cipri_mury Postat Aprilie 7, 2015 Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Ma poate ajuta si pe mine cineva in folosirea programului Express PCB?Sunt incepator si nu ma prea descurc cu el.Am gasit libraria de componente dar nu dau de toate cele care imi trebuiesc(poate nu stiu cum sa le caut) iar problema cea mai mare cu care ma confrunt este aceea ca nu stiu cum sa fac traseele.Mi-ar fi de folos si explicatiile dar cel mai mult cred ca m-ar ajuta niste videoclipuri deoarece eu n-am gasit mare lucru pe internet.Deci astept ajutor de la cei care stiu sa foloseasca acest program. Link spre comentariu
UDAR Postat Aprilie 7, 2015 Partajează Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Eu lucrez cu ExpressPCB tocmai pentru că e foarte simplu . Pune întrebări concrete și , pe cât știu , răspund cu drag . Dar să aștepți să-ți facă cineva tutoriale video .... e cam mult. PS Și , pentru sfânta limbă română, sunt biblioteci de componente , nu librării. Editat Aprilie 7, 2015 de UDAR Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 7, 2015 Partajează Postat Aprilie 7, 2015 libraria de componente dar nu dau de toate cele care imi trebuiesc Cele pe care nu le gasiti se pot desena, vedeti la Help gasiti toate explicatiile si cum se realizeaza traseele si cum se pot face componente si simboluri noi. Link spre comentariu
cipri_mury Postat Aprilie 7, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Am postat aici tocmai pentru ca sunt incepator dupa cum am precizat deja in deschiderea topicului.Cat despre biblioteci si librarii m-am incurcat putin recunosc caci programul este in engleza si atunci am scris direct cum am vazut acolo dar atata bai sa fie.Nu am pretentia sa faca cineva tutoriale video special pentru mine daca asta ati inteles cumva dar poate sunt pe unele site-uri tutoriale video postate pentru a fi redirectionat spre ele.Dar n-ati putea sa-mi explicati (pe scurt) careva cum se fac traseele caci asta imi da batai de cap. Link spre comentariu