Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sa inlocuim benzina !


Gerula

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 284
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • aygun

    27

  • The Stressmaker

    23

  • vfp_mihai

    19

  • TESSLA

    13

Top autori în acest subiect

Ori alcool ori bnezina!Nu amestecate!Am inteles bine nu?Eu ma gandeam sa mai fac un mic rezervor pe moto, si acolo sa bag alcool, cand vreau pe benzina dau de un mic robinet, cand vreau alcool dau in sensul celalat!Oare alcoolul este mai puternic fata de benzina? ceva CP in plus? dar consumul? :nebunrau: :rade:

Link spre comentariu

Daca alcoolu are aceiasi viteza de ardere ca benzina este ok daca nu trebue sa reglezi avansu la sistemu de aprindere care da momentu la care bujiea da scanteia pentru a aprinde amestecu combustibil aflat in cilindru .Daca cantitatea de aer din cilindru care arde benzina poate arde aceiasi cantitate de alcool este ok daca nu trebue sa umbli la jiglerele carburatorului ,o cantitate ce combustibil prea mare face ca sa iasa pe esapament combustibil ne ares si deci risipa plus combustibilu ne ars poate trece printre segmenti in baia de ulei ,o cantitate de combustibil prea mica are ca efect diminuoarea puteri motorului ,daca diferenta nu este prea mare se poate regla din surubul pentru reglarea cantitati de combustibil care este pe carburator .Cam asa stau lucrurile fai o proba si daca vezi ca merge aproximativ cam ca benzina o reglezi putin si dai talpa si claxon .

Link spre comentariu

Am stat si mam mai documentat, si am ajusn la concluzia urmatoare:Se merita sa incerci un combustibil care 80% sunt posibilitati se mearga, o data ce reglezi , modific zigloare , avans.....etc , pai ramai pe combustibilul respectiv!La mine sta altfel treaba, eu vreau si cu benzina si cu alcool, cea ce este cam greu de crezut ca ar merge fara nici o modificare, si asa am decis sa raman la benzina din mai multe motive, incercand sa il fac sa functioneze pe alcool, poate nu reusesc si nu va mai merge nici pe benzina decat dupa inlocuirea pieselor modificate, de ex daca umblu la carburator la jiglere sa le maresc gaurile , autmoat , alte juglere, asta ca exemplu, ce sa mai zic de avans de la CDI si multe altele.Deci cum a zis un user mai sus, da ca ai un motor pentru "practica" e bine , daca nu ramai asa.Eu nu am motor de practica, deci stiti raspunsul!In rest multumesc de sfaturile date si poate va citi cineva itneresat si dispus sa incerce si poate revine cu niste rezultate!

Link spre comentariu

nu am incercat dar pe youtube sunt multe scheme de convertoare de hidrogen pt masina hidrogenu se obtine prin electroliza si este strans intrun mic recipient.sunt si module gata facute sunt si scheme chiar si pt masinile cu pc de bord unde se lega de la acceleratie un modul se schbimba firele din senzorii de esapament se mai trag fire pe la snezorii de oxigenam avut schemanam incercatca randament acm depinde de masina si de cat de bine e instalatcautati pe youtube water for gas , h2o for gas, h2o car

Link spre comentariu

cautati pe youtube water for gas , h2o for gas, h2o car

youtube= bullllll shitsssss iar va luati numai dupa prostii, aias facuti sa prostesca lumea si sa faca reclama la un produs .spor la treaba numai bine
Link spre comentariu

@Cilibiu: daca stai la casa si ai posibilitatea sa obtii usor acel alcool de ce nu il folosesti la incalzire? Chiar daca ai centrala pe gaze probabil in casa mai exista o soba "de rezerva in caz ca..." care poate fi adaptata usor pentru arderea alcoolului. Daca in zona sunt frecvent caderi de tensiune atunci un generator modificat pe alcool e numai bun. Daca ai ocazia sa faci rost de el de ce sa nu-l folosesti, nu neaparat la auto.Cat pentru voi cei care cred in metoda cu "combustibil din apa" sau HHO, nu mai poluati forumul asta cu toate tampeniile pe care le vedeti pe iutub. Luati o carte de chimie si de fizica de liceu ca sa va lamuriti si faceti un calcul energetic global ca sa aflati randamentul acestei metode. Veti constata cu surprindere ca adaugand generatorul de HHO randamentul global scade sub cel initial. De ce? Va las pe voi cei care iau de buna informatia de pe iutub sa decoperiti raspunsul.

Link spre comentariu

Eu stau la bloc, deci exclus soba, am centrala de apartament, daca cade tensiunea am ups cu bateri de masina, nu pot pune generatorul in casa, deja foarte mult zgomot!Eu fac rost de el moka dar nu in cantitati uriase, sa zic cam 3-5l pe saptamana, si nui sigur ca in fiecare saptamana am , de acea imi trebuia bi-combustibil, si benzina si alcol, asa sa modific doar petnru alcool nu prea se merita, daca sa zic asa nu mai imi aduce alcool respectivul? Raman in pana de "benzina"? de acea , nui alcoool e benzina, si viceversa, dar decat numa pe alcool , prefer numai pe benzina, am benzinaria la 2km de mine, alcoolul vine de la ceva distanta!Oricum mersi de ajutor si sfaturi!

Link spre comentariu

De combinat nu stiu daca merge, ce citisem pe sit-ul respectiva, parca asa intelesesem , alt user de aici mia dat de inteles ca ori una ori alta, nu combinate.Intradevar pot sal vand, adik chiar am si vandut, nu stiu cati au cerut dar tin minte ca am dat 2 litri in 1 luna, deci nui prea rentabil, tinand cont ca dadeam cu 8 lei litrul!Dar in fine, sa revenit la ale noastre!

Link spre comentariu

Am terminat de citi un topic de pe un alt forum, care se vorbea de chestia cu alcolul si benzina la masini pe benzina, si din cate vad eu sunt doua metode:1. Se baga alcool in benzina pentru curatarea "instalatiei", dar doar 1L de alcool la 30l benzina.2.Se baga alcol in benzina iarna ca sa nu inghete apa din benzina pe conducte, sau pentru eliminarea condesului din rezervor!Deci la mine rezervorul este de 15 L, ar fi cam 500ml de alcool.Iar ce se zicea in topicul respectiv, alcoolul izopropilic este cel mai bun pentru punctele de mai sus!deci in curt, daca vreu sa curat e OK, dar pentru uz nu este indicat, decat cu modificari adecvate!Mersi Dr.L de ajutor!

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
Vizitator dan2000

eu am probat cu ulei de porumb (asta a fost cel mai ieftin la magazinul de langa mine) pe un generator diesel de 120kw, a pornit la fel ca si cu motorina. de atunci (2 saptamani) merge pe ulei cate 2-8 ore pe zi fara probleme. nici macar nu stiu ce tip de ulei e asta care il am acum ...la cumparat sefu pe cel mai ieftin. acum e cald dar la iarna probabil ca nu va mai porni asa ca am inceput sa mesteresc un incalzitor . cand motorul e rece o sa folosesc o rezistenta iar cand se incalzeste folosesc apa din instalatia de racire a motorului.

Link spre comentariu

Iarna in rezervor o serpentina de apa calda de la racirea motorului dar la inceput trebue sa incalzesti filtrele si pompa de injectie altfel se blocheaza filtrele cu uleiu care este prea gros iarna .Eu am folosit ulei la un tractor dizel si miosea a seminte prajite .

Link spre comentariu

salut dan , nu stiu daca ai citit tot topicul dar parca scrisesem eu ceva in legatura cu uleiul folosit in amestec cu motorina ca si carburant DOAR la motoarele diesel ,eu am folosit ulei uzat de la fast-fooduri ulei de palmier , merge mult mai bine decat cu cel de floarea soarelui , o alta remarca ar fi ca daca este ars mi sa parut mult mai bun , am folosit si ulei direct din magazin dar nu mi sa parut asa de bun fata de cel uzat, aceeasi solutie am aplicato si eu pentru incalzirea uleiului ,lam incalzit cu antigelul din instalatie , totusi te sfatuiesc ,pentru ca ai un mare avantaj(se foloseste la generator care e fix nu masina) sa faci o instalatie care sati alimenteze generatorul cu motorina mai intai pentru pornire apoi sa comuti pe alt rezervor (hai ca nu e greu ceva rubineti si gata ) iar atunci cand hotarasti sa opresti motorul sal lasi sa merga cel putin 5 minute pe motorina pentru a elimina tot uleiul din filtrul de carburant si pompa de injectie ,pentru incalzirea uleiului incearca pe la returul motorului care ajunge la vasul de expansiune un cilindru metalic inchis minim de 4 -5 litri in care sa introduci o serpentina (de circa 5 metri lungime diametrul 8 mm de cupru) prin care va trece uleiul , cilindrul sa fie vertical iar antigelul fierbinte bagat pe sus returul pe jos , iar la carburant motorina din rezervor sa intre pe jos si sa iasa spre pompa pe sus ,asa vei obtine o temperatura mult mai buna ,si sa nu depaseasca 70 grade cilindrul sa fie izolat termic astept poze sunt curios ce iese. SPOR LA TREABA

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări