battobataaree Postat Februarie 18, 2015 Partajează Postat Februarie 18, 2015 Buna ziua. Am o problema cu centrala electrica imergas eolostar ,in sensul ca nu primeste gaz,dar nu apare nicio eroare. Ii dau drumul ,se invarte ventilatorul ,functioneaza comenzile normal ,dar nu-mi apare indicatorul ca primeste gaz si nu-mi da nicio eroare...Pur si simplu se invarte ventilatorul si atat...A mai patit cineva asta? Ce este de facut? Link spre comentariu
validae Postat Februarie 18, 2015 Partajează Postat Februarie 18, 2015 Dar scânteie dă circuitul de aprindere ? Fiindcă se aude dacă există aprindere. Astea cam pică la un moment dat și dacă după scânteie nu se detectează flacăra, se închide gazul automat.Dar trebuia să semnalizeze avarie treaba asta. Link spre comentariu
battobataaree Postat Februarie 18, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2015 Dar scânteie dă circuitul de aprindere ? Fiindcă se aude dacă există aprindere. Astea cam pică la un moment dat și dacă după scânteie nu se detectează flacăra, se închide gazul automat.Dar trebuia să semnalizeze avarie treaba asta. Buna seara. A pornit!..Am lasat-o vre-o o ora sa ventileze ca proasta si la un moment dat s-au auzit releele si a plecat. Poate are ea in soft vre-o setare automata pt ventilare ,ca sa se curete...nu stiu..Cert e ca merge ..multumesc oricum... Link spre comentariu
ventzel Postat Februarie 18, 2015 Partajează Postat Februarie 18, 2015 Posibil presostat e aer defect sau aspiratie/evacuare obturate. Ai grija ca is temperaturi scazute afara si sa nu o lasi mult sa ventileze ca proasta. Nu de alta da nu cumva sa nu te trezesti dimineata cu schimbatoru bocna. Link spre comentariu
battobataaree Postat Februarie 18, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2015 Posibil presostat e aer defect sau aspiratie/evacuare obturate. Ai grija ca is temperaturi scazute afara si sa nu o lasi mult sa ventileze ca proasta. Nu de alta da nu cumva sa nu te trezesti dimineata cu schimbatoru bocna. Salutare!.Functioneaza deja de 4 ore in regim normal,fara avarie .Daca a fost ceva defect ,se pare ca s-a reparat singura. Teava de evacuare este destul de groasa si lunga de 2 metri pana afara .Cu ce s-ar putea optura? Link spre comentariu
ventzel Postat Februarie 18, 2015 Partajează Postat Februarie 18, 2015 Posibil gheata. In unele cazuri condensu de pe evacuare ingheata si face un dop partial sau cateodata si turturi. Daca ai admisia/evacuarea partial blocate scade debitu de aer si presiunea diferentiala. Inspecteaza eventual cu o oglinda capatu de afara a tubulaturii de evacuare. Eroare ar trebui sa dea in cazu asta, daca ii modelu vechi clipesc ledurile rosu si galben simultan, daca ii nou E03 sau E11. Ce model ai mai exact? Link spre comentariu
battobataaree Postat Februarie 19, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2015 (editat) Posibil gheata. In unele cazuri condensu de pe evacuare ingheata si face un dop partial sau cateodata si turturi. Daca ai admisia/evacuarea partial blocate scade debitu de aer si presiunea diferentiala. Inspecteaza eventual cu o oglinda capatu de afara a tubulaturii de evacuare. Eroare ar trebui sa dea in cazu asta, daca ii modelu vechi clipesc ledurile rosu si galben simultan, daca ii nou E03 sau E11. Ce model ai mai exact? Este modelul nou cu display in mijloc ,dar nu a dat eroare si vad ca inca merge...Ma uit acum la teava aia. Intrebare: Eu am la calorifere 2 robinete .Unul sus pe unde intra apa si unul jos pe unde iese. Ala de jos trebue deschis la maxim? De ce sunt 2? Editat Februarie 19, 2015 de battobataaree Link spre comentariu
gigiones Postat Februarie 19, 2015 Partajează Postat Februarie 19, 2015 robinetul de jos este cel de retur si nu trebuie sa stea sub nici o forma inchis...de regula sunt reglate de instalatori undeva pe la mijloc spre complet deschis in functie de traseu si nr de calorifere ! cel de sus, trebuie sa stea in permanenta deschis pentru a permite apei calde sa circule si sa incalzeasca caloriferul. Link spre comentariu
battobataaree Postat Februarie 19, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2015 robinetul de jos este cel de retur si nu trebuie sa stea sub nici o forma inchis...de regula sunt reglate de instalatori undeva pe la mijloc spre complet deschis in functie de traseu si nr de calorifere ! cel de sus, trebuie sa stea in permanenta deschis pentru a permite apei calde sa circule si sa incalzeasca caloriferul. Ok .MERSI FAIN! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum