Adi Florin Postat Aprilie 3, 2007 Partajează Postat Aprilie 3, 2007 Alcoolul etilic se poate obtine din orice cereala, nu doar din trestie de zahar. Link spre comentariu
d2134 Postat Aprilie 3, 2007 Partajează Postat Aprilie 3, 2007 Alcoolul etilic se poate obtine din orice cereala, nu doar din trestie de zahar.Din cereale iese secarica. Vinzi un litru de secarica, cumperi doi de benzina. Cu accize cu tot! Link spre comentariu
Vizitator sinergicus Postat Aprilie 5, 2007 Partajează Postat Aprilie 5, 2007 Salutare;sint nou pe aici.Vad ca va framinta si preocupa modalitati de reducere a consumului de combustibil si daca e posibil,inlocuirea lui. Daca as avea masina, m-ar preocupa si pe mine mai mult :tonqe: . Pina una alta,aflati ca NASA a scos pe piata nu de mult un catalizator pentru combustibil care are proprietatea de a scadea consumul cu circa 7-14% (frcvent se obtine 10% ),creste cifra octanica la benzina ,creste puterea motorului cu peste 3% si reduce foarte mult noxele eliminate prin arderea combustibilului. Catalizatorul respectiv a fost folosit pina acum 2 ani doar la motoarele racheta.Acum poate fi gasit si pe piata. Partea buna este ca acest produs a inceput sa se vinda si la noi in tara :yawinkle: Pentru marii consumatori de combustibil,acest produs reprezinta un potential economic deosebit iar pentru cei ce il comercializeaza,un potential financiar... Nu va ascund faptul ca din ratiuni financiare m-am afiliat cu ei.Ma intereseaza si pe mine aspecte legate de free energy ;pentru a aprofunda domeniul , pentru a face experiente serioase e nevoie de o finantare pe masura. Exista si alte metode care reduc consumul de combustibil chiar cu un procent mai mare decit aceste produse de care va vorbeam ,dar trebuie aprobate de organele in vigoare.Oamenii trebuie sa aiba garantia ca ce baga in combustibil nu le strica motorul. Siteul lor este http://www.saversgas.myffi.biz/en/ Referitor la hidrogen folosit in motor din ce am citit eu ,se pare ca e posibil si chiar destul de usor de obtinut un dispozitiv care sa alimenteze masina cu Hidrogen;problema e ca hidrogenul imbatrineste metalul si-l face casant .Prin urmare motorul trbuie tratat ceramic pentru al proteja. Iata citeva linkuri cred eu interesante http://www.hydrogen-boost.com/?gclid=CJ ... ZgodnVoEfQ http://freeenergynews.com/Directory/Hydrogen/index.html http://peswiki.com/energy/PowerPedia:Hy ... rittlement Pina se va inlocui benzina si motorina cu altceva, eu zic ca produsele scoase de NASA pe piata sint o alternativa convenabila ;ce ziceti? Link spre comentariu
Adi Florin Postat Aprilie 7, 2007 Partajează Postat Aprilie 7, 2007 Super tare. Daca intradevar face tot ce zic ei pe site ca face, e tare pastila aia catalizatoare. Link spre comentariu
Gerula Postat Aprilie 11, 2007 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2007 http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?s ... =5896&st=0 Link spre comentariu
Vizitator sab0tag3 Postat Noiembrie 26, 2007 Partajează Postat Noiembrie 26, 2007 aduc in actualitate discutia printr-o intrebare legata de genratorul de Hidrogen. A incercat cineva celebra "cold fusion" ??? sunt curios pt ca vreau sa experimentez un aparat de sudura cu H, (obtinut prin clasica electroliza a apei) Link spre comentariu
johnny79 Postat Februarie 27, 2008 Partajează Postat Februarie 27, 2008 Frumos catalizatorul propus de NASA,doar sa nu aruncam si noi motorul masinii,cum arunca ei rachetele la care au folosit acest catalizator :weedman: :smt017 Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 28, 2008 Partajează Postat Februarie 28, 2008 aduc in actualitate discutia printr-o intrebare legata de genratorul de Hidrogen. A incercat cineva celebra "cold fusion" ??? sunt curios pt ca vreau sa experimentez un aparat de sudura cu H, (obtinut prin clasica electroliza a apei) Stai linistit ca nu-ti iese energie din nimic. Daca vrei sa faci aparat de sudura cu HHO vezi ca bubuie daca nu-i pui o supapa antiexplozie pe furtunul de alimentare. Poate fi improvizata dar trebuie neaparat supapa antiexplozie altfel BUBUIE RAU, mai rau decat iti imaginezi si suficient de tare cat sa iti rezolve definitiv toate problemele. Link spre comentariu
MifTy Postat Februarie 29, 2008 Partajează Postat Februarie 29, 2008 aduc in actualitate discutia printr-o intrebare legata de genratorul de Hidrogen. A incercat cineva celebra "cold fusion" ??? sunt curios pt ca vreau sa experimentez un aparat de sudura cu H, (obtinut prin clasica electroliza a apei) Stai linistit ca nu-ti iese energie din nimic. Daca vrei sa faci aparat de sudura cu HHO vezi ca bubuie daca nu-i pui o supapa antiexplozie pe furtunul de alimentare. Poate fi improvizata dar trebuie neaparat supapa antiexplozie altfel BUBUIE RAU, mai rau decat iti imaginezi si suficient de tare cat sa iti rezolve definitiv toate problemele. dac? era a?a nu mai aveai nici un fel de 220 la priz?, de fapt nu mai aveai nici o priz?, c? nu aveai nici termocentrale, nici hidrocentrale, nici... !!!?i mai r?u de atât, oamenii n-ar fi folosit în vecii vecilor focul!!!! io... scotocind pe net, am dat peste un pdf, pe care-l supun aten?iei domniilor voastre. da, l-am ob?inut moca, n-a fost nevoie decât s?-l descarc... dar tre' citit cu aten?ie. mie, la prima citire, mi s-a p?rut destul de ok... citi?i ?i voi. Link spre comentariu
cipcirip Postat Februarie 29, 2008 Partajează Postat Februarie 29, 2008 ...la cit de repede se produce H si O prin electroliza, nu stiu, zau.... Link spre comentariu
Depanatoru Postat Februarie 29, 2008 Partajează Postat Februarie 29, 2008 Ca sa descompui apa in hidrogen si oxigen trebuie mai multa energie decat rezulta din reactia inversa ( exista pierderi ) , deci nu vad cum ar putea functiona :smt017 . Ce e descris acolo pare un perpetuum mobile :smt003Exista motor cu hidrogen , dar nu se optine pe masina , se incarca la pompa. Bineinteles ca rostul e reducerea poluarii , nu e free-energy. Link spre comentariu
MifTy Postat Februarie 29, 2008 Partajează Postat Februarie 29, 2008 nu scrie nic?ieri în pdf-ul ?la c? ai putea prelua curentul rezultat ca s? înlocuie?ti bateria, deci, de unde-ai scos-o cu "perptuum mobile"???e o posibilitate, ok, dar gagiu' nu se complic?!!în plus, nu sus?ine nici pe departe c? aia e "solu?ia final?", c? gata, nu mai ai nevoie de benzin?!!!!amuzant, nu... nu cite?ti ce scrie în pdf-ul ?la, cite?ti ce vrei tu s? scrie... typically human!!! :smt021 Link spre comentariu
Depanatoru Postat Februarie 29, 2008 Partajează Postat Februarie 29, 2008 Nu stiu ce ai inteles tu , se pare ca nu mare lucru din moment ce nu dai o explicatie valabila celor spuse de mine . Deci ideea ar fi ca se descompune apa in oxigen si hidrogen prin electroliza folosind bateria masinii , iar hidrogenul rezultat se arde rezultand din nou apa. E clar ca energia rezultata din arderea hidrogenului ( reactia inversa electrolizei ) e mai mica decat energia consumata pentru al produce . Energia asta e folosita la deplasarea masinii si o parte reincarca bateria. Asta deja e imposibil , nu are destula putere o bateria obisnuita sa descompuna destula apa pentru a sustine deplasarea masinii .Si daca ar avea , ce faci dupa ce se descarca ca nu va tine mult , cum o reincarci ? Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 29, 2008 Partajează Postat Februarie 29, 2008 Hidrocentralele si termocentralele de care vorbeste Mifty sunt operate de personal calificat de-a lungur multor ani si au niste regulamente de operare cel putin la fel de stricte daca nu mai stricte decat armata sau contrainformatiile. In plus mai au o multime de protectii automate pentru prevenirea accidentelor. Pana si banala priza este cat se poate de periculoasa daca nu sti sa te porti cum trebuie cu ea. In plus are si o protectie, siguranta fuzibila. Nu te gandi la tine, care umbli cu curentul electric de cand te stii, gandeste-te la cei care nu inteleg perfect fenomenele si care experimenteaza pentru prima oara cu HHO. Pentru cine nu crede ca gazul HHO poate fi periculos si poate face BUM: http://www.youtube.com/watch?v=s4XYhNdD ... re=related Eu nu i-am zis sa renunte la idee, multe lucruri sunt periculoase, i-am zis doar sa foloseasca protectii care sunt considerate obligatorii. Atentia nu este suficienta. In mod similar as avertiza pe cineva care vrea sa-si faca pentru prima oara o instalatie electrica in casa sa nu uite sa puna sigurante fuzibile. Link spre comentariu
Ovidanie Postat Februarie 29, 2008 Partajează Postat Februarie 29, 2008 Este cineva in Suceava care momentan experimenteaza utilizarea HHO drept combustibil pentru motoare. Vreau sa va spun ca discutia a inceput cu supapele antiexplozie! Sunt foarte importante, nu va jucati! Dan, asta este numele persoanei in discutie avea trei filtre antiexplozie, primul cu apa, filtrul numarul 2 era facut dintr-o piatra-filtru, din cele folosite in acvarii pentru a dispersa aerul in bule foarte fine. Filtrul numarul trei era o supapa antiexplozie industriala dar poate fi foarte uspr facut dintr-un tub de cupru cu diametrul 15-20mm si lungime 80-100mm tub in care introduceti span de bronz sau mai bine burete de sirma, din ala folosit la spalatul vaselor. Atasez doua fisiere, poate sunt interesante. http://www.ovidanie.evonet.ro/Diverse/D9.doc http://www.ovidanie.evonet.ro/Diverse/hho%20super.pdf Si inca ceva, HHO poate fi folosit la suduri fine, m-am jucat putin, pe post de arzator aveam un ac de seringa, flacara e punctiforma, foarte stralucitoare si extrem de fierbinte, topeam sticla si terminalele componentelor electronice. Miine trec pe la Dan si-i voi face o invitatie sa se alature noua, aici pe forum. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum