Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

salut all,sunt incepator,am si eu nevoie de cateva sfatuuri

Vizitator adrianpruna

Postări Recomandate

Vizitator adrianpruna

salutma numesc adrian , si am si eu o rugaminte la voi , sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi , am niste incinte de la un prieten , si vreau sa cumpar si eu cele necesare...sami dati niste idei , difuzoare , filtru daca este nevoie , activ sau pasiv , accesorii , de toate natiile , ot ce merge pus pe ele:dIncintele au urmatoarele dimensiuni :1000 mm inaltime , 270 latime , si 270 adancimegaurile ptr difuzoare sunt in numar de 3 si anume : 2 de 180 mm(adica difuri de 200 mm) , un tweeter de 80 mm adica 100 mm , si gaura ptr tun de bass de 95 mmastept un pic de ajutor , va multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• CBI

4

• adi_0106

3

• radue

1

• neinvins

1

Top autori în acest subiect

Vizitator adrianpruna

cati bani esti dispus sa bagi in difuzoare + filtre ?

pai mam gandit , si bag oricat , pot sa le iau si treptat ...nu trebuie toate odata , dar macar sa le fac calumea intelegi???multam
Link spre comentariu

De ce ai pus acest titlu topicului ?Daca nu raspundea nimeni il stergeam ( am mai sters cateva aproximativ asemanatoare )...Daca ar pune toti asemenea titluri oare cum crezi ca ar arata forumul ?

Link spre comentariu
Vizitator adrianpruna

hai sa zic ca as da 150 ron pe un dif. , nush exact cati bani as baga ....cum am mai zis le pot lua pe rand....multumesc...de ce am pus numele asta topicului???am crezut ca asa este bine...nush sa zic de ce...asta mia venit in minte...multumesc ca nu lai sters , toata stima

Link spre comentariu

incinta asta a ta are vreo 72 L .... ceea ce e destul de mult pt 2 difuri de 8"am incercat sa simulez cu sb-8 si cu 200lrbh de la kon si ..... is aiurea ... nu mergnu stiu ce sa zic ....Vasile - ai tu ceva pt incinta asta ?

Link spre comentariu