELE W723, model vechi cu programator mecanic. Problema e ca nu mai invarte (nu spala si nici nu stoarce), in rest baga apa, scoate apa, programatorul merge. Probabil e motorul, am auzit niste zgomote cam ciudate de la motor inainte sa se opreasca. Am mai incercat de cateva ori cu cuva goala dar nu invartea deloc, iar dupa alte cateva incercari a mers normal vreo 2 minute dupa care iar s-a oprit motorul. Orice sfat e util, macar cum sa o desfac sa ajung la motor. Deocamdata am dat jos doar capacul de plastic de sus. Multumesc! Link spre comentariu
sesebe Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Dupa descrierea ta, si faptul ca nu are electronica (esti sigur ca nu are ceva releie sau triace?), se pare ca s-au cam ars contactele din programatorul mecanic. Pt a ajunge la motor, de obicei, se da jos o placa din spatele masinii. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Trebuie sa ,, ajungeti '' la motor , probabil periile sunt uzate excesiv !! Poate gasiti un manual service pe net !! Link spre comentariu
gilica1 Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Buna ziua, In general MSR Miele au panoul frontal detasabil gen usa( au o balama). Trebuie sa existe niste suruburi, trebuie desfacuta si garnitura de hublou dupa care desfacute acele suruburi si se deschide panoul frontal si aveti acces la motor. Cautati carbuni originali, improvizatiile pot duce la deteriorarea colectorului. Eventual curatati si colectorul cu hartie abraziva fina-600-800, si curatati cu un ac si intre lamele , eventual suflati cu aer comprimat. 1 Link spre comentariu
Vizitator stratos Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 in clipul de mai jos poti vedea cum se desface o masina Miele. Poate nu este exact modelul tau dar la fel se desface, este diferit de alte modele unde se umbla prin spate - la asta se desface partea frontala (iti trebuie o cheie de 10 pentru cele trei suruburi plus o surubelnita cruce pentru cele 2 surubele de la incuietoare. Le vezi dupa ce deschizi hubloul. Tot pe acolo ai acces la motor). Eu am modelul W754 si tot asa am desfacut-o cand am schimbat amortizoarele. Sper sa-ti foloseasca https://youtu.be/RF2a7B60C2M?t=105 Link spre comentariu
mircea888 Postat Aprilie 27, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Multumesc mult ! Nu stiam ce se intampla cu garnitura de la hublou, ca vroiam sa ma apuc sa desfac fata. Am sa ma apuc de treaba, scule am, sa vedem ce carbuni gasim. UPDATE: Am desfacut fata(ca pe o portiera), acum vad spatele motorului, firele, etc. Dar nu stiu cum sa scot motorul, se pare ca ar trebui scos cu tot cu cuva (e prins sub cuva motorul). Masina mea seamana mult cu cea de pe youtube, acolo cuva a iesit cu tot cu motor. In prima faza am sa incerc sa verific fire si contacte electrice. @dan-a2 : din pacate in manualul de service e doar schema electrica @stratos: multumesc pentru clipul youtube Toate sfaturile celor care au postat au fost de ajutor ! Link spre comentariu
gilica1 Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Incercati cu masina culcata pe o parte, pe jos, a scoate cuva cu motor este o manopera inutila daca aveti acces altfel la prinderea motorului, mai urmariti pe youtube si alte videocliputi cu miele 1 Link spre comentariu
mircea888 Postat Aprilie 27, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Deocamdata se pare ca merge... A mers fara probleme din prima dupa ce am curatat toate mufele, senzorul tahometric (cred?) de pe axul motorului si am refacut unele lipituri mai dubioase de pe placa electronica. Nu stiu sigur daca am rezolvat problema, si nici nu stiu sigur ce a fost, deocamdata nu mai umblu la ea pentru ca acum merge... Motorul suna bine, invarte in ambele sensuri, nu da niciun rateu. Intr-adevar are si o placa electronica, aceasta contine un uC facut OEM pentru MIELE, un triac de 16A, un regulator de 5V, o punte de 25A, vreo doua relee de 3A etc. Va multumesc tuturor pentru sfaturi, ar fi fost greu fara dumneavoastra ! Link spre comentariu
traianpop Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Nu , problema nu e rezolvata. Eu cred ca motorul e de vina (periile). Miscand masina, poate s-au mai miscat periile 1-2 mm. Se pare ca masina e destul de veche, si fiind Miele , lipiturile pe orice placa au fost facute corecte din prima. La fel si conectoarele intre diverse subansamble.Bineinteles, trebuie spus si in ce conditii a fost exploatata masina. Sa iei jos motorul impreuna cu virgula cuva? Chiar si la Miele? Nu contrazic pe cei care au lucrat mai mult cu ele, dar eu nu prea cred sa nu ai acces relativ usor la motor.. Daca e of-topic, scuze. Link spre comentariu
mircea888 Postat Aprilie 28, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 28, 2015 Nici mie nu prea imi vine sa cred ca doar asta a fost.... dar deocamdata nu mai umblu la ea pana cand nu da iar rateuri. Lipiturile erau facute corect dar unele aveau cercuri fine pe ele si am vrut sa elimin si variabila asta. Eu sper sa fi fost de la acel senzor tahograf, este un magnet pe capatul axului motorului iar senzorul propriu-zis se prinde cu o carcasa de plastic peste magnet. Daca mai am probleme am sa revin aici si cu ceva poze. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum