Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema cu CDR 2005


xragon

Postări Recomandate

am un cd-player CDR 2005 si  de la un timp nu mai vrea sa citeasca cd-urile , de exemplu :

1-fac cd compatibil cu playerul 

2- proba si merge 

3-merge 1 melodie , hai 2 , apoi se "inteapa" sa zic asa si da error cd , desi l-a citit

4-chiar daca citeste cd-ul intervalul de timp in sfarsitul primei melodii si inceputul celei de a doua este de min. 5minute iar apoi da error cd

5-stiam ca aceste cd-playere au nevoie sa fie incalzite piesele ,prin incalzire electronica sau mecanica , am avut 2 zile la rand 20 de grade in masina si tot nu a luat cd-ul

 

care este problema , este stricat oare unitatea optica ? trebuie schimbat cu totul? ca partea radio merge dar mai da si ea suturi rar din cand in cand

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 46
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • xragon

    19

  • validae

    10

  • dan cod

    7

  • digix

    3

Top autori în acest subiect

Astea auto se mai dereglează și din cauza prafului adunat în timp. Desfă capacul aparatului și pe cel al unității de disc (atenție la arcurile suspensiei și la alte amănunte, dacă nu ai mai făcut asta, faci poze de aproape ca să nu uiți pozițiile pieselor) apoi cu un bețișor de bumbac umezit cu alcool, cureți ușor suprafața lentilei cititorului laser. Dacă poți să-ți faci un spray cu aer comprimat ar fi util.Eu am luat un flacon gol de spray de curățat contactele (din cele cu țevișoară lungă ) la care am montat prin cositorire o valvă auto de camion scurtată. Acest spray se umple cu aer cu o pompă auto și se folosește la suflarea aerului din interiorul capului optic de citire. Asta fiindcă în afară de lentila externă de focalizare, înăuntru mai e o oglindă semitransparentă și mai ales aria de diode care citește efectiv informația.Praful intră și se depune și pe acestea, fără aer comprimat nu poți să-l îndepărtezi, iar demontarea părții optice e chiar imposibilă uneori, șuruburile fiind sigilate.

Link spre comentariu

a mai fost desfacut anul trecut in vara , pentru ca avea in el cd si mergeam la munte si evitand o groapa am dat de alta, playerul a continuat sa cante , dar cand am vrut sa il scot sa pun altul , nu mai iesea si dadea error cd, a trebuit sa scot playerul din masina si sa scot cd-ul mecanic, apoi a mers , de atunic a tot mers dar acum parca e posedat  :rade:

Link spre comentariu

Cred că s-a cam dus vremea CD-urilor, de când cu noile Radiouri auto cu cititor de stick, card, microSD.Nu că alea ar fi perfecte, dar măcar nu au piese în mișcare și componente optice care să se prăfuiască.

Link spre comentariu

stiu ca sunt dar daca masina a venit cu dimensiunea de 2DIN , nu ar fi frumos sa schimb cu unul mic , cele duble sunt mai stilate , mai frumoase , spun eu 

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 5 săptămâni mai târziu...

am si eu o intrebare , ca sa pot pune cdr-ul in casa puteti sa imi spuneti la alimentarea cu + ce semn trebuie sa respect , cel de-al 4-lea din primul rand sau cel de-al doilea din al doilea rand sau amandoua ? Posted Image

 
Posted Image
 
Posted Image
 
 
Link spre comentariu

Am intalnit mai multe, fct. de marca/producator...

Semnal de viteza. La unele masini creste volumul odata cu viteza, ca sa compenseze cu zgomotul interior.

Phone mute...

Semnal comenzi volan...

"Play-ul" ala s-ar putea sa fie si un sub out, verifica cu gnd, cu un mic amp. de test...

 

Aia cu becul aprinde odata cu pozitia panoul tastelor aparatului... practic aprinde tot bordul noaptea, inclusiv aparatul. Asta vei intalni la aparate construite pentru producatorul autoturismului, integrate in bord.

Link spre comentariu

am facut exact ce ai spus tu validae si am vrut sa incerc "orbeste" sa bag codul , 2 incercari am avut , apoi l-am bagat in masina , scria SAFE iar cand sa bag codul hopa ,nu mai dadea variante , acum daca stau sa ma gandesc 2+inca 2 asta fac 4 incercari , hai 5 , deci 2 incercari in casa +3 in masina , iar cele din masina nu aratau nimic , ce sa ma fac ?

am apasat PWR cu AS simultan cu cheile puse , am pornit motorul si am dat simultan PWR si AS si nu merge , oare sa fie ce ma tem eu sa fie , blocat ?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări