nickrvl Postat August 1, 2018 Partajează Postat August 1, 2018 (editat) Asa, acum i-mi aduc aminte, ai pus releu...., il poti trece prin termic fara probleme. Si tot nu ai raspuns clar, din cauza ca se inceinde traful o lua masina razna? Pentru ca in acest caz parca te-as pune sa scoti momentan condensatorii suplimentri sa observi rezultatul in sensul ca daca acestia aparent inbunatatesc caracteristica masinii in schimb o incalzeste mai rapid asta pentru ca traful nu e proiectat special pentru asta. Macar bobinajul e din Cu? Editat August 1, 2018 de nickrvl Link spre comentariu
Daniel Rotea Postat August 1, 2018 Partajează Postat August 1, 2018 Un lucru îi clar :cand se încălzește traful scade puterea ,mâine suntez protectia termica sa vad rezultatul adică dacă apare acea limitare de putere la temp mai mare. Acum că îi desfăcut pot sa decuplez condensatorii ușor ,doar desfac puntea dintre ei,o sa încerc și asta. Bobinajul din cupru îi scump!!! :))) Aluminiul îi la putere.... Și tot mâine strâng un pic șurubul de la puntea redresoare , mi se pare ciudat cum se încălzește jumate de punte mai tare și jumate mai încet... Asta ii tare de tot... Link spre comentariu
nickrvl Postat August 2, 2018 Partajează Postat August 2, 2018 La punte sa nu ai vreo dioda "in minus", arsa..... Dar oricum incearca si fara conzi, o sa-i scada puterea per total dar o sa castigi la factorul "supraincalzire", o sa se incalzeasca mai greu. Link spre comentariu
Daniel Rotea Postat August 2, 2018 Partajează Postat August 2, 2018 Test 1 :deconectat condensatoarele ,calitatea sudurilor mult mai proasta ,probabil inductanța bobinei de filtrare este prea mică și de aceea merge mai rău fara condensatoare. Le-am reconectat la loc... Test 2: am șuntat protectia termica și i-am dat cox după ce s-au încălzit trafo aceeași limitare, este evident acum. Am vf diodele cu ap de măsură nu este niciuna cu probleme. Astăzi am sudat cu el de la rece și până l-am oprit 50-55 de minute ,toate sudurile pe ultimele 2 trepte ,pauzele au fost doar de poziționare a pistoletului de la o sudura la alta și verificarea manuala a temperaturii aparatului. Link spre comentariu
nickrvl Postat August 2, 2018 Partajează Postat August 2, 2018 Atunci cred ca trebuie sa-l limitazi la 80 grade..... Link spre comentariu
Daniel Rotea Postat August 2, 2018 Partajează Postat August 2, 2018 Trebuie limitat la 80 de grade Celsius cel mult și neapărat ceva ventilare suplimentara deoarece daca ii închid carcasa se incalzeste mult mai repede. Mulțumesc tare mult pt sfaturi și idei ! Link spre comentariu
Sandu 64 Postat August 4, 2018 Partajează Postat August 4, 2018 (editat) [![P_20180706_155331.jpg](https://s15.postimg.cc/5r0ddzijf/P_20180706_155331.jpg)](https://postimg.cc/image/b2f9yp4lz/) buna ziua La un aparat de sudura de 250A 3*380 am o protectie termica lipita pe racitorul de la diode Din ea ies 3 fire si merg la diode ,nici un alt fir nu mai are legatura cu protectia Protectia functioneaza,cand ajunge la o animita temperatura se aprinde un led si nu mai cupleaza contactorul pentru curentul de sudare,merge doar avansul sarmei NU inteleg cum functioneaza aceasta protectie,banuiesc ca intrerupe alimentarea bobinei contactorului ,dar cum? Editat August 4, 2018 de Sandu 64 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 4, 2018 Partajează Postat August 4, 2018 N`are treaba cu protectia cutiuta, is 3 condensatori de "deparazitare". 1 Link spre comentariu
Sandu 64 Postat August 5, 2018 Partajează Postat August 5, 2018 multumesc pentru lamuriri Inseamna ca masoara in alta parte temperatura nu pe racitoarele de la diode Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Noiembrie 16, 2018 Partajează Postat Noiembrie 16, 2018 va salut. nu stiu daca postez corect, dar incerc aici. Am un aparat de sudura telwin 170/1 monofazic. Nu vrea, sau vrea destul de greu sa sudeze bine. Banuiesc ca problema este de la anternorul sarmei. Daca cablul este intins cat mai drept cumva incepe sa sudeze ok, dar cum se indoaie putin totul merge nasol. Din ce am vazut la antrenorul de sarma reductia se face cu pinioane. Asta inseamna ca scade rapid viteza de avans daca sarma merge greu. Acum nici nu pot s spun daca sarma merge usor sau greu ca nu prea am un punct de reper. Poate daca reductorul era cu roata melcata ar fi mers mai ok. Nici nu stiu cu ce sa incep insa vreau sa-l repar ca este deranjant. Nu pot s sudez totimplul cu cordonul drept. Poate mai are cineva un asemena aparat sau poate stie cum sa-l fac sa functioneze corect. Cand era nou mergea bine. ps: Am schimbat tot tot cablul ala cu manerul si toate tuburile si firele din el. Link spre comentariu
spik Postat Noiembrie 16, 2018 Partajează Postat Noiembrie 16, 2018 Ai reglat presiunea pe sarma a rolelor de transport? Poate trebuie schimbate fiindca s-au uzat, in special cea cu canal. Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Noiembrie 16, 2018 Partajează Postat Noiembrie 16, 2018 Acum 11 minute, spik a spus: Ai reglat presiunea pe sarma a rolelor de transport? Poate trebuie schimbate fiindca s-au uzat, in special cea cu canal. da am reglat orice. Parca daca strang mai tare surubul de reglaj merge mai ok. Dar nu cum ar trebui. Link spre comentariu
spik Postat Noiembrie 16, 2018 Partajează Postat Noiembrie 16, 2018 Daca ai tubul si diuza ok, verifica si rola cu canal sa nu fie uzata. Link spre comentariu
cipriyan123 Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 vezi ca tubul de ghidaj al sarmei e dintr-un plastic imputit. daca poti schimba-l cu un liner metalic si ai rezolvat problema. am facut treaba asta la cateva pistolete de genul asta si am rezolvat problema. La modelul asta mai apar probleme la medianele trafului(bobinaj aluminiu),se slabesc in timp... Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 5 hours ago, cipriyan123 said: vezi ca tubul de ghidaj al sarmei e dintr-un plastic imputit. daca poti schimba-l cu un liner metalic si ai rezolvat problema. am facut treaba asta la cateva pistolete de genul asta si am rezolvat problema. La modelul asta mai apar probleme la medianele trafului(bobinaj aluminiu),se slabesc in timp... Pai stai asa....tubul ala imputit de fapt ii din Teflon si este dedicat sudarii cu sarma de aluminiu. Pt sudarea cu sarma de otel se va folosi exclusiv liner/bowden metalic. Ce diametru de sarma folosesti ? 0.8 ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum