nicuschiopu Postat Aprilie 23, 2015 Partajează Postat Aprilie 23, 2015 defectul se manifesta in felul urmator ;dau selectorul de programe pe un anume program se aude pompa de evacuare ca porneste face o pauza si se aprinde ledul rosu unde arata o cheie servis daca ma puteti ajuta cu ceva solutii pentru defectul pe care il face aceasta masina va multumesc. Link spre comentariu
ipotexas Postat Aprilie 23, 2015 Partajează Postat Aprilie 23, 2015 IN cele mai multe cazuri este vorba de rezistenta de incalzire Link spre comentariu
nicuschiopu Postat Aprilie 24, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 24, 2015 am masurat rezistenta este buna am alimentat electrovalva intrare apa cu un cablu separat ia apa si daca dau pe un program oarecare porneste pompa evacuare scoate apa din cuva dupa care se gandeste cateva secunde si intra avarie servis se aprinde ledul unde arata cheia de servis ma mai poate ajuta cineva cu ceva solutii va multumesc. Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Aprilie 24, 2015 Partajează Postat Aprilie 24, 2015 Inlocuiti releul de pe circuitul rezistentei. Link spre comentariu
nicuschiopu Postat Aprilie 25, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2015 am inlocuit ambele releel care se afla sub radiatorul tiristorului si acelasi defect daca mai aveti solutii va rog postatile va multumesc. Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Eu zic să verificați cu mare atenție toate componentele mașinii, presostatul, contactul zăvorului, motorul (starea periilor), rezistența de izolație a elementului încălzitor, termistorul....Când toate sunt verificate, atunci se ia la ,,purecat,, partea electronică de comandă.Fiindcă mașina nu va continua un program oarecare dacă anumite condiții nu sunt îndeplinite. Verificați starea mufelor ce intră în placa de comandă, uneori se oxidează din cauza umezelii în exces. Chiar și microcontactele de pe placă fac uneori probleme, din cauza umezelii... Link spre comentariu
nicuschiopu Postat Aprilie 25, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2015 am inceput cu electrovalva pentru apa alimentat separat ia apa este buna am verificat periile la motor sunt perfecte ,presostatul de asemeni rezistenta de incalzire apa are vreo 600Ohmi cred ca e buna la valoarea asta inchizatorul hublou functioneaza mai este un releu mai mare pe placa electronica dar nu am acel model sa-l inlocuiesc ar putea fi de vina ala cred ca acel releu da comanda si la motor ca nu am o schema a placii electronice sa vad exact ce face acel releu .La microcontacte am dat cu spray contact nu mai stiu ce sa-i mai fac dupa toate aceste verificari persista acel tip de defect ca si cum nu ar fi comanda pentru electrovalva daca mai sunt solutii va rog postatile va multumesc pentru intelegere. Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Dacă rezistența de încălzire are 600 Ohmi, nu e în regulă deloc.Nici dacă ar avea 60 Ohmi nu ar fi în regulă....Verificați mai bine. Mașini de spălat cu rezistența de încălzire sub 1000W nu prea am văzut.Releele se pot verifica ușor, eu de obicei nu le mai dezlipesc de pe placă dar le alimentez bobina prin intermediul unui bec 24V/3W înseriat cu sursa, pentru a evita distrugerea diodelor montate în paralel cu bobina.Testez contactele cu ajutorul unei lămpi de continuitate în mod repetat pe fiecare contact în parte, contactele ,,dubioase,, le testez eventual și prin măsurare cu ohhmetrul dacă par să nu facă un contact ferm. Link spre comentariu
ipotexas Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Dacă rezistența de încălzire are 600 Ohmi, nu e în regulă deloc.Nici dacă ar avea 60 Ohmi nu ar fi în regulă....Verificați mai bine. Mașini de spălat cu rezistența de încălzire sub 1000W nu prea am văzut.Releele se pot verifica ușor, eu de obicei nu le mai dezlipesc de pe placă dar le alimentez bobina prin intermediul unui bec 24V/3W înseriat cu sursa, pentru a evita distrugerea diodelor montate în paralel cu bobina.Testez contactele cu ajutorul unei lămpi de continuitate în mod repetat pe fiecare contact în parte, contactele ,,dubioase,, le testez eventual și prin măsurare cu ohhmetrul dacă par să nu facă un contact ferm. Imi explicati va rog mai detaliat cum verificati releele? Eventual o schema. MUltumesc Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Simplu, alimentez direct pe placă bobina fiecărui releu dintr-o sursă reglabilă externă, în funcție de tensiunea de lucru.Dar fac asta de obicei înseriind și un bec de limitare a curentului pentru că toate releele au în paralel cu bobina o diodă ce protejează tranzistorul de comandă împotriva tensiunilor de autoinducție apărute în bobină. Dacă din neatenție alimentez bobina cu polaritate greșită, nu se întâmplă nimic, fiindcă becul limitează curentul ce s-ar închide prin dioda în conducție directă.Dacă n-ar fi becul limitator și aș alimenta din greșeală (neatenție) direct cu 12 - 24V pe dioda în conducție directă....s-ar lăsa cu fum Contactele releului le verific cum am scris mai sus, cu o lampă de continuitate (un acumulator de telefon mobil și un bec de 3,5V înseriat) punând pe rând lampa între contactul comun al releului și contactul normal deschis sau normal închis verificat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum