Vizitator Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Salutare tuturor. Nu sunt incepator,dar am auzit mereu despre ''magnificul'' LM555,ca ar putea face diverse lucruri ca jocuri de lumini,timere si multe alte chesti. Nu am folosit pana acum unul Am postat aici sa vada si incepatorii,poate ii pasioneaza, Astept diverse scheme. multumesc. Link spre comentariu
Mishu_17 Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 (editat) Salutare Uite cateva exemple de scheme cu 555 : Editat Februarie 27, 2015 de Mishu_17 Link spre comentariu
Barbu Andrei Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Chiar acum vreo 10 minute am terminat un montaj pentru reglarea turatiei unui motor. Schema folosita e in foaia de catalog. Mai acum cativa ani facusem niste temporizatoare. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Descărcați cartea pdf. gratuit de aici: http://www.talkingelectronics.com/projects/50%20-%20555%20Circuits/50%20-%20555%20Circuits.html Link spre comentariu
ratza Postat Martie 2, 2015 Partajează Postat Martie 2, 2015 555 e unul dintre cele mai versatile circuite integrate. Poţi face o mulţime de măgării cu el: temporizatoare, oscilatoare, SMPS, radio etc. Link spre comentariu
gauss Postat Martie 2, 2015 Partajează Postat Martie 2, 2015 (editat) Cauta " Circuite integrate liniare - manual de utilizare " , nu mai stiu exact volumul ... parca avea coperta verde . Acolo ai prezentat integratul mai bine decat oriunde , te poti " lamuri " ce si cum ... E un demers mai productiv , zic eu . Altfel , poti incerca diferite scheme si sa ai surpriza sa nu functioneze ... asta , daca vrei sa inveti ceva temeinic . Altfel , vor urma intrebarile pe - aici ... pentru chestii minore ! Editat Martie 2, 2015 de gauss Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.