Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

calcul incinte tip coloana vented 2xbass+1medii+1inalte

Vizitator under_raul

Postări Recomandate

Vizitator under_raul

Buna,As avea si eu nevoie de ajutor ...sunt incepator cu I mare. Vreau sa imi fac niste boxe .. tip coloana .. in care sa bag 2 dif-uri de bass, unul de medii si unul de inalte. initial planul era sa imi pun niste dif-uri de la SAL, dar acum... dupa ce am mai citit pe forum ... si am vazut ca sunt cam criticate ...:(( ... nu stiu ce sa fac. Problema e ca nici nu imi permit niste dif-uri profi . Eu m-am gandit ca bass sa pun cate doua SAL SPV2030 ( sau SPV1620), Medii - SAL SPV 1315 ... si la inalte nu sunt decis inca. Vreau sa fie vented... ca din ce am citit eu .. se aud mai bine... dar sunt mai greu de construit :((Am mai cautat si eu in stanga si in dreapta cum sa imi calculez incintele dar de fiecare data ajung la aceeasi problema. Probabil ca gresesc eu undeva.... dar nu stiu unde. Adica.... la incintele calculate cu dif-urile (bas) de 200mm imi da un Vb mai mic decat la incintele calculate cu dif-uri de 160mm. Pt mine nu are nici o logica ....:(( ... cum la un dif mai mic ii trebuie o incinta mai mare??? Cred ca gresesc eu pe undeva... sau parametri care ii am nu sunt buni ( mentionez ca ii am de pe site-ul lor .. de la SAL) Problema cred ca se trage de la valoarea Ots - care este sub-unitara .. dupa parerea mea de amator. Poate imi explicati si mie care este problema. Am rugamintea sa imi dati cateva sfaturi ... merita sa pun dif-urile astea sau nu, daca nu ce sa imi iau ... si cum sa imi pot calcula incintele. Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 28
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Sharky

7

• adi_0106

6

• CBI

4

• neinvins

1

Top autori în acest subiect