Vizitator robixd Postat Martie 20, 2015 Partajează Postat Martie 20, 2015 Salut as vrea sa imi fac un circuit cu un buzzer...va rog sa ma ajutati daca stie cineva o schema foarte simpla care sa functionele la 1.5 sau 3v Link spre comentariu
Mishu_17 Postat Martie 20, 2015 Partajează Postat Martie 20, 2015 Salut, am atasat o schema cu un circuit simplu cu 555 si buzzer. Din pacate nu se poate alimenta la 1,5 sau 3V ci se alimenteaza de la 5 la 15V. Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 20, 2015 Partajează Postat Martie 20, 2015 (editat) o schema cu un circuit simplu cu 555 si buzzer. In schema este figurat un difuzor nu buzzer.Exista si buzzere la tensiuni mai mari, Dvs. aveti deja unul, ce model? Editat Martie 20, 2015 de miron1947 Link spre comentariu
Vizitator robixd Postat Martie 20, 2015 Partajează Postat Martie 20, 2015 eu nu am buzzer as dorii sa fac unu dar sunt incepator si schema ma depaseste Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 20, 2015 Partajează Postat Martie 20, 2015 (editat) In ce sens va depaseste? Puteti realiza schema asa cum este cu un difuzor mic(0,25-0,5W). Cum doriti sa utilizati acest montaj, ca alarma? Editat Martie 20, 2015 de miron1947 Link spre comentariu
Vizitator robixd Postat Martie 20, 2015 Partajează Postat Martie 20, 2015 eu ma refer ca ma depaseste circuitul de tip 555 nu am de unde sa fac rost de unul eu m-am referit la ceva compus dintr-un difuzor mic o baterie de 9v si un intrerupator sau inca ceva rezistente transistori sau ceva ca de astea am Link spre comentariu
dan-a2 Postat Martie 20, 2015 Partajează Postat Martie 20, 2015 http://www.elforum.info/topic/86201-schema-buzzer-3v/ Link spre comentariu