pop_ady44 Postat Martie 22, 2015 Partajează Postat Martie 22, 2015 Inseamna ca nu a avut ulei si sa gripat pistonu si implicit a blocat motorul. Acu nu mai poeneste deloc? Link spre comentariu
cristian1961 Postat Martie 22, 2015 Partajează Postat Martie 22, 2015 @Intre C si A = 18,3 ohmi intre P si A= 37,9 ohmi intre P si C = 20,6 ohmi. Urmeaza sa ii fac o proba.@ Intre A si C era infasurarea principla . Intre P si C era cea de pornire care trebuie activata foarte scurt timp. Se punea la retea C si A si intre P si A se facea scurt cam o secunda, si motorul trebuia sa porneasca . Totusi rezistentele 18,3 si 20,6 sunt foarte propiate . deobicei nu este asa . Exista diferenta destul de mare intre ele . Daca s-au pus pe dos aceste infasurari motorul s-a ars. Sunt sanse sa fi fost ars de la inceput. Link spre comentariu
xander1616 Postat Martie 22, 2015 Autor Partajează Postat Martie 22, 2015 Inseamna ca nu a avut ulei si sa gripat pistonu si implicit a blocat motorul. Acu nu mai poeneste deloc? Nu mai porneste, intr-un minut sa se gripeze nu prea as crede. Link spre comentariu
validae Postat Martie 22, 2015 Partajează Postat Martie 22, 2015 Dacă i s-a golit uleiul se gripează de nu se vede. Uleiul are rol de lubrifiere și de răcire a compresorului și motorului. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 22, 2015 Partajează Postat Martie 22, 2015 Gandeste ca el se invarte cam cu 2800 rotati pe minut din ce stiu . Si in consecinta si pistonasul are cam cam mare frecarea fara ulei si in 30 secunde se incinge fara racire si ungere . Link spre comentariu
xander1616 Postat Martie 22, 2015 Autor Partajează Postat Martie 22, 2015 @Intre C si A = 18,3 ohmi intre P si A= 37,9 ohmi intre P si C = 20,6 ohmi. Urmeaza sa ii fac o proba.@ Intre A si C era infasurarea principla . Intre P si C era cea de pornire care trebuie activata foarte scurt timp. Se punea la retea C si A si intre P si A se facea scurt cam o secunda, si motorul trebuia sa porneasca . Totusi rezistentele 18,3 si 20,6 sunt foarte propiate . deobicei nu este asa . Exista diferenta destul de mare intre ele . Daca s-au pus pe dos aceste infasurari motorul s-a ars. Sunt sanse sa fi fost ars de la inceput. Asa am facut si eu. Dacă i s-a golit uleiul se gripează de nu se vede. Uleiul are rol de lubrifiere și de răcire a compresorului și motorului. Ciudat, nu s-a incalzit deloc motorul. Ulei cred ca a avut din moment ce a fost demontat de pe un congelator. In fine faptul este deja consumat. Multumesc inca odata celor care m-au ajutat. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 22, 2015 Partajează Postat Martie 22, 2015 E nu se incinge exterior nu crede ca e lipit de carcasa are destul de mult spatiul ,si transferul termic e destul de mic Link spre comentariu
validae Postat Martie 22, 2015 Partajează Postat Martie 22, 2015 În interiorul carcasei ansamblul motor-compresor stă suspendat în trei puncte pe trei arcuri, astfel că temperatura motorului nu e egală niciodată cu cea a carcasei.Carcasa se încălzește de la uleiul fierbinte ce lubrifiază și răcește motorul și compresorul. Motorul avea un defect grav dacă într-un minut a ieșit fum din incintă.De obicei motorul mai are o siguranță termică în contact cu bobinajul, care trebuie să declanșeze la supraîncălzirea bobinajului. Link spre comentariu
Vizitator didiu Postat Martie 27, 2015 Partajează Postat Martie 27, 2015 Salut ma ajutati si pe mn sa il pornesc pe asta ? Link spre comentariu
validae Postat Martie 27, 2015 Partajează Postat Martie 27, 2015 Legi două fire la borna comună (cea de sus, față de care ai măsurat 13 și 17 Ohmi) și cea cu 13 Ohmi.Aceea va fi bobina care va fi alimentată continuu. Între borna care a rămas și cea cu rezistență de 13 Ohmi se pune un buton de sonerie ( contact momentan, fără reținere) . După cuplarea la rețea se apasă scurt butonul sau se face scurt între bornele respective o secundă și motorul trebuie să pornească.Am mai scris asta înainte, nu citești postările din urmă ? Link spre comentariu
Vizitator didiu Postat Martie 27, 2015 Partajează Postat Martie 27, 2015 am citit dar am masurat si nu imi dadea la fel + ca la colegu de mai sus era mufa infersata .. el avea 2 sus una jos eu am invers , multumesc mult incerc acum MMerge multumesc inca odata Link spre comentariu
fratie Postat Iulie 31, 2015 Partajează Postat Iulie 31, 2015 Salutare ! - Acum cu caldurile astea vreu sa montez un ventilator pe agregatul de racire , care sa porneasca odata cu motorul . - Problema este ca nu stiu daca motorul de Gorenje are acelesi borne cu Arctic , sau alte motoare de frigidere . - Este un STAS la bornenele motoarelor ? Multumesc . Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 31, 2015 Partajează Postat Iulie 31, 2015 Eu din cite stiu, pornirea se facea pe bobina cu rezistenta mai mica, ca sa aibe forta, si apoi raminea pe cea cu rezistenta mai mare (mentinere). Releul termic era inseriat cu alimentarea. Poate ma insel, dar eu asa testam compresoarele... Link spre comentariu
fratie Postat Iulie 31, 2015 Partajează Postat Iulie 31, 2015 Am inteles , daca nu ma insel , orice motor are 3 borne in mod sigur , doar ca acele borne trebuiesc identificate , si va rezulta : rezistenta mica (cea de pornire) , rezistenta mai mare (cea principala) , si o borna comuna . Ok , multumesc de informatii . Link spre comentariu
digix Postat Noiembrie 3, 2015 Partajează Postat Noiembrie 3, 2015 (editat) Am un asfel de compresor si a cam ramas fara ulei: http://www.amazon.de/Sil-Werther-Airbrush-Kompressor-SilAir/dp/B004974PS8 Uleiul recomandat de catre producator este: http://www.ilsb.tuwien.ac.at/safety/specs/SINCOM32E_CompressorFluid_en.pdf Nu gasesc in tara Sincom32E, daca cineva stie un echivalent il rog sa ma contacteze. Editat Noiembrie 3, 2015 de digix Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum