powerlight Postat Martie 4, 2015 Partajează Postat Martie 4, 2015 (editat) Sal'tare,stie cineva care sunt intrarile de curent si care sunt iesirile ce comanda becurile acest releu?termenii aia nu-mi suna cunoscuti. Daca s-ar putea sa-mi explicati exact cum este poza adica pinul stanga jos bla bla bla. Multumesc anticipat Editat Martie 4, 2015 de powerlight Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 4, 2015 Partajează Postat Martie 4, 2015 (editat) Daca nu scrieti si codul lui, este dificil, dar din ce-mi aduc aminte, 30 este un plus permanent si 31 masa. Editat Martie 4, 2015 de miron1947 Link spre comentariu
powerlight Postat Martie 4, 2015 Autor Partajează Postat Martie 4, 2015 1388533 codul releului Link spre comentariu
powerlight Postat Martie 4, 2015 Autor Partajează Postat Martie 4, 2015 (editat) L-am alimentat la pinii mentionati dar nu tacane,si l-am probat intr-o masina inainte sa-l iau,evident este functional.Sa mai fie comandat de alt releu? Editat Martie 4, 2015 de powerlight Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 4, 2015 Partajează Postat Martie 4, 2015 (editat) Nu cred ca acei pini sunt pentru alimentarea bobinei, daca aveti un ohmetru, verificati intre care pini aveti cca.70 ohmi si acolo sunt capetele bobinei. La relele uzuale(acesta pare unul special, cred ca de semnalizare), bobina are terminalele 30 si LA din schita Dvs., verificati. Editat Martie 4, 2015 de miron1947 Link spre comentariu
powerlight Postat Martie 4, 2015 Autor Partajează Postat Martie 4, 2015 Bun,am reusit sa-l alimentez la pinul 30+ si 31- cu punte intre WB SI RE si-mi da pe RA semnal,releul acesta are 2 bobine din cate am vazut eu doar una este actionata dar daca o actionez manual si pe cealalta semnalul luminos devine mult mai "intens" cum as putea sa-l fac sa ramana asa ? Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 4, 2015 Partajează Postat Martie 4, 2015 (editat) Nu stiu, dar daca-l desfaceti puteti sa-i prelevati schema conexiunilor interne. P.S. Daca Dvs. doriti sa-l utilizati ca un simplu releu(acesta cred ca este pentru semnalizare), mai bine cumparati unul, http://www.adelaida.ro/releu-auto-12vdc-ld-12p-30a-spdt.html costa 9 lei. Editat Martie 4, 2015 de miron1947 Link spre comentariu
tpc Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 (editat) Va salut . Sunt incepator si as vrea sa ma ajutati daca se poate . Vreau sa alimentez bricheta auto astfel ca aceasta sa functioneze numai cand este pus contactul auto. Voi folosi un releu in acest scop , cu bobina alimentata de pe unul din firele pe care am tensiune dupa ce am pus contactul . Ma gandesc ca un releu de 30A este de ajuns . Am vazut ca sunt relee auto care rezista la acelasi amperaj , diferenta intre ele fiind rezistenta bobinei . Intrebarea este cat de mult conteaza rezistenta bobinei releului in buna funcionare a acesutia .Cele care au o rezistenta mai mare consuma mai mult sau mai putin ? Este vorba de Ford Focus 2002. Oare este ok daca bobina releului o comand de pe + unitatii radio care merge cu contactul pus . Va multumesc Editat Noiembrie 14, 2015 de tehniumpc Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 Ar fi util să aibă o rezistenţă a bobinei cât mai mare, fiindcă astfel va consuma puţin. I=U/R (Legea lui Ohm). Dacă bobina va consuma câteva zeci de mA, nu ar trebui să fie probleme cu alimentarea ei de pe comanda radioului. 1 Link spre comentariu
tpc Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 Ar fi util să aibă o rezistenţă a bobinei cât mai mare, fiindcă astfel va consuma puţin. I=U/R (Legea lui Ohm). Dacă bobina va consuma câteva zeci de mA, nu ar trebui să fie probleme cu alimentarea ei de pe comanda radioului.V-as fi recunoscator daca mi-ati recomanda dumneavoastra un releu . Link spre comentariu
adydep Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 (editat) Folositi acest tip de releu: 12vV/30A special destinat domeniului auto.Legaturile sunt urmatoarele: -firul care vine la bricheta,il duceti la pin 30 releu, -de la pin 87 releu plecati la bricheta, - pin 85 releu se conecteaza la masa, -pin 86 releu se conecteaza la unitatea audio la firul +,cu tensiune comutabila, -pin 87a releu ramane neconectat. *banuiesc ca va referiti la bricheta din bord,ca la Ford Focus mai exista o priza-bricheta- si pentru locurile din spate(cel putin asa este la mine)* Editat Noiembrie 14, 2015 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
tpc Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 Da , este vorba de bricheta din bord.Ce valoare a rezistentei bobinei este recomandata .Am gasit cu valori de 80,150,250 ohmi Link spre comentariu
adydep Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 (editat) Releul sa fie cel din poza-tip auto-iar valoarea bobinei ar fi bine(dar nu neaparat) sa fie 250 Ohm(cea mai mare,pentru ca,curentul ce parcurge bobina, sa fie mic,si sa nu se incalzeasca inutil) Editat Noiembrie 14, 2015 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
tpc Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 Cel de 250 ohmi nu are de locul de fixare pentru surub, dar o sa-l prind eu cumva.Multumesc pentru ajutor. Link spre comentariu
adydep Postat Noiembrie 14, 2015 Partajează Postat Noiembrie 14, 2015 (editat) Inseamna ca este varianta aceasta: este tot releu auto,il puteti fixa cu coliere din plastic(soricei).Succes! *este folosit de obicei in cutia de sigurante si sta fixat prin insusi terminalele lui* Editat Noiembrie 14, 2015 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum