Vizitator octavian928 Postat Aprilie 18, 2015 Partajează Postat Aprilie 18, 2015 (editat) Salut tuturor.Am si eu o intrebare .masina de spalat a incetat sa mai functioneze la jumatatea ciclului de spalare,am oprito am golito de rufe,am verifica daca imi da vre-o eroare si mi-a afisat f8,am inlocuit triacul btb16 ,a functionat doua cicluri de spalare dupa care a aperut aceiasi eroare. Intrebarea este ,a fost triacul de proasta calitate sau este o alta cauza care duce la defectarea triacului? Editat Aprilie 18, 2015 de octavian928 Link spre comentariu
Radiotelegrafist Postat Aprilie 18, 2015 Partajează Postat Aprilie 18, 2015 aici este vorba de o suprasolicitate a triacului,cu alte cuvinte se depaseste consumul admis de acest triac. Link spre comentariu
Vizitator octavian928 Postat Aprilie 18, 2015 Partajează Postat Aprilie 18, 2015 aici este vorba de o suprasolicitate a triacului,cu alte cuvinte se depaseste consumul admis de acest triac. poti sa fii mai explicit,trebuie inlocuit cu un triac rezistent la un voltaj si amperaj mai mare. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 18, 2015 Partajează Postat Aprilie 18, 2015 Nu triacul este de vina.Daca pina a aparea problemele, a functionat bine,atunci inseamna ca problema este la motor sau la rulmentii de la tambur.Punind un triac de tensiune si curent mai mare atunci in mod sigur motorul va ceda mai repede.Verifica motorul, sa nu aiba vreun rulment distrus si sa invirta greu,sau vreun scurt in bobinaj.Deasemenea verifica si tamburul daca se invirte usor.Da jos cureaua de antrenare a tamburului si porneste masina.Verifica daca motorul nu se incalzeste si in gol.Daca motorul se invirte usor,dar motorul se incalzeste atunci sigur motorul are probleme. Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 18, 2015 Partajează Postat Aprilie 18, 2015 Verifică în primul rând starea (lungimea) periilor de cărbune. Uneori acestea sunt la limita uzurii și funcționarea motorului este intermitentă.Trebuie verificate toate părțile componente ale mașinii, orice problemă detectată în timpul unui program de spălare duce la oprirea mașinii. Mai citiți topicuri asemănătoare, s-au tot dat soluții.... Link spre comentariu
dan cod Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Un tester de triac e jucarie de facut,oricine poate face. Link spre comentariu
Vizitator octavian928 Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 (editat) MULTUMESC DE SUGESTIE;DAR INTREBAREA ERA ALTA: De ce a cazut dupa doar doua cicluri de spalare? Editat Aprilie 25, 2015 de octavian928 Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 L-ai înlocuit și pe cel de-al doilea ? Ce triac ai folosit la înlocuire ? Poate cel din urmă are nevoie de un curent mai mare în poartă. Link spre comentariu
Vizitator octavian928 Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Nu inca,intai vreau sa iti urmez sfatul sa schimb carbuni,sunt destul de tociti si atunci voi inlocui si triacul,de inlocuit l-am inlocuit cu acelas triac btb16 16A 600v Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Curăță și canalele dintre lamelele colectorului și apoi lustruiește colectorul cu șmirghel fin 000 .Sufli apoi bine cu aer praful rezultat. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 (editat) L-ai înlocuit și pe cel de-al doilea ? Ce triac ai folosit la înlocuire ? Poate cel din urmă are nevoie de un curent mai mare în poartă. In mod normal, daca noul triac are nevoie de curent mai mare in poarta, atunci motorul, n-ar fi trebuit sa porneasca deloc.Parerea mea. Editat Aprilie 27, 2015 de GEO 53 BN Link spre comentariu
dan cod Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Cam asa ceva.Bine nici nu ne-a spus daca si cel nou s-a defectat sau nu.Cel vechi era sigur defect? Link spre comentariu
MoshuLeo Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Nu cred ca un motor de masina de spalat ''omoara'' un triac de 16A , doar in cazul ca motorul este defect. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Cam asa ceva.Bine nici nu ne-a spus daca si cel nou s-a defectat sau nu.Cel vechi era sigur defect? Asta-i drept.Nu a venit cu informatii suficiente.Poate vine cu informatii suplimentare.In mod normal, un triac care sa reziste la un asemenea curent,se poate pune in scurt,caz in care motorul ar fi trebuit sa functioneze in contuinuu, sau se poate intrerupe ,caz in care, de cele mai multe ori,explodeaza. Link spre comentariu
dan cod Postat Aprilie 27, 2015 Partajează Postat Aprilie 27, 2015 Foarte adevarat.Initiatorul vad ca nu mai zice nimic. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum