Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automatizare lift sau elevator

Vizitator vitus

Postări Recomandate

Vizitator vitus

Buna ziua lucrez la o firma de automatizari sunt incepator si mi-au dat o tema . Sincer as avea nevoie de niste sugesti din partea cuiva care se pricepe.

In principiu este vorba despre un santier unde este o cladire in constructie cu 6 nivele si este nevioe de un elevator sau lift pt a cara materiale. Acel lift este dar trebuie facuta automatizarea , este un panou cu 2 butoane pt urcare si coborare  si un muncitor estimeaza cand ajunge la un anumit etaj si il opreste. Ce echipamente imi mai trebuiesc pt a face o automatizare cu releu programabil logo de la siemns si treaba mea ar fi sa fac logica din logo.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ratza

1

• miron1947

1

• Ticu

1

• cristianvalentin

1

un panou cu 2 butoane pt urcare si coborare  si un muncitor estimeaza cand ajunge la un anumit etaj si il opreste

Cea mai simpla solutie ar fi un panou de afisaj comandat de senzori, pentru momentul cand a ajuns in statia dorita.

Editat de miron1947
Link spre comentariu

Pai daca vrei sa functioneze la fel ca un elevator pentru persoane iti mai trebuie cativa senzori in plus si niste butoane. Motorul care antreneaza elevatorul este un motor cu doua viteze. La ficare etaj ar trebuii sa ai un senzor ca  PLC-ul sa stie unde e platforma astfel incat cu un etaj inainte sa comute viteza motorului pentru a frana . Ar trebuii sa ai un senzor de prezenta care sa depisteze daca sunt persoane/materiale in lift , un senzor pentru usi , plus niste butoane in cabina  de selectare a etajului dorit si butoate la fiecare nivel pentru a chema elevatorul. Asta ar fii o idee de automatizare :aplauze :aplauze

Link spre comentariu