georgeleus Postat Aprilie 2, 2015 Partajează Postat Aprilie 2, 2015 Salut, In primul rand rog un moderator sa faca un thread nou sau sa-l incadreze pe undeva, din ce-am analizat nu exista sectiune separata pentru asa ceva. Multumesc. Bun, pe langa discutiile generale despre pneuri va provoc la o discutie tehnica despre montajul si exploatarea pneurilor asimetrice. Ma declar fan inrait al acestui tip de cauciucuri intrucat exista foarte multe avantaje, inspecial pentru cele de vara. Problema este urmatoarea: Sa luam acest model in particular, e destul de generic, o firma buget-premium (o divizie de la Continental). Profilul are note aproape maxime pe tyretest.com si alte site-uri celebre de comparatie. Acuma-ncepe partea interesanta: Ca individ nu complet strain de cele mai elementare legi ale naturii si fizicii, esti tentat sa le montezi in directia favorabila evacuarii fluidului la contactul amprentei la sol. Asa ca te gandesti sa ti le pui asa (stanga-dreapta, exemplul unei punti): INSA te lovesti de ceea ce spune producatorul, mai exact marcajul de Inside / Outside de pe laterale. Mai exact te obliga sa le montezi asa: Va rog sa analizati aceasta ultima fotografie si sa-mi spuneti si mie ce se-ntampla cu apa care se acumuleaza sub anvelopa stanga, mie mi se pare ca spre deosebire de cealalta (unde o mare parte iese prin caneluri) in partea asta apa se strange fortat chiar pe mijlocul amprentei si nu face decat sa separe un pic pneul de asfalt (adica acvaplanare). Tineti cont ca aceste cauciucuri nu au sens de rotatie, au doar marcaj de Interior/Exterior (sens au doar cele simetrice). Intrebarile mele: 1) gandesc eu ciudat si nu se-ntampla asa ceva ? 2) daca totusi gandesc bine, ma supun la vreun risc major daca montez anvelopele ca-n fotografia din mijloc ? Multumesc. Link spre comentariu
anddy Postat Aprilie 3, 2015 Partajează Postat Aprilie 3, 2015 Asa si la mine cu goodyear excellence, pe o parte a masinii par mereu pe dos. Tot asa au inside si outside dar fara sens de rotatie. Dar daca producatorul zice asa.. eu zic sa-l credem pe cuvant. Urmatoarele o sa le iau simetrice Link spre comentariu
georgeleus Postat Aprilie 3, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2015 Uite un nene ce zice: Spune ca acele cauciucuri au o margine ranforsata, respectiv cea dinspre exterior pentru ca vezidoamne sa preia mai bine fortele care survin la exterior cand masina vireaza. Pana la urma canelurile respective sunt la oha ? De ce se mai chinuie sa le proiecteze -sau cel putin sa se laude- daca nu le pot monta dupa cum arata ? Link spre comentariu
Depanatoru Postat Aprilie 3, 2015 Partajează Postat Aprilie 3, 2015 (editat) Ori e o pacaleala de marketing ori nu conteaza directia canelurilor pentru evacuarea apei asa cum ne-ar zice intuitia , altfel trebuiau facute ca pantofii in "oglinda" , anvelope de stanga si de dreapta Editat Aprilie 3, 2015 de Depanatoru Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum