Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sa inlocuim benzina !


Gerula

Postări Recomandate

Nu stiu ce ai inteles tu , se pare ca nu mare lucru din moment ce nu dai o explicatie valabila celor spuse de mine . Deci ideea ar fi ca (1) se descompune apa in oxigen si hidrogen prin electroliza folosind bateria masinii , iar hidrogenul rezultat se arde rezultand din nou apa. (2)E clar ca energia rezultata din arderea hidrogenului ( reactia inversa electrolizei ) e mai mica decat energia consumata pentru al produce . (3)Energia asta e folosita la deplasarea masinii si o parte reincarca bateria. Asta deja e imposibil , nu are destula putere o bateria obisnuita sa descompuna destula apa pentru a sustine deplasarea masinii .(4)Si daca ar avea , ce faci dupa ce se descarca ca nu va tine mult , cum o reincarci ?

1. da, dar nu direct!!! cu ce poate direct bateria masinii poti cel mult face electroplacari, in strat foarte subtire si intr-un timp foarte lung!! ia mai citeste ce scrie in pdf-ul ala!!!

2. nici eu, nici gagiu' nu pretindem altceva!!! insa daca te prind ca incepi sa bati campii ca benzina sau motorina dau randament 100%, te mananc!!!!!

3. devine o obsesie la tine!!! tu chiar n-ai auzit de smps-uri??? omu' ala foloseste o versiune foarte simplificata de smps, asemenatoare cu ce vezi tu toata ziua in etajele de FIT din tembelizoare!!! atat ca nu foloseste integratele alea supersmechere si diodele lu peste, ci componente banale. presupun ca asta iti pute, de fapt!!!

4. si daca ramai fara benzina in rezervor, in mijlocul campului, cum reincarci rezervorul ala??? nu cu canistra aia plina, plasata strategic in portbagaj??? unde pui ca aici e vorba de apa, asa ca daca esti pe-aproape de un rau, lac, baltoaca, iei apa aia, eventual o filtrezi, ceva, si gata!!! deci, care-i problema??? si apropo, nu zice nicaieri sa arunci alternatorul!!!

 

depanatorule, iti repet:

amuzant, nu... nu cite?ti ce scrie în pdf-ul ?la, cite?ti ce vrei tu s? scrie... typically human!!! :smt021

sau mai clar: CEL CARE A FACUT PDF-UL ALA NU PRETINDE NICAIERI CA ASTA E SOLUTIA FINALA, CARE ITI PERMITE SA NU MAI CUMPERI BENZINA/MOTORINA/ETC!!! DIMPOTRIVA, SFATUIESTE PE CEI CARE VOR SA INCERCE SA PASTREZE SUBANSAMBLELE CE SE VOR INLOCUI IN BUNA STARE, SI SA NU SE BAZEZE EXCLUSIV PE MODIFICARILE PREZENTATE!!!

 

sper ca de data asta e vizibil.

si daca vi se pare grele cu engleza asta, am sa ma amuz sa traduc pdf-ul ala...

 

ps sorin6, nu ma dau de nici un fel de specialist!!! insa am gasit intamplator pdf-ul, am zis sa-l iau si sa-l citesc, si nu mi s-a parut nimic tras de par in toata expunerea aia!!! macar in privinta partii pur electrice pot spune ca nu e nici o hiba, ma rog, calculele de randament, etc. sunt altceva. si in privinta partii mecanice, aici chiar nu suflu, ca nu sunt nici macar sofer amator, ce sa mai zic de mecanic auto, sau altceva!!!

 

btw, vad ca, deocamdata, s-au limitat comentariile la clasicele "nu are prefata scrisa de dr. docent crapdindeal, deci nu e de bagat in seama".

daca ar fi avut vre-o 200 de pagini cu integrale si parametri de care numai Al de Sus si autorul stiu ce-or insemna, vi s-ar fi parut mai credibil??? :smt021

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 284
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • aygun

    27

  • The Stressmaker

    23

  • vfp_mihai

    19

  • TESSLA

    13

Top autori în acest subiect

Vizitator sorin6

Fiecare are la coltul strazii un geniu care se plimna cu o masina cu H2O :weedman: Acum vreo 25 de ani "cunostea" taica-meu un "geniu" din asta, degeaba i-am spus sa-si puna la contributie bunu' simt tehnic, ca nu aveam cu cine (e inginer constructor, deci se pot avea minimul de prretentii...)Astfel de aburelii sunt "persistente" in imaginarul colectiv, doar suportul barfelor de bodega a fost trecut pe internet :smt005 Inutil de precizat ca pe Einstainu' ala de mahala l-au furat martienii, ca nu s-a ma auzit de el... :smt012

Link spre comentariu

HHO folosit ca si combustibil pentru motoarele cu ardere interna e o prostie. Practic este dovedit ca motorul poate finctiona cu HHO dar la un moment dat se va opri nemaiavind energie electrica. Si atunci ce fac? Alt acumulator incarcat? Nu e mai simplu direct un autovehicul electric?

 

Cu putina munca poate iese un aparat de sudura mic si elegant. Userul Attic poate da amanunte despre un asemenea aparat de sudura, pe vremuri avea in laboratorul AMC un asemenea aparat, parca lipea plastic, nu cunosc amanunte.

 

Edit: Sorin6 sunt de acord cu tine dar te rog fi mai calm. Pina acum s-a discutat despre HHO ca fiind o solutie functionala, atita timp cit nimeni nu pretinde ca e perpetuum mobile totul e in regula. Discutam solutii functionale. Motorul cu aburi, GPL, hidrogen, ulei de rapita, toate sunt solutii functionale.

Link spre comentariu

Mitul se perpetua din cauza ca lumea are in general cunostiinte putine de chimie , nu intelege ca arderea hidrogenului 2H + O = H2O e inversul reactiei de separare a hidrogenului de oxigen ( electroliza ) H2O = 2H + O si crearea legaturii chimice produce exact aceeasi energie cu cea necesara ruperii ei. Deci nu se castiga nimic in urma reactiei duble .

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Cand mi-am luat Diesel de mers la lucru, imi frecam mainile ca o sa pot sa pun in el ulei alimentar... intre timp, pretul acestuia a depasit cel al motorinei... :smt014 Deci... am dat o lovitura mortala ecologiei... :weedman:

Link spre comentariu

Nici ecologistii nu mai sustin in ultimul timp biocombustibilii . Probabil se va renunta la ei , presupun cultivarea unor suprafete uriase de teren agricol , de aici scumpirea alimentelor , defrisari. N-o sa prindem ziua cand masinile vor circula cu etanol sau uleiuri vegetale :smt003

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Nici ecologistii nu mai sustin in ultimul timp biocombustibilii . Probabil se va renunta la ei , presupun cultivarea unor suprafete uriase de teren agricol , de aici scumpirea alimentelor , defrisari. N-o sa prindem ziua cand masinile vor circula cu etanol sau uleiuri vegetale :smt003

*Functionarea cu ulei este UNA din alternative (mai ales ca se poate folosi ulei uzat...) si desigur ca nu va acoperi niciodata 100% din cereri...Iar cu politica UE de subventionare a taranilor ca sa NU cultive, terenul s-ar gasi si el, fara consecinte pentru pretul mancarii, dar cu scaderea impozitelor prin non-subventionarea lenevelii...
Link spre comentariu

Iar cu politica UE de subventionare a taranilor ca sa NU cultive

Despre ce este vorba? Cum adica subventii sa nu cultive? Va rog sa fiti intelegatori cu mine si sa-mi explicati ca la prosti, ca nu ma uit la stiri mai des de 2-3 ori pe an si sunt complet rupt de "realitate".
Link spre comentariu

Cam la asta ma refeream . Biocombustibilii erau considerati solutia minune , dar se pare ca nu e asa. Nu demult am auzit la TV o stire cum ca EU va renunta la la idee. Chiar daca exista teren necultivat e extrem de putin pentru o productie la scara mare .

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Iar cu politica UE de subventionare a taranilor ca sa NU cultive

Despre ce este vorba? Cum adica subventii sa nu cultive? Va rog sa fiti intelegatori cu mine si sa-mi explicati ca la prosti, ca nu ma uit la stiri mai des de 2-3 ori pe an si sunt complet rupt de "realitate".
*

Simplu, daca ai pamant, ti se dau bani sa lasi sa creasca buruieni pe el, daca ai vaporas de pescuit, bani ca sa ramana in port, si asta ca sa se evite supraproductia :smt022 Pe banii contribuabilului evropean, evident... :smt021

Faza "taraneasca" se cheama "politica agricola comuna", cea pescareasca... habar nu (mai) am... :smt014

 

Depanatorule, nu crede tot ce se spune la TV, asi impinge ideea mai departe, nu crede NIMIC sau crede CONTRARIUL... :weedman:

Link spre comentariu

Scuze , presupuneam ca discut cu fiinte rationale , nu mai am nimic de comentat . Multe prostii sunt pe internet , bine ca are cine le gasi :smt003

si eu... moama, ce ne-am mai inselat!!!! :smt012

amandoi!!!

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Nici ecologistii nu mai sustin in ultimul timp biocombustibilii . Probabil se va renunta la ei , presupun cultivarea unor suprafete uriase de teren agricol , de aici scumpirea alimentelor , defrisari. N-o sa prindem ziua cand masinile vor circula cu etanol sau uleiuri vegetale :smt003

In Brazilia se foloseste etanol din trestie de zahar si este acoperit in jur de 40% din consumul total de combustibil.
Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Da, dar si metodele de cultivare hiper-intensiva sunt puternic ne-ecologice, au si teren in prostie in raport cu populatia, iar muncitorii agricoli din bidonvilleuri lucreaza in conditii de care nici un european nu le-ar accepta... :smt011*Asa, ca idee, teoretic se pot face centrale hidro-electrice in Sahara (daca cauti bine sigur gasesti pe undeva vreun "iluminat" sa iasa cu ideea, problema este... daca merita... :weedman:

Link spre comentariu

40% din consumul unei tari sarace ca Brazilia nu e chiar asa mult , si sa nu uitam ca tara are clima ecuatoriala potrivita pentru cultivarea trestiei de zahar , care oricum creste spontan acolo. Dar porumbul necesita multe lucrari , pesticide etc si pe hectar se obtine jumatate din cantitatea de etanol ce s-ar obtine din trestie. Eu unul n-as vrea sa dispara padurea amazoniana de tot din cauza biocombustibililor.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări